Ik hoop het niet. Anders moet ik weer gaan stampfoeteren.quote:
Lol ben je nu ineens expertquote:Op zondag 25 september 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan zijn het borstjes niet tieten
Tietjesquote:
quote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey wat leuk is je imp er weer.
Ben je jarloers?quote:
jetsersquote:Op zondag 25 september 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die boeren schreeuwen ook altijd van tietuh tietuh noudan gaat het echt niet om die van opso hoor
Wat zit je opso minderwaardigheidscomplex aan te praten joh eikeltjequote:Op zondag 25 september 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die boeren schreeuwen ook altijd van tietuh tietuh noudan gaat het echt niet om die van opso hoor
ze is nazi dus is niet ergquote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je opso minderwaardigheidscomplex aan te praten joh eikeltje
nee jij niequote:Op zondag 25 september 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik borstjes zeg klink ik niet pedo toch
thanks maar vind deze wel intellectueel overkomen, compenseert n btjequote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, zal ik leuke ui voor je zoeken?
quote:Op zondag 25 september 2016 21:59 schreef Drug het volgende:
[..]
thanks maar vind deze wel intellectueel overkomen, compenseert n btje
Weet jij hoe oud prof is?quote:Op zondag 25 september 2016 21:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Anders moet ik weer gaan stampfoeteren.
Echt lulligquote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze is nazi dus is niet erg
Kan je goede banken kopen.quote:Op zondag 25 september 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie van jullie is bekend met laniakea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |