Dit is mijn favo track nuquote:Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Sws hiphop maar wel vanaf lles beetje
R&b trap oldskool enzzz gwn alles
ontwijk je leren altijd?quote:Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef kdricklamar het volgende:
Ik doe kkr raar als ik leren ontwijk
fijn dat je waardering hebt voor zulke walgelijke praktijkenquote:Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen blad voor de mond, dat waardeer ik wel
Altijdquote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ontwijk je leren altijd?
wacht brb even youtube kanaaltje openen en 20 kg afvallenquote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Vind die eindeloze discussies over "ja maar met die en die was het eerst ook zus en zo en nu is het echt koek en ei" echt Zzzzzzz
vind mensen die keihard proberen te bewijzen dat ze wel leuk zijn nogal vermoeiendquote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Vind die eindeloze discussies over "ja maar met die en die was het eerst ook zus en zo en nu is het echt koek en ei" echt Zzzzzzz
Wel funny maar te jaquote:
haha moest wel lachen want je doet kut als je leren ontwijkt en aangezien je altijd kut bent ontwijk je dus altijd lerenquote:
Ja je hebg wel gelijkquote:Op zondag 25 september 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha moest wel lachen want je doet kut als je leren ontwijkt en aangezien je altijd kut bent ontwijk je dus altijd leren
maar haha je komt zo dom over dat ik denk ga leren muts
haha
oke
Dat mag hij lekker zelf weten.quote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef zeer het volgende:
[..]
fijn dat je waardering hebt voor zulke walgelijke praktijken
Hmm ja, deze is wel okéquote:
quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat mag hij lekker zelf weten.
laat hem lekker praten,zijn leven niet die van jou of mij.
waarom? Lees z'n posts nooitquote:Op zondag 25 september 2016 22:52 schreef kdricklamar het volgende:
Vind braddie zon kleutertje nu tbh
Vind het gewoon achterlijk dat mensen iemand stellig gaan lopen te negeren op een fucking internet forum. MOT JE ME NIET, NEEM DAN EEN ABBO.quote:Op zondag 25 september 2016 22:53 schreef Chloroform het volgende:
Is het hele idee van een forum niet gewoon dat je mensen kunt negeren als ze dingen posten die je geen kut interesseren
verder wel prima gastquote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ja was een keer zo met hem in gesprek dat 'ie een verhaal vertelde hoe 'ie toekeek hoe een meisje verkracht werd met een bierflesje
iedereen heeft wel wat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |