--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb jij interesse om deze functie te bekleden???
Meld je dan voor zondag 12.00 aan.
Om 14.00 zal ik dan bekend maken wie de nieuwe assistent-trainer word.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat houdt het assisten-trainerschap in?
Meehelpen met het verzorgen van trainingen op maandag, woensdag en vrijdag.
Het leiden van wedstrijden als ik in het veld sta of als ik niet in staat ben om de wedstrijd zelf te leiden (blessure/ziekte)
Wedstrijd verslag plaatsen op het FC Fok! topic als ik daarvoor niet in staat ben.
Heb jarenlang leiding gegeven aan de jeugd.
Het team staat centraal, niet de speler. Spelers worden beter als het team hechter worden. Spelers krijgen intensieve begeleiding en tevens zullen ze ook geconfronteerd worden met zichzelf.
Karrel_Laaglawaai en door Buurvrouw_Rietman sorry dat jullie het niet geworden zijn, maar ik heb jullie nu ook eenmaal nodig in het veld.
quote:
Op zondag 8 december 2002 15:13 schreef AirRaid het volgende:
Karrel_Laaglawaai en door Buurvrouw_Rietman sorry dat jullie het niet geworden zijn, maar ik heb jullie nu ook eenmaal nodig in het veld.
quote:TheWillieDockSaints is verdwenen.
Op zondag 8 december 2002 15:13 schreef AirRaid het volgende:
TheWilliedockSaints gefeliciteerd met je nieuwe baan als assistent trainer van FC Fok!
Jij lijkt mij de beste keus als assistent aangezien je ervaring hebt met het trainerschap.Karrel_Laaglawaai en door Buurvrouw_Rietman sorry dat jullie het niet geworden zijn, maar ik heb jullie nu ook eenmaal nodig in het veld.
quote:* Riva wil de buschauffeur en de piloot worden voor de uitwedstrijden en interlands
Op dinsdag 10 december 2002 00:58 schreef Rulin het volgende:[..]
TheWillieDockSaints is verdwenen.
Deze legale kloon heeft dezelfde skills en zal het team proberen te begeleiden
quote:is goed, morgen spelen we een thuiswedstrijd tegen Paaldijk, wees op tijd aanwezig
Op dinsdag 10 december 2002 00:58 schreef Rulin het volgende:[..]
TheWillieDockSaints is verdwenen.
Deze legale kloon heeft dezelfde skills en zal het team proberen te begeleiden
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 06-01-2003 11:00]
Beide hartelijk gefeliciteerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |