abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7127332
Na het plotsellinge opstappen van FC FOK! trainer Asschen_sukar ben gepromoveerd van assistent-trainer naar hoofd-trainer. Dit houdt echter in dat de positie van assistent-trainer nu onbezet is. Aangezien ikzelf ook speler ben van de lokale FC en dus ook op de wedstrijddagen kan spelen is het dan wel zo handig als er iemand langs de lijn het team wat kan leiden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb jij interesse om deze functie te bekleden???
Meld je dan voor zondag 12.00 aan.
Om 14.00 zal ik dan bekend maken wie de nieuwe assistent-trainer word.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat houdt het assisten-trainerschap in?
Meehelpen met het verzorgen van trainingen op maandag, woensdag en vrijdag.
Het leiden van wedstrijden als ik in het veld sta of als ik niet in staat ben om de wedstrijd zelf te leiden (blessure/ziekte)
Wedstrijd verslag plaatsen op het FC Fok! topic als ik daarvoor niet in staat ben.

pi_7127534
Meld zich!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7128486
Ik meld mij.

Heb jarenlang leiding gegeven aan de jeugd.
Het team staat centraal, niet de speler. Spelers worden beter als het team hechter worden. Spelers krijgen intensieve begeleiding en tevens zullen ze ook geconfronteerd worden met zichzelf.

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  FOK!fotograaf woensdag 4 december 2002 @ 20:00:37 #4
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_7147527
Ik had mij al gemaild per email.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_7147597
Als oud trainer kan ik jullie vertellen dat het een dagtaak is om een team goed voor te bereiden. Verwacht dus een drukke tijd. Ook als assistent
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_7208383
TheWilliedockSaints gefeliciteerd met je nieuwe baan als assistent trainer van FC Fok!
Jij lijkt mij de beste keus als assistent aangezien je ervaring hebt met het trainerschap.

Karrel_Laaglawaai en door Buurvrouw_Rietman sorry dat jullie het niet geworden zijn, maar ik heb jullie nu ook eenmaal nodig in het veld.

pi_7215178
Als u even mee wil komen naar het voorzitterskantoor om het contract te ondertekenen.
  FOK!fotograaf maandag 9 december 2002 @ 15:33:19 #8
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_7224348
quote:
Op zondag 8 december 2002 15:13 schreef AirRaid het volgende:
Karrel_Laaglawaai en door Buurvrouw_Rietman sorry dat jullie het niet geworden zijn, maar ik heb jullie nu ook eenmaal nodig in het veld.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_7238443
quote:
Op zondag 8 december 2002 15:13 schreef AirRaid het volgende:
TheWilliedockSaints gefeliciteerd met je nieuwe baan als assistent trainer van FC Fok!
Jij lijkt mij de beste keus als assistent aangezien je ervaring hebt met het trainerschap.

TheWillieDockSaints is verdwenen.
Deze legale kloon heeft dezelfde skills en zal het team proberen te begeleiden
pi_7238745
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:58 schreef Rulin het volgende:

[..]

* Riva wil de buschauffeur en de piloot worden voor de uitwedstrijden en interlands
*meldt
pi_7244263
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:58 schreef Rulin het volgende:

[..]

is goed, morgen spelen we een thuiswedstrijd tegen Paaldijk, wees op tijd aanwezig
pi_7729437
Na het vertrek van Rulin van Fok!Eiland is de possitie van assistent-trainer wederom vrij gekomen. Mensen die interesse hebben in deze functie kunnen zich wederom hier melden.
  maandag 6 januari 2003 @ 08:08:05 #13
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7732775
* Magneet meld zich
pi_7732990
* AirRaid is blij met de eerste aanmelding. Aan het eind van het trainingskamp in Griekenland wordt de nieuwe assistent bekend gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 06-01-2003 11:00]

pi_7733835
Meld zich!
Wederom as I might add.....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7789765
2 kandidaten maar, valt me toch wel wat tegen
pi_7826554
FC Fok is niet 1 assistent trainer rijker maar twee, namelijk het duo Magneet en Karrel_Laaglawaai gaan trainer AirRaid bijstaan.

Beide hartelijk gefeliciteerd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')