Als hij dat wilt eten moet hij dat zelf weten.quote:Op zondag 25 september 2016 17:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet beste advies voor braado
Hnnng okéquote:
Vegan lijkt wel in de mode te zijn. Ik ben zelf niet zo van het snoepen, maar heb af en toe zo'n bui. Belgische en Zwitserse chocolade vind ik de top.quote:Op zondag 25 september 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso want heb veel vegan huisgenoten.
Na mijn huisgenoten zijn al heel lang vegan.quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vegan lijkt wel in de mode te zijn. Ik ben zelf niet zo van het snoepen, maar heb af en toe zo'n bui. Belgische en Zwitserse chocolade vind ik de top.
Kom hier met die loempia van jequote:
Ik eet graag vlees.quote:Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
En toch met ze kunnen praten over vlees eten.Wat hou ik toch van hun.
ben jij zo close met je huisgenoten?quote:Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
En toch met ze kunnen praten over vlees eten.Wat hou ik toch van hun.
Kom eraanquote:Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom hier met die loempia van je
Ja maar ik woon ook niet met random studenten. Ik woon met allemaal goede vrienden samen.quote:Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben jij zo close met je huisgenoten?
Dat is vleesquote:
okeoke dat is wel beter dan (denk ik?)quote:Op zondag 25 september 2016 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik woon ook niet met random studenten. Ik woon met allemaal goede vrienden samen.
quote:Op zondag 25 september 2016 17:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
okeoke dat is wel beter dan (denk ik?)
= vleesquote:
Om over vlees eten te kunnen praten moet je close zijn? wutquote:Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben jij zo close met je huisgenoten?
Oh en dit ja.quote:Op zondag 25 september 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Om over vlees eten te kunnen praten moet je close zijn? wut
Ligt eraan wat voor vlees je in de kuip hebt xDquote:Op zondag 25 september 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Om over vlees te kunnen praten moet je close zijn? wut
oh nee lol. doelde meer op het "wat houd ik toch van ze"quote:Op zondag 25 september 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Om over vlees eten te kunnen praten moet je close zijn? wut
Ah oké.quote:Op zondag 25 september 2016 17:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh nee lol. doelde meer op het "wat houd ik toch van ze"
quote:Op zondag 25 september 2016 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, het is je vergeven.
Aah dankjewel.quote:Op zondag 25 september 2016 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
WE HEBBEN EEN JARIGE HIER
IN DE GLORIA AMA
Ik van die Milbona yoghurttoetjes van Lidl.quote:Op zondag 25 september 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Paula de koe toetjes gekocht.
Ken ik niet.quote:Op zondag 25 september 2016 17:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik van die Milbona yoghurttoetjes van Lidl.
Nee niet echt.quote:Op zondag 25 september 2016 17:42 schreef TARDIS. het volgende:
Vinden jullie mij een provocerende user?
Meteen aangemaaktquote:Op zondag 25 september 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar is mijn topic nou dan Haags?
Hier ben ik weer hoor.quote:Op zondag 25 september 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Kom we gaan weer snel hier posten nu ONZ SC weer verpest is door Niels.
Ze hebben meer smaken. Vanille is favoriet bij mij. Heb meestal wel ijs in huis, maar ivm m'n buuv', die wil een beetje strak in het lijf blijven, heb ik deze gehaald.quote:Op zondag 25 september 2016 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die met kers lijkt me wel lekker.
Zal jou eens etenquote:
Zorg dat je een subforum ban krijgt. Misschien heeft hoink nog tips.quote:Op zondag 25 september 2016 17:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil nu ook graag een safespace.
Ik begin vast met een salade bestellen, iemand het adres van Niels?quote:Op zondag 25 september 2016 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zorg dat je een subforum ban krijgt. Misschien heeft hoink nog tips.
Supergirl, ga je dichtgevroren Zeeuwsekap vagina ergens anders proberen te ontdooien met het hengelen naar onverdiende aandacht.quote:
Loserstraat 0 domburgquote:Op zondag 25 september 2016 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik begin vast met een salade bestellen, iemand het adres van Niels?
jij probeert het hardstquote:Op zondag 25 september 2016 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supergirl, ga je dichtgevroren Zeeuwsekap vagina ergens anders proberen te ontdooien met het hengelen naar onverdiende aandacht.
Je bijdrages zijn zo muf als je Westerschelde mosseltje onderhand is.
Ik voorspel een natte droom voor mij vanavond.quote:Op zondag 25 september 2016 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supergirl, ga je dichtgevroren Zeeuwsekap vagina ergens anders proberen te ontdooien met het hengelen naar onverdiende aandacht.
Je zit er echt mee he?quote:Op zondag 25 september 2016 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Papaverstraat 32, Rotterdamquote:Op zondag 25 september 2016 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik begin vast met een salade bestellen, iemand het adres van Niels?
Srs? Me jelly.quote:Op zondag 25 september 2016 17:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voorspel een natte droom voor mij vanavond.
Safraanlaanquote:Op zondag 25 september 2016 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hm, ik had Saffrijnlaan 69 staan, snel even aangepast.
Doe eens.quote:Op zondag 25 september 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
Wil sg's muffe mossel wel tot leven wekken
quote:Op zondag 25 september 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
Wil sg's muffe mossel wel tot leven wekken
Oogaids van deze post gekregenquote:Op zondag 25 september 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ga ik nu die Duitse biefstuk bakken en frietjes uit de airfryer en lekkere verse sla. Beetje cheddarkaas over de Duitse biefstuk en dan gebakken uitjes. Lekker hoor.
is dat nog een beetje te doen uit de airfryer>quote:Op zondag 25 september 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ga ik nu die Duitse biefstuk bakken en frietjes uit de airfryer en lekkere verse sla. Beetje cheddarkaas over de Duitse biefstuk en dan gebakken uitjes. Lekker hoor.
Wel biefstuk even laten rusten voor optimale resultaatquote:Op zondag 25 september 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het lekkerder dan uit het vet. En mijn darmen ook.quote:Op zondag 25 september 2016 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat nog een beetje te doen uit de airfryer>
hier ook. maakt het gelijk een stuk kouder he?quote:Op zondag 25 september 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sow het regent echt keihard hier.
Ja. Eerder weggegaan van het strand daardoor.quote:Op zondag 25 september 2016 18:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hier ook. maakt het gelijk een stuk kouder he?
Eindelijk..quote:Op zondag 25 september 2016 18:02 schreef Kurovski het volgende:
Zo weer voorbij die regen. Het is een band die over Nederland trekt.
Wanneer krijg ik eindelijk m'n koude winter?quote:Op zondag 25 september 2016 18:02 schreef Kurovski het volgende:
Zo weer voorbij die regen. Het is een band die over Nederland trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |