Aaiii subtiele verwijzing naar Niels. Arme Niels zoveel pesterijen door steeds dezelfde mensenquote:Op zondag 25 september 2016 16:31 schreef Chai het volgende:
Crip heeft een KLB ban en wordt daar door allerlei personen lastig gevallen. Daarom posten we nu in deze SC uit solidariteit.
[ afbeelding ]
Ik zit net bij Sumo te kijken.quote:Op zondag 25 september 2016 16:48 schreef Crip het volgende:
hallo wat moet ik zo gaan bestellen op werk
heb eiglk zin in sushi ofzo
ik denk dat ze aan het uittesten zijn welke user voor de irritatie factor zorgt in sc. Dus ze gaan even iedereen af ofzo die ban krijgt.quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik verwacht op korte termijn weer een volledige. Zelfde voor Chai. Ze kunnen het toch niet laten.
Hij komt zelf hierheenquote:Op zondag 25 september 2016 16:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aaiii subtiele verwijzing naar Niels. Arme Niels zoveel pesterijen door steeds dezelfde mensen
Wie heeft die paint gemaakt? Heer en meester, die brilletje ookquote:
Ikquote:Op zondag 25 september 2016 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wie heeft die paint gemaakt? Heer en meester, die brilletje ook
Ik ga me 5 weken voorbeeldig gedragen.quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik verwacht op korte termijn weer een volledige. Zelfde voor Chai. Ze kunnen het toch niet laten.
Ik ben een boefjequote:Op zondag 25 september 2016 17:03 schreef gianni61 het volgende:
heeft crip zich alweer misdragen?
of was het toch weer nelis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |