Neequote:Op zondag 25 september 2016 14:47 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen witte strewpjes? Maar nice hoor
Nu al een geslaagde fissa ditquote:Op zondag 25 september 2016 14:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
De frituur staat al te pruttelen.
Dan komt alles weer goed
cadeau's die je zelf mag uitzoekenquote:Op zondag 25 september 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeGewoon helemaal zwart. Zitten ook erg lekker.
Echt gruwelijk blij met dit cadeau.
Wel zelf uitgezocht hoor.Mocht in de stad iets uitzoeken voor mijn verjaardag.
Ja ik zou eigenlijk van hem Sims 4 uitbreidingen krijgen maar andere mensen waren hem al voor.quote:Op zondag 25 september 2016 14:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
cadeau's die je zelf mag uitzoekenleuk hoor
Waar kan ik de tussenstand zien?quote:Op zondag 25 september 2016 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd als nieuwe mod
Geef eens wat aandacht aan je toppaquote:Op zondag 25 september 2016 14:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waar kan ik de tussenstand zien?
is sims zo populair ja?quote:Op zondag 25 september 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zou eigenlijk van hem Sims 4 uitbreidingen krijgen maar andere mensen waren hem al voor.
Geen idee, ik speel het en ik had gezegd tegen mensen dat ik na mijn verjaardag heel graag de Sims 4 compleet zou willen hebben voor nu (er komt nog meer aan, waar ik wrs ook 1 uitbreiding nog van krijg in november).quote:
wou ik ook doen maar ik zie alleen quadrupel liggen en daar waag ik me niet aanquote:Op zondag 25 september 2016 15:18 schreef Kurovski het volgende:
Maar 'ns een biertje opentrekken zo.
Sick he.. heb mijn gordijnen dicht gedaan omdat ik anders echt wegkook achter da raamquote:Op zondag 25 september 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Damn, eind september en ik zweet me kapot in mijn kamer.
Als ik dat zei had ik weer fatty jokes gehad.quote:Op zondag 25 september 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Damn, eind september en ik zweet me kapot in mijn kamer.
Thanks.quote:Op zondag 25 september 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik dat zei had ik weer fatty jokes gehad.
Gefeli met je verjaardag. Heeft paps iets van zich laten horen?
Wat is dit nou weer voor combinatie dan.quote:Shoarma Schotel Met Spaghetti
Zoiets zou mijn vader ook kunnen doen ja.quote:Op zondag 25 september 2016 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks.
Ja n dag te vroeg haha.
Kapsalon is er haute cuisine bij volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor combinatie dan.
De mijne niet. Hij is een dag eerder jarig dan ik.quote:Op zondag 25 september 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zoiets zou mijn vader ook kunnen doen ja.
Dat is toch niet te kanenquote:Op zondag 25 september 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor combinatie dan.
Lekker hoor.quote:Op zondag 25 september 2016 17:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wij zitten hier vandaag aan de Club Sandwiches.
Wie is wijquote:Op zondag 25 september 2016 17:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wij zitten hier vandaag aan de Club Sandwiches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |