16quote:Op zondag 25 september 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
Hoe oud waren jullie toen je een huis kocht?
26quote:Op zondag 25 september 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
Uiteraard ook eigen vermogen ingebracht. Verbouwing, inrichting en hypotheek kosten zelf betaald.quote:Op zondag 25 september 2016 12:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En had je toen zelf al gespaard of heb je gewoon alles geleend
had je moeten doen, ieder meisje wat op mij lijkt vind dat heerrrrlijkquote:Op zondag 25 september 2016 12:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We wilde haar swaffelen maar dat mocht niet van TARDIS.
dan verkoop je t weer, of hoop je het te kunnen verkopenquote:Op zondag 25 september 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Huis kopen lijkt mijn zo'n gedoe. Zou echt niet jaren op 1 plek kunnen wonen
Buren kun je gewoon wegpesten natuurlijk. :squote:Op zondag 25 september 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja en dan nog ideale locatie en voorzieningen en dan moet je nog hopen op leuke buren
Wie zegt dat anderen het nog van jou willen overkopen? Wie weet zijn er dan alweer tig leukere huizen gebouwd etc. Zit je opgescheept met zo'n kuthuis.quote:Op zondag 25 september 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan verkoop je t weer, of hoop je het te kunnen verkopen
lekker voor jequote:Op zondag 25 september 2016 12:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Lag ik gisternacht in bed krijg ik een bloedneus
Kon ik om half 5 s'nachts nog even de lakens verwisselen
quote:Op zondag 25 september 2016 13:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie zegt dat anderen het nog van jou willen overkopen? Wie weet zijn er dan alweer tig leukere huizen gebouwd etc. Zit je opgescheept met zo'n kuthuis.
Ik heb een MVE huis met terugkoopgarantiequote:Op zondag 25 september 2016 13:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie zegt dat anderen het nog van jou willen overkopen? Wie weet zijn er dan alweer tig leukere huizen gebouwd etc. Zit je opgescheept met zo'n kuthuis.
Lastig, ik bloed altijd uit mijn kontje als ik niet alleen slaap heel raar.quote:Op zondag 25 september 2016 12:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Lag ik gisternacht in bed krijg ik een bloedneus
Kon ik om half 5 s'nachts nog even de lakens verwisselen
Gewoon nomadenleefquote:Op zondag 25 september 2016 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]moet je maar niet zo'n kuthuis kopen als dat het geval is
Zitten vast veel strenge voorwaarden aanquote:Op zondag 25 september 2016 13:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb een MVE huis met terugkoopgarantie
Maar moet je waarschijnlijk ook een deel van de (eventuele) verkoopwinst afstaan hequote:Op zondag 25 september 2016 13:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb een MVE huis met terugkoopgarantie
ik hoop over 3 jaar dus op mn 24stequote:Op zondag 25 september 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
Wil wel graag mijn inboedel droog hebben staan.quote:
waarom hoop je dan?quote:Op zondag 25 september 2016 13:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ik hoop over 3 jaar dus op mn 24ste
quote:Op zondag 25 september 2016 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb mn droomhuis al gevonden gotta work harder
http://www.christiesreale(...)3-blaricum-nh-1261bm
Ja, pas na 5 jaar is 100% voor rekening koper. Vergelijking met nu zat ik toen best hoog, 3.2%, 10jaar.quote:Op zondag 25 september 2016 13:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar moet je waarschijnlijk ook een deel van de (eventuele) verkoopwinst afstaan he
Hoeveel hypotheekrente had je?
oke, nogmaals waaromquote:Op zondag 25 september 2016 13:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
als het goed gaat 2 jaar anders 4 dus hoop 3
Nee, ik zit toch altijd achter de computer gekkie.quote:Op zondag 25 september 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA OK ALSOF JIJ GEEN HUIS MET BIOS EN ZWEMBAD ZOU WILLEN
nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 25 september 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA OK ALSOF JIJ GEEN HUIS MET BIOS EN ZWEMBAD ZOU WILLEN
ah lekkahquote:Op zondag 25 september 2016 13:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
heb dan moneyyzzzzz dmv sparen
Sauna?quote:
Proleetquote:Op zondag 25 september 2016 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ik zit toch altijd achter de computer gekkie.
mijn bedquote:Op zondag 25 september 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Noem eens mooie en/of leuke plekken in Nederland om zo vijf dagen te kunnen vermaken?
Overalquote:Op zondag 25 september 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Noem eens mooie en/of leuke plekken in Nederland om zo vijf dagen te kunnen vermaken?
Groningenquote:Op zondag 25 september 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |