Jij hebt de processor load verlaagt door stof uit een fan te halen? Dat is wel heel bijzonder.quote:Op zondag 25 september 2016 11:41 schreef marc0871 het volgende:
Volgende keer kan je zoiets beter in Dig plaatsen
Misschien een beetje vuil?
Mijn pc maakte vorige week ook ineens een hoop lawaai.
Volgens CoreTemp hadden de cores een load tussen de 65 en 95%. Tijdens idlen![]()
Temperatuur tussen 45 en 75 graden.
Kast opengetrokken. Zat een beetje stof op de fan van de cpu.
Heb ik even de stofzuiger in gehangen. Problem solved.
Tijdens idle tot 10% load en temp rond 15 graden.
Vond ik ook raar.quote:Op zondag 25 september 2016 11:58 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Jij hebt de processor load verlaagt door stof uit een fan te halen? Dat is wel heel bijzonder.
Wat zegt taakbeheer er van?
Beetje overdreven. Kijk eerst eens gewoon welk proces veel CPU-verbruik heeft. Drie seconden werk.quote:Op zondag 25 september 2016 15:06 schreef SanderNBR het volgende:
Bedankt alvast voor jullie reacties.
Ik heb straks een systeemherstel uitgevoerd.
CPU-verbruik staat er niet bij. Ik heb geen oude computer he.quote:Op zondag 25 september 2016 15:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Kijk eerst eens gewoon welk proces veel CPU-verbruik heeft. Drie seconden werk.
?quote:Op zondag 25 september 2016 17:33 schreef SanderNBR het volgende:
[..]
CPU-verbruik staat er niet bij. Ik heb geen oude computer he.
de kolom CPU met een % staat niet in je taakbeheer?quote:Op zondag 25 september 2016 17:33 schreef SanderNBR het volgende:
[..]
CPU-verbruik staat er niet bij. Ik heb geen oude computer he.
thanks.quote:Op zondag 25 september 2016 19:28 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Klik eens op "More Details (Meer Details?)" links-onder in taak-beheer.
Ja, beveiligingsupdates is gewoon onzin.quote:Op maandag 26 september 2016 08:40 schreef Incendio het volgende:
Geen Windows Updates downloaden. Heb er altijd last van gehad. Sinds ik ze op m'n nieuwe laptop niet meer download heb ik nooit meer ergens last van. Die updates doen uit mijn ervaring meer fout dan goed over het algemeen.
Valt best mee. Het is gewoon opvallend dat des te meer updates je installeert des te trager je computer/laptop wordt na verloop van tijd. En CCleaner gaat dat niet voor je oplossen. De gemiddelde levensduur van een laptop, die doorgaans op zo'n 3-4 jaar wordt gesteld, wordt m.i. gemanipuleerd door dit soort "updates".quote:Op maandag 26 september 2016 10:16 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ja, beveiligingsupdates is gewoon onzin.Jij zet de deur van je computer wagenwijd open. Heel erg stom.
Ik ben nog niet gehackt, dus is het veilig. Ja, zo werkt dat natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 11:31 schreef Incendio het volgende:
Ik heb overigens, ondanks het niet installeren van Windows Updates, tot op heden nergens last van gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |