Ja. Ik heb wel wat familieleden die Facebook gebruiken maar die probeer ik bewust te weren omdat ik Facebook meer zie als een kaartenbak voor vrienden en bekenden buiten je familiekring. Ik heb wel een Facebook account maar die staat inmiddels stof te happen met 0 vrienden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
Facebook 0?
Heb je geen familieleden ofzo die Facebook gebruiken?
Als we dat er ook bij doen dan:quote:Op zondag 25 september 2016 00:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Bedoel je het aantal nummers/vrienden/volgers?
Telefoon: 171 contacten
Whatsapp: 151 contacten
Facebook: 286 vrienden
Instagram: 281 volgers
Meer gebruik ik niet echt.
Hij vroeg ook om social media.quote:Op zondag 25 september 2016 00:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als we dat er ook bij doen dan:
Instagram: 158
Pinterest: 295
Ach lekker boeiend dan.quote:Op zondag 25 september 2016 00:01 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb wel wat familieleden die Facebook gebruiken maar die probeer ik bewust te weren omdat ik Facebook meer zie als een kaartenbak voor vrienden en bekenden buiten je familiekring. Ik heb wel een Facebook account maar die staat inmiddels stof te happen met 0 vrienden.Op WhatsApp heb ik alleen mijn moeder als enige contact en de rest van de contacten zijn voornamelijk zakelijke relaties zonder 06.
Eigenlijk lijkt me dat best ongemakkelijk als anderen je contactenlijst zien met slechts het aantal contacten dat op één hand te tellen is. Dat terwijl ik in de trein altijd mensen zie die eindeloos aan het tikken zijn voel ik me wel een beetje contactarm.
Vind je het gek met een telefoonnr. dat begint met 0906?quote:Op zondag 25 september 2016 00:01 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb wel wat familieleden die Facebook gebruiken maar die probeer ik bewust te weren omdat ik Facebook meer zie als een kaartenbak voor vrienden en bekenden buiten je familiekring. Ik heb wel een Facebook account maar die staat inmiddels stof te happen met 0 vrienden.Op WhatsApp heb ik alleen mijn moeder als enige contact en de rest van de contacten zijn voornamelijk zakelijke relaties zonder 06.
Eigenlijk lijkt me dat best ongemakkelijk als anderen je contactenlijst zien met slechts het aantal contacten dat op één hand te tellen is. Dat terwijl ik in de trein altijd mensen zie die eindeloos aan het tikken zijn voel ik me wel een beetje contactarm.
Wij voegen geen random contacten toe gok ik?quote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel contacten? Ik weet dat als je random mensen toevoegt op Facebook 9 van de 10 mensen je weigeren maar daarnaast kun je ook een ban krijgen. Hoe doen jullie dat?
Het zijn geen random mensen. Het zijn vrienden/familie/oud-klasgenoten/buren, en mensen van diverse fora/sites die ik voor het grootste gedeelte wel irl ken. Zijn er maar een paar die ik niet irl ken, maar die ken ik vaak al wel 10 jaar online ofzo.quote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel contacten? Ik weet dat als je random mensen toevoegt op Facebook 9 van de 10 mensen je weigeren maar daarnaast kun je ook een ban krijgen. Hoe doen jullie dat?
Je gaat toch ook niet zomaar random mensen toevoegenquote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Dan vind ik het wel knap dat sommigen zoveel contacten kunnen onderhouden. Ik zie soms wel profielen voorbijkomen met 800 900 of zelfs 1000+ Facebook vrienden, waar komen die allemaal vandaan?quote:Op zondag 25 september 2016 19:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet zomaar random mensen toevoegen
Hahahquote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Geen random mensen toevoegen, maar mensen leren kennen. Buiten.quote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Bij een sportclub gaan, vereniging, werk etcetera. Zeker niet random toevoegenquote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Beetje raar dit TS. Heb je dan geen school/werk/studie wat dan ook? Zit je de hele dag alleen in een donker hoekje?quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:47 schreef 0906 het volgende:
Ben wel even benieuwd naar wat het gemiddelde is hier. Kijk eens in het adresboek van je telefoon, hoeveel contacten heb je?
In mijn geval:
(IM apps) - WhatsApp: 1
(Social media) - Facebook: 0
(Social media) - Instagram: 0
Algehele contactenlijst telefoon: 8
Dus in totaal 8.
Op Instagram volg ik wel een aantal mensen maar heb zelf 0 vrienden of volgers. Verder post ik er ook nooit omdat het weinig zin heeft als niemand je volgt.
Resultaat van iemand die geen sociale vaardigheden bezit, pestverleden, nooit vrienden gehad en jarenlang sociaal isolement. Had op de middelbare school wel wat meer contacten maar nu is het bijna 0.quote:Op zondag 25 september 2016 20:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Beetje raar dit TS. Heb je dan geen school/werk/studie wat dan ook? Zit je de hele dag alleen in een donker hoekje?
Voeg al je kennissen toe van je basisschool, middelbare school en evt vervolgopleiding. Kom je vast wel op de 100, niet dat je daar veel aan hebt overigens in de eerste instantie. Miss nog wat oud-collega's van je bijbaantjes en kennissen van je hobbbys, moet ook weer 50 contacten opleveren. Zie hier 150 contacten van je medegenoten.quote:Op zondag 25 september 2016 21:26 schreef 0906 het volgende:
[..]
Resultaat van iemand die geen sociale vaardigheden bezit, pestverleden, nooit vrienden gehad en jarenlang sociaal isolement. Had op de middelbare school wel wat meer contacten maar nu is het bijna 0.
Ik heb alle social media al wel gehad maar heeft weinig zin als je nauwelijks mensen kent.
Ik ben natuurlijk niet zo dom om random mensen toe te voegen. Als ik de mensen die ik ken van studie en verschillende verenigingen (o.a. dispuut en nog wat hobby's) optel kom ik makkelijk aan die aantallen.quote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Als je een Android hebt kun je via je Gmail contacten op je PC zien hoeveel adressen er in Alle Contacten staan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:46 schreef Tjacka het volgende:
facebook 544
whatsapp: staat er niet bij ga niet tellen
telefooncontacten: zie whatsapp
Ik schrijf columns op een site hier. Heeft 4000 users. Verder 40 jaar gevoetbald, uit gegaan en uit een echt Bommels gezin.quote:Op zondag 25 september 2016 20:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Bij een sportclub gaan, vereniging, werk etcetera. Zeker niet random toevoegen
Ik dans ruim 10 jaar en ken zo veel mensen. Overigens kan niet iedereen die met mij op FB geconnect is alles zien. Je kunt profielen instellen..
quote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Mooie opbouw naar je zoveelste R&P topic.quote:Op zondag 25 september 2016 21:26 schreef 0906 het volgende:
[..]
Resultaat van iemand die geen sociale vaardigheden bezit, pestverleden, nooit vrienden gehad en jarenlang sociaal isolement. Had op de middelbare school wel wat meer contacten maar nu is het bijna 0.
Ik heb alle social media al wel gehad maar heeft weinig zin als je nauwelijks mensen kent.
Ik zit er onderhand op bijna 800. Heel makkelijk eigenlijk. Veel grote chillings en opkomend als artiest in de NL dubstep. Vroeger met vele verschillende mensen gechilld en bevriend geweest, tikt 't zo aan.quote:Op zondag 25 september 2016 19:49 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel knap dat sommigen zoveel contacten kunnen onderhouden. Ik zie soms wel profielen voorbijkomen met 800 900 of zelfs 1000+ Facebook vrienden, waar komen die allemaal vandaan?![]()
Dan moet je haast fulltime bezig zijn met nieuwe mensen ontmoeten.
Ik heb ook nog kort LinkedIn gehad, ook hier 0 connecties.
800 Facebook vrienden?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:40 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik zit er onderhand op bijna 800. Heel makkelijk eigenlijk. Veel grote chillings en opkomend als artiest in de NL dubstep. Vroeger met vele verschillende mensen gechilld en bevriend geweest, tikt 't zo aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |