Ja. Ik heb wel wat familieleden die Facebook gebruiken maar die probeer ik bewust te weren omdat ik Facebook meer zie als een kaartenbak voor vrienden en bekenden buiten je familiekring. Ik heb wel een Facebook account maar die staat inmiddels stof te happen met 0 vrienden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
Facebook 0?
Heb je geen familieleden ofzo die Facebook gebruiken?
Als we dat er ook bij doen dan:quote:Op zondag 25 september 2016 00:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Bedoel je het aantal nummers/vrienden/volgers?
Telefoon: 171 contacten
Whatsapp: 151 contacten
Facebook: 286 vrienden
Instagram: 281 volgers
Meer gebruik ik niet echt.
Hij vroeg ook om social media.quote:Op zondag 25 september 2016 00:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als we dat er ook bij doen dan:
Instagram: 158
Pinterest: 295
Ach lekker boeiend dan.quote:Op zondag 25 september 2016 00:01 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb wel wat familieleden die Facebook gebruiken maar die probeer ik bewust te weren omdat ik Facebook meer zie als een kaartenbak voor vrienden en bekenden buiten je familiekring. Ik heb wel een Facebook account maar die staat inmiddels stof te happen met 0 vrienden.Op WhatsApp heb ik alleen mijn moeder als enige contact en de rest van de contacten zijn voornamelijk zakelijke relaties zonder 06.
Eigenlijk lijkt me dat best ongemakkelijk als anderen je contactenlijst zien met slechts het aantal contacten dat op één hand te tellen is. Dat terwijl ik in de trein altijd mensen zie die eindeloos aan het tikken zijn voel ik me wel een beetje contactarm.
Vind je het gek met een telefoonnr. dat begint met 0906?quote:Op zondag 25 september 2016 00:01 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb wel wat familieleden die Facebook gebruiken maar die probeer ik bewust te weren omdat ik Facebook meer zie als een kaartenbak voor vrienden en bekenden buiten je familiekring. Ik heb wel een Facebook account maar die staat inmiddels stof te happen met 0 vrienden.Op WhatsApp heb ik alleen mijn moeder als enige contact en de rest van de contacten zijn voornamelijk zakelijke relaties zonder 06.
Eigenlijk lijkt me dat best ongemakkelijk als anderen je contactenlijst zien met slechts het aantal contacten dat op één hand te tellen is. Dat terwijl ik in de trein altijd mensen zie die eindeloos aan het tikken zijn voel ik me wel een beetje contactarm.
Wij voegen geen random contacten toe gok ik?quote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel contacten? Ik weet dat als je random mensen toevoegt op Facebook 9 van de 10 mensen je weigeren maar daarnaast kun je ook een ban krijgen. Hoe doen jullie dat?
Het zijn geen random mensen. Het zijn vrienden/familie/oud-klasgenoten/buren, en mensen van diverse fora/sites die ik voor het grootste gedeelte wel irl ken. Zijn er maar een paar die ik niet irl ken, maar die ken ik vaak al wel 10 jaar online ofzo.quote:Op zondag 25 september 2016 19:19 schreef 0906 het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel contacten? Ik weet dat als je random mensen toevoegt op Facebook 9 van de 10 mensen je weigeren maar daarnaast kun je ook een ban krijgen. Hoe doen jullie dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |