Zou jij het een penalty voor Excelsior vinden?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou de witte chinees het een doelpunt vinden?
Sowwwwquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou jij het een penalty voor Excelsior vinden?
Excelsior een penalty omdat Ajax scoortquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou jij het een penalty voor Excelsior vinden?
KNJBquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:59 schreef PSVCL het volgende:
Hoezo heeft alleen ajax doellijntechnologie
Omdat dit nog testen zijn. Andere half jaar is het weer in De Kuip.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:59 schreef PSVCL het volgende:
En weer de inhoud ontwijken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Excelsior een penalty omdat Ajax scoortRare post weer.
Kap hier maar mee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Excelsior een penalty omdat Ajax scoortRare post weer.
Omdat Makkeliequote:Op zaterdag 24 september 2016 22:59 schreef PSVCL het volgende:
de kuip of de arena?quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dit nog testen zijn. Andere half jaar is het weer in De Kuip.
Feyenoord heeft het ook.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:59 schreef PSVCL het volgende:
Alleen de topclubs inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de kuip of de arena?
de rest dus niet.
Stringer Bellquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Davinson Sanchez zou zo in The Wire kunnen spelen.
Lees #23quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de kuip of de arena?
de rest dus niet.
tegen de nummer laatst...quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Een voor de Ajaxfans vermakelijke wedstrijd van Ajax
Het voelt nog wat onwennig maar wel fijn
Je bent zelf de nummer laatst op de lijst van leuke FOK!usersquote:
Moet de bond toch gewoon voor zorgen dan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen gaat doellijntechnologie nooit in de hele competitie ingevoerd worden want de kleine clubs drammen over het budget. Kutclubs.
Dan mag je niet leuk spelen?quote:
Dan denken wij hetzelfdequote:Op zaterdag 24 september 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar doet hij me wel aan denken ja
Ik steek mijn pielemuis bij voorkeur niet in een matrasquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij je matras ook aantrekkelijk?
Ze doen weer alsof het allemaal geweldig is terwijl de 1e helft een drama was tegen een waardeloos Zwolle, eerst een paar potjes volhouden dan mag je praten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is het gelijk niet vermakelijk
Ik zeg toch dat deze wedstrijd vermakelijk was? Ik zeg helemaal niks over PSV of dat het al een hele tijd leuk is maar misschien wordt het nu te moeilijk voor jequote:Op zaterdag 24 september 2016 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze doen weer alsof het allemaal geweldig is terwijl de 1e helft een drama was tegen een waardeloos Zwolle, eerst een paar potjes volhouden dan mag je praten.
PSV wint 13 uitpotjes oprij ,maar zit volgens de media in een zware dip na een ongelukkig verlies potje tegen Feyenoord.
Zwolle speelde een prima eerste helft maar was mentaal labiel in de tweede helft. Maar goed, dit mag niet gezegd worden maar dat past niet in jouw eigen verzonnen complot.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze doen weer alsof het allemaal geweldig is terwijl de 1e helft een drama was tegen een waardeloos Zwolle, eerst een paar potjes volhouden dan mag je praten.
PSV wint 13 uitpotjes oprij ,maar zit volgens de media in een zware dip na een ongelukkig verlies potje tegen Feyenoord.
Overkoepelend thema, journalistiek verantwoorde keuze. Zal Sjoerd Ramshorst zondag ook wel doen bij SV, inclusief slechte, rullevante woordgrappen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Hou die game-onzin lekker buiten de samenvattingen
Co met de analyse : ''Ja hij moet dat pookje zo gebruiken dan speelt ie Messi zo vrij en kan Iniesta ook zo doorlopen als hij zijn trigger gebruikt''quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Overkoepelend thema, journalistiek verantwoorde keuze. Zal Sjoerd Ramshorst zondag ook wel doen bij SV, inclusief slechte, rullevante woordgrappen.
Zijn de gasten voor morgen al bekend?quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio Voetbal is te min.
Rondogod.
Ik gok morgenavond pas.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn de gasten voor morgen al bekend?
Gelukkig heb ik Sanchezgod in de manager.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is het verschil tussen 0 en 9 managerpunten ofzo.
Sta jij even voor lul zeg!quote:
Toch gaan er weer veel mensen naar kijken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle redenen om morgen niet te kijken naar Studio Voetbal.
Er mist een reden: Bertquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle redenen om morgen niet te kijken naar Studio Voetbal.
Ik ook. Net gekocht deze weekquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Sanchezgod in de manager.
Dat vind ik geen goed tekenquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken Oh Oh Den Haag uit mijn hoofd.
Eens.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Net gekocht deze week
VBL / Ha ha ha ha ha Soms is voetbal echt leuk.......quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik als Hagenaar nietquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Gek dat jij niet op Midden-Noord staat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |