lekker trollen en er dan 1 stukje met 5 mm dik marmite tussen leggenquote:Op maandag 26 september 2016 15:25 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hier héél af en toe een "feestboterham". maar die krijgen ze maar soms en kunnen ze dus niet kiezen. Dat is een boterham in ministukjes met elk stukje een ander beleg (12-16 stukjes). Ze eten dan altijd álles op (want leuk), dus die gebruik ik af en toe om minder gewilde dingen toch te laten proberen of voor iets nieuws..
hahahaha, dat vergeven ze me nooit...quote:Op maandag 26 september 2016 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker trollen en er dan 1 stukje met 5 mm dik marmite tussen leggen
smekkies in alle smaken
Nu kunnen ze er waarschijnlijk bij vloekenquote:Op maandag 26 september 2016 15:26 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
hahahaha, dat vergeven ze me nooit...
(zou het de witlof-ril uit de babytijd evenaren?)
Die hebben wij ook gehad ja met W. ben benieuwd of L dat ook nog krijgt, maar voorlopig nog niet in ieder geval..quote:Op maandag 26 september 2016 16:46 schreef Omentielvo het volgende:
Hier ook team doe maar wat. Keuzes maken werkte bij mijn peuter op een moment niet meer. Dan wilde ze wel/niet iets of wilde ze die/nee die en werd ze standaard boos welke keus het ook was. Reuzegellige fase was dat![]()
Ja, ook herkenbaar.quote:Op maandag 26 september 2016 16:54 schreef GotC het volgende:
Oh dat herken ik ook, supergezellig is dat. Maar was hier meestal te verklaren door vermoeidheid of honger.
Niet alles bijgelezen (na een paar dagen Terschelling met heeeeeel traaaaaaag internetquote:Op maandag 26 september 2016 15:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Team 'aankloot' presentGaat vooralsnog erg prima
![]()
Wij geven F vaak ook wel de keuze mbt beleg enzo, maar als hij vervolgens z'n keuze niet op wil eten dan maak ik niet meteen wat anders voor hem. Dan krijgt hij later wel wat meer fruit ofzo maar ik wil hem wel leren dat als hij kiest, hij het dan ook moet eten en niet alsnog iets anders krijgt.![]()
Fijn Chanty die hulp
Vanaf 1 jaar is het al leuk.quote:Op maandag 26 september 2016 21:38 schreef Hilmo het volgende:
Oeh ja, keuzes doen we hier soms aan. Wil je bramenjam of aardbeienjam. En dan kiest hij vaak wel. Een open vraag qua beleg doen we heel soms. Pindakaas kwam er ineens uit, toen hij nog weinig kon zeggen. Wij zo van hee??![]()
Vaak geeft hij ook geen antwoord, en dan kiezen wij gewoon. Wel eet ik vaak wat anders want ik lust zelf heel weinig op brood en om nou R. altijd hagelslag te geven gaat mij te ver. Dus ik eet na zijn eten en als ik zo'n trek heb, dan moet hij eerst zijn broodje opeten (luchtalarm) en dan mag hij daarna van mijn brood wat stukjes mee eten.
Dat sprookjeswonderland he, voor welke leeftijden is dat vooral zo erg geschikt? Voor ons een stuk rijden maar wanneer R. een optimale leeftijd ervoor heeft, lijkt me dat super leuk!
Wij hebben voor mijn man een ukulele gekocht maar ook met het idee dat R. er op kan spelen. Hij heeft nu een speelgoed fluit en een echte sopraanfluit en hij speelde ook al wat op de grote gitaar van mijn man. Maar nu met die ukulele, dat is wel zo cuteHij ging er nu ook bij zingen, aaabbeeeceeceeeeceee.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |