SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
http://www.ajax.nl/stream(...)-veel-vertrouwen.htm
Leuke beelden hierin van een jonge Riedewald. Toch leuk die spelers in het eerste die al zolang in de jeugd spelen van Ajax(Net als Nouri en De Ligt)
Oh.![]()
Goede ontwikkelingen.
Moet nog even zien hoe dat precies gaat op het middenveld. Achter Ziyech en Klaassen heb je iemand nodig die opruimt. Ik ben misschien wel nummer 1 fan van Schone, maar dat is alles behalve iemand met loopvermogen en kracht. Hadden we maar een type Enoh, maar een die kan voetballen, soort Anita. Riedewald of Bazoer kunnen het ook.
Ben benieuwd hoe de rolverdeling gaat zijn.★★★![]()
Riedewald moet die rol ook prima aan kunnen, dus daarom wel verbaasd dat hij niet speelt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Goede ontwikkelingen.
Moet nog even zien hoe dat precies gaat op het middenveld. Achter Ziyech en Klaassen heb je iemand nodig die opruimt. Ik ben misschien wel nummer 1 fan van Schone, maar dat is alles behalve iemand met loopvermogen en kracht. Hadden we maar een type Enoh, maar een die kan voetballen, soort Anita.
Ben benieuwd hoe de rolverdeling gaat zijn.Oh.![]()
Tegen PEC komen ze er wel mee weg denk ik, dat is momenteel niet zo heel bijzonderquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Goede ontwikkelingen.
Moet nog even zien hoe dat precies gaat op het middenveld. Achter Ziyech en Klaassen heb je iemand nodig die opruimt. Ik ben misschien wel nummer 1 fan van Schone, maar dat is alles behalve iemand met loopvermogen en kracht. Hadden we maar een type Enoh, maar een die kan voetballen, soort Anita.
Ben benieuwd hoe de rolverdeling gaat zijn.![]()
Klopt, maak me voor vandaag geen zorgen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen PEC komen ze er wel mee weg denk ik, dat is momenteel niet zo heel bijzonder★★★
Forum Opties Forumhop: Hop naar: