abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165537141
Toen ik en mijn ex samen aan het daten waren kwam ik er al snel achter dat hij een relatie had. Ik heb hem toen verteld om een keuze te maken, en uiteindelijk koos hij voor mij.

Daarna hebben wij ongeveer een jaar een relatie gehad. Daarna hebben we besloten door wat kleine ruzies eerst vrienden te blijven, en het daten weer opnieuw op te bouwen om te kijken voor een nieuwe kans op onze relatie.

Nou kom ik er dus 2 dagen terug achter dat hij de relatie met zijn toenmalige vriend nooit heeft opgebroken. Ze zijn vandaag de dag dus al 5 jaar samen. Ik was er kapot van toen ik erachter kwam, en ben natuurlijk woest tegen hem geweest toen ik met hem belde.

Ik heb hem de keus gegeven dat hij naar mij mag komen voor uitleg en dat ik anders naar hem kom. Hij vertelde mij dat hij zaterdag avond (vandaag) komen zou om het af te sluiten, want ik vind dat ik dit verdien.

Nou negeert hij me al 2 dagen, leest al mn berichten, reageerd nergens op, ook niet op telefoontjes. Ik krijg het idee alsof hij wil proberen aangifte te doen van stalken. Is dit mogelijk in deze situatie? Want ik vind wel dat ik het recht heb om boos te zijn.

Serieuze reacties worden erg gewaardeerd.

Bedankt alvast
  PR/Manusje van alles zaterdag 24 september 2016 @ 17:12:10 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_165537176
Jullie zagen elkaar nooit of zo?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_165537189
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie zagen elkaar nooit of zo?
Hij kwam alleen bij mij omdat hij vervoer heeft en ik niet ;)
pi_165537296
Ga het gesprek met z'n vriendin aan, dat zou ik doen :)
Verstuurd vanaf mijn Horloge
pi_165537472
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:21 schreef Yamahihi het volgende:
Heb ik al gedaan, die heeft de berichten gelezen en daarna me geblokkeerd op facebook..
pi_165537504
:o damn...
Heeft hij nog spullen van zichzelf bij jou thuis? Op marktplaats zetten en hem de links sturen. Kijken hoe snel hij dan reageert :')
pi_165537520
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:35 schreef Elvi het volgende:
:o damn...
Heeft hij nog spullen van zichzelf bij jou thuis? Op marktplaats zetten en hem de links sturen. Kijken hoe snel hij dan reageert :')
Nee helaas niet. Maar goed ik weet dus niet waar hij woont alleen waar zijn winkel is.. en ik ben dus van plan om daar dan heen te gaan als hij vanavond hier niet komt. Want ik wil een uitleg hebben.
pi_165537540
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:21 schreef Yamahihi het volgende:
In de OP lees ik alleen iets over de vriend van die ex. Is er óók nog een vriendin in het spel?
pi_165537550
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:

[..]

In de OP lees ik alleen iets over de vriend van die ex. Is er óók nog een vriendin in het spel?
Nee ik ben gay, hij heeft een vriend, maar vind niet dat het geslacht er verder toe doet, vandaar dat ik daar niet op in ga.
pi_165537581
Vond je het niet vreemd dat je in ruim een jaar relatie nooit bij hem thuis geweest bent?
  zaterdag 24 september 2016 @ 17:48:21 #11
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165537645
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Verkeerd gezelen trek de "in" er vanaf.
pi_165537688
Waarom zou je überhaupt nog met zo iemand willen aanpappen? Gewoon doen alsof hij niet meer bestaat.
Conscience do cost.
  zaterdag 24 september 2016 @ 17:52:22 #13
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165537703
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:32 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, die heeft de berichten gelezen en daarna me geblokkeerd op facebook..
Oké dat is wel apart.
Nou ja in dat geval zou ik ze met rust laten. Als ie jou al op zin manier behandeld, doet ie t vast vaker. En als z'n vriend je niet gelooft komt ie er nog wel achter.

Wel klote voor jou.

Doosje ferrero rocher, atje patatje chips en pizza doet voor mij meestal wonderen. :)
pi_165537706
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:43 schreef Tinos85 het volgende:
Vond je het niet vreemd dat je in ruim een jaar relatie nooit bij hem thuis geweest bent?
Nou nee, want het kon altijd prima bij mij thuis, daarnaast is het duur om iemand op te halen en dan weer terug te brengen, vandaar altijd hier. heb verder wel vaak twijfels gehad over dingen, maar die altijd weer aan de kant gezet "omdat ik van hem hield" ;s
pi_165537722
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:52 schreef Yamahihi het volgende:

[..]

Oké dat is wel apart.
Nou ja in dat geval zou ik ze met rust laten. Als ie jou al op zin manier behandeld, doet ie t vast vaker. En als z'n vriend je niet gelooft komt ie er nog wel achter.

Wel klote voor jou.

Doosje ferrero rocher, atje patatje chips en pizza doet voor mij meestal wonderen. :)
Thanks. Maar het is niet zo zeer dat ik er nog heel erg mee zit. Maar ik wil wel weten waarom ie dit flikt als ie toch zo gelukkig is met zn vriendje.
pi_165537836
Je weer niet eens waar z'n adres is. :{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  Moderator zaterdag 24 september 2016 @ 18:10:22 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165537935
Wauw... het moet wel een knappe vent zijn wanneer je zonder dat je weet waar hij woont of anderszins een relatie aanknoopt :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165537975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:10 schreef Renesite het volgende:
Wauw... het moet wel een knappe vent zijn wanneer je zonder dat je weet waar hij woont of anderszins een relatie aanknoopt :{
haha nou dat valt dus heel erg mee! en je moet zn vriend eens zien die is er nog veel erger aan toe _O-

maar ja, liefde maakt blind.
pi_165538155
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:38 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Nee helaas niet. Maar goed ik weet dus niet waar hij woont alleen waar zijn winkel is.. en ik ben dus van plan om daar dan heen te gaan als hij vanavond hier niet komt. Want ik wil een uitleg hebben.
Je hebt dus jaren een relatie maar weet niet eens waar hij woont? Volgende keer niet meer zo naïef doen en deze snel vergeten.
pi_165538219
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:52 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Nou nee, want het kon altijd prima bij mij thuis, daarnaast is het duur om iemand op te halen en dan weer terug te brengen, vandaar altijd hier. heb verder wel vaak twijfels gehad over dingen, maar die altijd weer aan de kant gezet "omdat ik van hem hield" ;s
duuur om altijd iemand op te halen? Je kan niet fietsen en er is geen ov?
pi_165538227
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:23 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je hebt dus jaren een relatie maar weet niet eens waar hij woont? Volgende keer niet meer zo naïef doen en deze snel vergeten.
nee we hebben een jaar een relatie gehad, en toen verder alleen friends with benefits met hoop op een kans opnieuw voor de relatie (not). Hij had bakken geld, en woont in nijmegen, ik zelf woon in friesland. Vandaar dat hij altijd hier kwam, ik ben dan 60,- kwijt om daar met de trein heen te gaan.
pi_165538240
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

duuur om altijd iemand op te halen? Je kan niet fietsen en er is geen ov?
deze vraag is beantwoord in het vorige antwoord :P
pi_165538275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:28 schreef MrBadass het volgende:

[..]

nee we hebben een jaar een relatie gehad, en toen verder alleen friends with benefits met hoop op een kans opnieuw voor de relatie (not). Hij had bakken geld, en woont in nijmegen, ik zelf woon in friesland. Vandaar dat hij altijd hier kwam, ik ben dan 60,- kwijt om daar met de trein heen te gaan.
Dan nog. Je hebt toch ook interesse in zijn leven? Dat je dat niet iedere maand doet snap ik nog, maar jaren lang niet.
pi_165538302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dan nog. Je hebt toch ook interesse in zijn leven? Dat je dat niet iedere maand doet snap ik nog, maar jaren lang niet.
Ik heb het ook wel eens gevraagd of ie dat leuk zou vinden toen der tijd. en hij zei dan altijd dat het ook prima bij mij kon. waar ik het dan overigens ook mee eens was.
pi_165538877
Hij heeft het mooi op die afstand verborgen kunnen houden. Jij denkt dat je een antwoord schuldig ben van hem maar als hij dat niet of kan geven zou ik het lekker laten.

Owja, je bent in mijn ogen toch een tikkeltje naïef dat je een jaar lang het wel best vond alleen bij jou thuis af te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')