Hij kwam alleen bij mij omdat hij vervoer heeft en ik nietquote:Op zaterdag 24 september 2016 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie zagen elkaar nooit of zo?
Heb ik al gedaan, die heeft de berichten gelezen en daarna me geblokkeerd op facebook..quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:21 schreef Yamahihi het volgende:
Ga het gesprek met z'n vriendin aan, dat zou ik doen
Nee helaas niet. Maar goed ik weet dus niet waar hij woont alleen waar zijn winkel is.. en ik ben dus van plan om daar dan heen te gaan als hij vanavond hier niet komt. Want ik wil een uitleg hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:35 schreef Elvi het volgende:
damn...
Heeft hij nog spullen van zichzelf bij jou thuis? Op marktplaats zetten en hem de links sturen. Kijken hoe snel hij dan reageert
In de OP lees ik alleen iets over de vriend van die ex. Is er óók nog een vriendin in het spel?quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:21 schreef Yamahihi het volgende:
Ga het gesprek met z'n vriendin aan, dat zou ik doen
Nee ik ben gay, hij heeft een vriend, maar vind niet dat het geslacht er verder toe doet, vandaar dat ik daar niet op in ga.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
In de OP lees ik alleen iets over de vriend van die ex. Is er óók nog een vriendin in het spel?
Verkeerd gezelen trek de "in" er vanaf.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
In de OP lees ik alleen iets over de vriend van die ex. Is er óók nog een vriendin in het spel?
Oké dat is wel apart.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:32 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, die heeft de berichten gelezen en daarna me geblokkeerd op facebook..
Nou nee, want het kon altijd prima bij mij thuis, daarnaast is het duur om iemand op te halen en dan weer terug te brengen, vandaar altijd hier. heb verder wel vaak twijfels gehad over dingen, maar die altijd weer aan de kant gezet "omdat ik van hem hield" ;squote:Op zaterdag 24 september 2016 17:43 schreef Tinos85 het volgende:
Vond je het niet vreemd dat je in ruim een jaar relatie nooit bij hem thuis geweest bent?
Thanks. Maar het is niet zo zeer dat ik er nog heel erg mee zit. Maar ik wil wel weten waarom ie dit flikt als ie toch zo gelukkig is met zn vriendje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:52 schreef Yamahihi het volgende:
[..]
Oké dat is wel apart.
Nou ja in dat geval zou ik ze met rust laten. Als ie jou al op zin manier behandeld, doet ie t vast vaker. En als z'n vriend je niet gelooft komt ie er nog wel achter.
Wel klote voor jou.
Doosje ferrero rocher, atje patatje chips en pizza doet voor mij meestal wonderen.
haha nou dat valt dus heel erg mee! en je moet zn vriend eens zien die is er nog veel erger aan toequote:Op zaterdag 24 september 2016 18:10 schreef Renesite het volgende:
Wauw... het moet wel een knappe vent zijn wanneer je zonder dat je weet waar hij woont of anderszins een relatie aanknoopt
Je hebt dus jaren een relatie maar weet niet eens waar hij woont? Volgende keer niet meer zo naïef doen en deze snel vergeten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:38 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Maar goed ik weet dus niet waar hij woont alleen waar zijn winkel is.. en ik ben dus van plan om daar dan heen te gaan als hij vanavond hier niet komt. Want ik wil een uitleg hebben.
duuur om altijd iemand op te halen? Je kan niet fietsen en er is geen ov?quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:52 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Nou nee, want het kon altijd prima bij mij thuis, daarnaast is het duur om iemand op te halen en dan weer terug te brengen, vandaar altijd hier. heb verder wel vaak twijfels gehad over dingen, maar die altijd weer aan de kant gezet "omdat ik van hem hield" ;s
nee we hebben een jaar een relatie gehad, en toen verder alleen friends with benefits met hoop op een kans opnieuw voor de relatie (not). Hij had bakken geld, en woont in nijmegen, ik zelf woon in friesland. Vandaar dat hij altijd hier kwam, ik ben dan 60,- kwijt om daar met de trein heen te gaan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hebt dus jaren een relatie maar weet niet eens waar hij woont? Volgende keer niet meer zo naïef doen en deze snel vergeten.
deze vraag is beantwoord in het vorige antwoordquote:Op zaterdag 24 september 2016 18:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
duuur om altijd iemand op te halen? Je kan niet fietsen en er is geen ov?
Dan nog. Je hebt toch ook interesse in zijn leven? Dat je dat niet iedere maand doet snap ik nog, maar jaren lang niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:28 schreef MrBadass het volgende:
[..]
nee we hebben een jaar een relatie gehad, en toen verder alleen friends with benefits met hoop op een kans opnieuw voor de relatie (not). Hij had bakken geld, en woont in nijmegen, ik zelf woon in friesland. Vandaar dat hij altijd hier kwam, ik ben dan 60,- kwijt om daar met de trein heen te gaan.
Ik heb het ook wel eens gevraagd of ie dat leuk zou vinden toen der tijd. en hij zei dan altijd dat het ook prima bij mij kon. waar ik het dan overigens ook mee eens was.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan nog. Je hebt toch ook interesse in zijn leven? Dat je dat niet iedere maand doet snap ik nog, maar jaren lang niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |