Kennelijk heeft hij genoeg pandapunten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kki mi kki ik doe zo irritant en alles maar date van maandag knapt maar niet af

wat zei hij toen jij zei dat je hem niet zo zag zittenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kki mi kki ik doe zo irritant en alles maar date van maandag knapt maar niet af

sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk heeft hij genoeg pandapunten.

ze heeft het toch laten merkenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zei hij toen jij zei dat je hem niet zo zag zitten
oh wacht dat heb je vast niet gedaan want wijven moeten altijd moeilijk doen

Zo obviquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk heeft hij genoeg pandapunten.

zou jij wel eens willen weten he mahlequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar rl wel eens ontmoet eigenlijk?

wrm zo snitchenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?
niet goed genoegquote:

Jaja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
'Bij nader inzien ga ik toch liever niet met jou op date, tot ziens'

Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jaja.
Maar die aandacht is ergens ook wel fijn.
Hihi.

Bedankt frassquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel

nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?

Lekker boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt frass
Hij is nu mad af

Nou, ja, eigenlijk wel... Ik bedoel, jullie zijn zo closequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou jij wel eens willen weten he mahle

Jammer dat het zo publiekelijk moet frass.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel

Mja, kan ik inkomen. Ik heb zelf ook geen zin. Beetje moe ook.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah vandaag crematie gehad dus niet echt zin om onder de mensen te komen

Heb de hele week gewerkt man. Ga denk ik gewoon nog op tijd naar bed vanavondquote:

Als hij moeilijk doet gewoon dreigen met de knokploeg.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt frass
Hij is nu mad af

gewoon lekker thuis blijvenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mja, kan ik inkomen. Ik heb zelf ook geen zin. Beetje moe ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |