Ik heb het over die drones, militaire aanwezigheid etc.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:12 schreef Grems het volgende:
[..]
De heren van IS zien er anders verdacht multicultureel uit. De strijders van Boko Haram zijn undercover Urkenaren?
Graag gedaan. Bedank me later maar. Ik vind oprecht elk geloof stom.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:18 schreef workhard12 het volgende:
Oke goed dat jij dat even voor miljarden mensen beslist.
En dus zelf ook regels en richtlijnen opgeeft
Jij het resultaat van een nazi of een extreem zionistische fantaat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef Grems het volgende:
[..]
Het resultaat van vele generaties inteelt, de importparel.
Denken dat de beschaafde wereld haar economische voorspoed laat afhangen van de tribale strubbelingen van onderontwikkelde zandbakachtigenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik heb het over die drones, militaire aanwezigheid etc.
Natuurlijk zijn moslims het slachtoffer. De meeste slachtoffers van terreuraanslagen (zowel door het Westen als door 'moslims') zijn moslims.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Redelijk bizarre opmerking van "girl girl". Maar niet verbazingwekkend. Zij zijn het slachtoffer.
nee gezond verstand.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij het resultaat van een nazi of een extreem zionistische fantaat.
De coalitie slacht iedereen daar in de wijde omtrek af. Ook kinderen, gezinnen en anderen die niks te maken hebben met de gewapende strijd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:10 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Dus je vind het slecht dat de coalitie IS aan het verdrijven is? En noemt dat een slachtpartij?
Gewoon feitelijke constatering hoor. Enorm veel inteelt binnen de volgelingen van de vredesreligie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij het resultaat van een nazi of een extreem zionistische fantaat.
die "mensen" zijn gehersenspoeld door zion propganda wat ze dagelijks binnen krijgen via de media.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef girlygirl8 het volgende:
Als ik de moslimhaters hier zo bezig zie, hun bloeddorst naar moslimbloed uitspreken, dan ben ik echt dankbaar dat ik een moslim ben.
Je zou maar de oorlog verklaren aan de Schepper van het universum. Ik wens jullie moslimhaters allemaal veel plezier in jullie haat, dat jullie erin mogen stikken.Nog meer succes in het Hiernamaals, dit leven is maar tijdelijk he, dat beseffen jullie hopelijk wel.
aldus een Moslimhaterquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
latente jodenhaat gespot
Terecht minderwaardigheidscomplex gespot. De intense frustratie, waanbeelden en zelfhaat van de moslim is wellicht de meest terechte in de gehele menselijke geschiedenis. Aboriginals in Australië dragen wellicht ook niet veel bij maar ze vallen over het algemeen ten minste niet zoveel anderen lastig met hun eeuwige gefaal.quote:
Moeten ze zich misschien niet als ratten verschuilen tussen burgers.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De coalitie slacht iedereen daar in de wijde omtrek af. Ook kinderen, gezinnen en anderen die niks te maken hebben met de gewapende strijd.
Ieder onschuldig leven is 1 teveel.
blabla hasbarahasbara hahaquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Grems het volgende:
[..]
Terecht minderwaardigheidscomplex gespot. De intense frustratie, waanbeelden en zelfhaat van de moslim is wellicht de meest terechte in de gehele menselijke geschiedenis. Aboriginals in Australië dragen wellicht ook niet veel bij maar ze vallen over het algemeen ten minste niet zoveel anderen lastig met hun eeuwige gefaal.
1,6 miljard en eeuwen de tijd en het dan nog afleggen tegen 15 miljoen en hun prestaties in minder dan 70 jaar. Manmanman wat een droefenis.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
blabla hasbarahasbara haha
De Islam is niet te verslaan ,de jeugd gaat steeds meer praktiseren en de moskeen zijn elk week weer vol ,doet pijn he..
De duivel is kansloos tegen de Islam ,je kan Moslims killen hun landen slopen maar de Islam zal je nooit kapot kunnen krijgen.
Allahu akbar en welterusten goy
prachtig.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
blabla hasbarahasbara haha
De Islam is niet te verslaan ,de jeugd gaat steeds meer praktiseren en de moskeen zijn elk week weer vol ,doet pijn he..
De duivel is kansloos tegen de Islam ,je kan Moslims killen hun landen slopen maar de Islam zal je nooit kapot kunnen krijgen.
Allahu akbar en welterusten goy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |