De 'beschaafde' wereld, is momenteel slachtpartijen aan het uitvoeren in de moslimwereld.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat vredesparels voor nogal wat overlast zorgen in de beschaafde wereld.
Dus je vind het slecht dat de coalitie IS aan het verdrijven is? En noemt dat een slachtpartij?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De 'beschaafde' wereld, is momenteel slachtpartijen aan het uitvoeren in de moslimwereld.
Dat heeft 'beschaafde wereld' vrijwel met ieder werelddeel gedaan de afgelopen eeuwen.
Dus omdat moslims het verkloren zijn hindoes, joden en christenen ook eng?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:10 schreef Kussentje het volgende:
Gelovige mensen zijn bij voorbaat al eng. Leggen hun hele leven in de handen van een onzichtbare man op een wolk en onbetrouwbaar grondpersoneel. Just sayin'. Het zijn niet alleen die moslims, maar de rest van het gelovige volk is ook echt compleet retarded eng.
De heren van IS zien er anders verdacht multicultureel uit. De strijders van Boko Haram zijn undercover Urkenaren?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De 'beschaafde' wereld, is momenteel slachtpartijen aan het uitvoeren in de moslimwereld.
Dat heeft 'beschaafde wereld' vrijwel met ieder werelddeel gedaan de afgelopen eeuwen.
Ze leggen hun geloof en lot in de handen van een ONZICHTBARE man (mannen op zichzelf staand al, wat een shitkeuze om je leven voor op het spel te zetten - had dan een vrouw gekozen) op een wolk die nooit iemand ziet, spreekt, voelt of wat dan ook. Die je bepaalde geboden geeft en richtlijnen/regels waar je je aan moet houden want anders ga je naar de eeuwige verdoemenis in het vuur en zul je branden tot het einde der tijden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:11 schreef workhard12 het volgende:
Dus omdat moslims het verkloren zijn hindoes, joden en christenen ook eng?
Oke goed dat jij dat even voor miljarden mensen beslist.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:14 schreef Kussentje het volgende:
[..]
Ze leggen hun geloof en lot in de handen van een ONZICHTBARE man (mannen op zichzelf staand al, wat een shitkeuze om je leven voor op het spel te zetten - had dan een vrouw gekozen) op een wolk die nooit iemand ziet, spreekt, voelt of wat dan ook. Die je bepaalde geboden geeft en richtlijnen/regels waar je je aan moet houden want anders ga je naar de eeuwige verdoemenis in het vuur en zul je branden tot het einde der tijden.
Nee. Echt. Weet je waar je in moet geloven? New York Pizza. Altijd daar wanneer je ze nodig hebt en service binnen een half uur; ook op drukke dagen. En realistisch; je kunt niet alles op je pizza mieteren. Zo werkt het leven niet.
Het resultaat van vele generaties inteelt, de importparel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef girlygirl8 het volgende:
Als ik de moslimhaters hier zo bezig zie, hun bloeddorst naar moslimbloed uitspreken, dan ben ik echt dankbaar dat ik een moslim ben.
Je zou maar de oorlog verklaren aan de Schepper van het universum. Ik wens jullie moslimhaters allemaal veel plezier in jullie haat, dat jullie erin mogen stikken.Nog meer succes in het Hiernamaals, dit leven is maar tijdelijk he, dat beseffen jullie hopelijk wel.
Redelijk bizarre opmerking van "girl girl". Maar niet verbazingwekkend. Zij zijn het slachtoffer.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:12 schreef Grems het volgende:
[..]
De heren van IS zien er anders verdacht multicultureel uit. De strijders van Boko Haram zijn undercover Urkenaren?
Ik heb het over die drones, militaire aanwezigheid etc.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:12 schreef Grems het volgende:
[..]
De heren van IS zien er anders verdacht multicultureel uit. De strijders van Boko Haram zijn undercover Urkenaren?
Graag gedaan. Bedank me later maar. Ik vind oprecht elk geloof stom.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:18 schreef workhard12 het volgende:
Oke goed dat jij dat even voor miljarden mensen beslist.
En dus zelf ook regels en richtlijnen opgeeft
Jij het resultaat van een nazi of een extreem zionistische fantaat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef Grems het volgende:
[..]
Het resultaat van vele generaties inteelt, de importparel.
Denken dat de beschaafde wereld haar economische voorspoed laat afhangen van de tribale strubbelingen van onderontwikkelde zandbakachtigenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik heb het over die drones, militaire aanwezigheid etc.
Natuurlijk zijn moslims het slachtoffer. De meeste slachtoffers van terreuraanslagen (zowel door het Westen als door 'moslims') zijn moslims.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Redelijk bizarre opmerking van "girl girl". Maar niet verbazingwekkend. Zij zijn het slachtoffer.
nee gezond verstand.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij het resultaat van een nazi of een extreem zionistische fantaat.
De coalitie slacht iedereen daar in de wijde omtrek af. Ook kinderen, gezinnen en anderen die niks te maken hebben met de gewapende strijd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:10 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Dus je vind het slecht dat de coalitie IS aan het verdrijven is? En noemt dat een slachtpartij?
Gewoon feitelijke constatering hoor. Enorm veel inteelt binnen de volgelingen van de vredesreligie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij het resultaat van een nazi of een extreem zionistische fantaat.
die "mensen" zijn gehersenspoeld door zion propganda wat ze dagelijks binnen krijgen via de media.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef girlygirl8 het volgende:
Als ik de moslimhaters hier zo bezig zie, hun bloeddorst naar moslimbloed uitspreken, dan ben ik echt dankbaar dat ik een moslim ben.
Je zou maar de oorlog verklaren aan de Schepper van het universum. Ik wens jullie moslimhaters allemaal veel plezier in jullie haat, dat jullie erin mogen stikken.Nog meer succes in het Hiernamaals, dit leven is maar tijdelijk he, dat beseffen jullie hopelijk wel.
aldus een Moslimhaterquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
latente jodenhaat gespot
Terecht minderwaardigheidscomplex gespot. De intense frustratie, waanbeelden en zelfhaat van de moslim is wellicht de meest terechte in de gehele menselijke geschiedenis. Aboriginals in Australië dragen wellicht ook niet veel bij maar ze vallen over het algemeen ten minste niet zoveel anderen lastig met hun eeuwige gefaal.quote:
Moeten ze zich misschien niet als ratten verschuilen tussen burgers.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De coalitie slacht iedereen daar in de wijde omtrek af. Ook kinderen, gezinnen en anderen die niks te maken hebben met de gewapende strijd.
Ieder onschuldig leven is 1 teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |