Dit. Ik dacht eerst dat het een aardig programma was. Totdat het dan opeens gaat over onderwerpen waar je zelf het e.e.a. vanaf weet. Dan merk dat het programma van een bedenkelijk niveau is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
De KVW is gewoon een kut programma. Ze doen alsof ze kritisch zijn, maar ze gebruiken gewoon foute informatie die ze zelf in enkele seconde kunnen verifiëren.
Ik verbaas mij hier ook over. Gewoon slechte claims maken die onzinnig zijn en dan "er zijn om de consument te beschermen."quote:
Hier schrok ik idd ook van. Absurd dat dit gewoon zo gebeurd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit. Ik dacht eerst dat het een aardig programma was. Totdat het dan opeens gaat over onderwerpen waar je zelf het e.e.a. vanaf weet. Dan merk dat het programma van een bedenkelijk niveau is.
Het sowieso een dom programma wat altijd zonder conclusies afgekapt wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit. Ik dacht eerst dat het een aardig programma was. Totdat het dan opeens gaat over onderwerpen waar je zelf het e.e.a. vanaf weet. Dan merk dat het programma van een bedenkelijk niveau is.
Vooral dat moment dat ze met dat mokkeltje in die witte jas staan te praten. De hele aflevering praten ze over bodybuilders, maar dan praten ze over "mensen die af en toe een stukje hardlopen", die hebben extra eiwitten in die hoeveelheid inderdaad niet nodig nee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik verbaas mij hier ook over. Gewoon slechte claims maken die onzinnig zijn en dan "er zijn om de consument te beschermen."
[..]
Hier schrok ik idd ook van. Absurd dat dit gewoon zo gebeurd.
Dan ken je maar weinig echte lifters want chocomel staat er juist om bekend een goede post workout drank te zijn vanwege de snelle suikers en eiwitten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik schrok eerst.. en toen dacht ik maar wacht even... en de suikers dan?.
Toen besefte ik weer dat ik beter op mijn eigen oordeel kan vertrouwen dan die van mensen die niet serieus liften.. anders zou ook elke bodybuilder aan de chocomel zitten..
Ja om te gainen ja.. en ik ken wel degelijk bodybuilders hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan ken je maar weinig echte lifters want chocomel staat er juist om bekend een goede post workout drank te zijn vanwege de snelle suikers en eiwitten.
Dit is inderdaad wel zo. De hele setup was sowieso altijd al een beetje "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" hoewel ze in de eerste seizoenen echt wel interessante thema's hadden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Ik heb laatst wel een aflevering over tonijn gezien waarin je zag hoe ze oude tonijn bijverven zodat het vers leek...vond ik erg goed gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 03:23 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Breekpunt voor mij was een beetje die aflevering over tonijn in blik waar gewoon bleek dat die inderdaad allemaal met lijn....
ja vaak idd een anticlimaxquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het sowieso een dom programma wat altijd zonder conclusies afgekapt wordt.
Ze weten het eigenlijk niet meer dus laten ze het erbij...
Dit inderdaad. Ook gezien. Verschrikkelijk slecht.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:13 schreef caspert79 het volgende:
'Broodje Gezond' was pas een kutprogramma. Daar zat die Turkse meneer uit de Keuringsdienst in. Ze gingen onderzoeken wat gezonder is: roomboter of margarine. Vervolgens laten ze iemand van de Universiteit Wageningen daar een oordeel over vellen. Wat ze even vergaten te vertellen is dat Wageningen de huisonderzoeker is (en dus financieel afhankelijk) van Unilever, de uitvinders van margarine.
Ze sluiten letterlijk af met zeggen dat 2 glazen magere chocomel hetzelfde is, wat als enige wat ik ken Chocomel light is. Magere chocolademelk heeft enkel meer suiker.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jij hebt duidelijk niet goed opgelet. De voedingsdeskundige zei dat je genoeg had aan twee glazen chocolademelk om je eiwitbehoeftes na het sporten te dekken. De Keuringsdient vroeg nog, dus twee glazen magere chocolademelk?
Magere chocolademelk is NIET hetzelfde als chocomel light. Magere chocolademelk zit in van die plastic flessen, en kost minder dan een euro prr liter volgens mij.
Wat ze dus eigelijk zei, is dat die shakes veel meer eiwit bevatten dan het merendeel van de sporters nodig hebben. Ze zei ook dat een bak yoghurt in feite ook goed was.
Maar goed, dat wil een 'expert' als jij waarschijnlijk gewoon niet horen...jij voelt je een uitzonderlijk trainingsbeest dat iets speciaals nodig heeft. Gefeliciteerd, je bent precies waar de marketeers van al die potten op rekenen. Maar als je het leuk vindt, moet je het gewoon doen natuurlijk. Het is alleen gewoon zo dat alleen mensen die elke dag, en dan eigelijk twee keer per dag, trainen, dit soort spullen 'nodig' hebben.
Dus niet zo tegen mijn favoriete programma aanpissen graag 😄
Dat geloof ik zo. maar de conclusie van het programma was voor mij dat het merendeel van de mensen die dit soort poeders koopt, net zo goed aan de chocomel kan. En dat schijnt veel mensen, in elk geval in dit topic tegen het zere been te schoppen, en dus vinden ze het programma maar kut.quote:Op maandag 26 september 2016 11:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dat is voor iemand die bezig is met zijn gezondheid een gigantische spike in zijn suikerniveau!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |