Veel criminelen in eigen gelederen en in de achterban die dreigen hun lucratieve inkomstenbron te verliezen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
De partij voor volksdemocratie en vrijheid is weer eens tegen. Verrassend. Zijn het de grote alcoholboeren die omzet vrezen? Is het het oerconservatieve electoraat wat jullie bang zijn te verliezen? Welke goede reden heb je tegen dit plan
Ik krijg bij Pechtold dezelfde vibes als bij Clinton. Heb naar de man mogen luisteren en hij past zijn standpunten aan, aan het publiek.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
Hulde aan D66.
D66 heeft ook tijdens de APB laten zien wel een kandidaat-partij te zijn voor mij tijdens de verkiezingen.
Dat, bovendien is zijn andere stokpaardje gillen tegen Wilders. Ze hebben best goede ideeën en standpunten, zoals deze, maar waren ook voor het leenstelsel bijvoorbeeld. Rubberen ruggengraat en pro eu. Voor mij genoeg om er nooit op te stemmen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik krijg bij Pechtold dezelfde vibes als bij Clinton. Heb naar de man mogen luisteren en hij past zijn standpunten aan, aan het publiek.
Serieus?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
Hulde aan D66.
D66 heeft ook tijdens de APB laten zien wel een kandidaat-partij te zijn voor mij tijdens de verkiezingen.
Laat ik het zo zeggen: insteek van D66 op dit soort immateriële zaken is wat mij betreft identiek aan die van mij.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik krijg bij Pechtold dezelfde vibes als bij Clinton. Heb naar de man mogen luisteren en hij past zijn standpunten aan, aan het publiek.
Bijvoorbeeld de Partij van de Dieren is vaak ook sociaal liberaal en een politieke tegenstander nog even vlak voor de verkiezingen dwingen te wrijven in een politieke nederlaag kan natuurlijk vanuit een geweldig moreel kompas komen, maar Pechtold komt op mij sluw genoeg over om het voor eigen gewin te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: insteek van D66 op dit soort immateriële zaken is wat mij betreft identiek aan die van mij.
Verder was de bijdrage van Pechtold wat mij betreft de beste tijdens de APB. Hij heeft ook nog een motie ingediend om Rutte te dwingen tot zaken te komen mbt het referendum hè. Voor november as.
Kun je vervolgens weer op ze kankeren dat alles wordt geflexibiliseerd, de inkomensverschillen toenemen, en er onvoldoende oog is voor problemen rondom integratie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: insteek van D66 op dit soort immateriële zaken is wat mij betreft identiek aan die van mij.
Verder was de bijdrage van Pechtold wat mij betreft de beste tijdens de APB. Hij heeft ook nog een motie ingediend om Rutte te dwingen tot zaken te komen mbt het referendum hè. Voor november as.
Op materiële zaken zit ik een stukje linkser idd. Ook wat betreft EU zou ik heel snel, heel drastisch hervormen, maar daar is nu in Bratislava al een voorschotje op genomen. Ik denk aan voorkomen van oneerlijke concurrentie op arbeidskracht ivm MOE-landers, voorkomen van belastingparadijzen, opheffen rondtrekkend circus Brussel-Straatsburg, aanpak emolumenten leden EP en ambtenaren, geen verdere uitbreiding, oplossen Gr-probleem (maar dan radicaal), ter discussie stellen stabiliteitspact, op tal van zaken subsidiariteit herstellen en nog paar dingen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Serieus?
Jij hoort toch niet bij D'66 thuis? Als ik jou zie posten hoor jij bij de PvdD, SP of Groenlinks thuis.
Het is afwachten hoe het balletje rolt, wrs dat ik sws materiële zaken laat doorwegen en dus ergens anders op uit kom.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kun je vervolgens weer op ze kankeren dat alles wordt geflexibiliseerd, de inkomensverschillen toenemen, en er onvoldoende oog is voor problemen rondom integratie.
Nee je mag wel alcohol verkrijgen door gisting niet door destileren.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:54 schreef topdeck het volgende:
Mag je trouwens zelf alcohol brouwen?
Wat heb jij gebruikt?quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:57 schreef iBeats het volgende:
gwn alles verbieden die vuile drugs
skkls die niet weten dat hun hersens daaraan stuk gaanom die kofieshops zijn altijd van die junks aan het hangen en overlast geven
de smeris doet er niets aan
ik rook niet en wil geen drugsquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:08 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; doe rustag man, rook een jointje.
Ondanks dat je erg gezond leeft klopt van je hoofdletter en punten gebruik en verslaaft met een t niet dus waarin zijn je hersenen dan wel goed.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:10 schreef iBeats het volgende:
[..]
ik rook niet en wil geen drugs
mijn hersens zijn daardoor nog wel goed en ik ben niet verslaaft daar aan
En ik ben hier de domme junk.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:10 schreef iBeats het volgende:
[..]
Ik rook niet en wil geen drugs.
Ik ben daar niet verslaafd aan, daardoor zijn mijn hersens nog wel goed.
/fix
Matige troll. 4/10quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:10 schreef iBeats het volgende:
[..]
ik rook niet en wil geen drugs
mijn hersens zijn daardoor nog wel goed en ik ben niet verslaaft daar aan
De meeste mensen zullen nog steeds voor legale en makkelijke manieren kiezen. Dat doen ze met alcohol, dat doen ze met sigaretten, dat doen ze met vrijwel alles.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:44 schreef Sylv3se het volgende:
De overheid kennende gaan ze het flink belasten zodra het onder controle van de overheid komt te staan. Elk jaar flinke accijnsverhogingen en dan betaal je over een paar jaar 4x zoveel voor een grammetje wiet dan nu. Dan blijft het alsnog aantrekkelijk om het via andere wegen te kopen.
Ik heb er dan ook geen enkel vertrouwen in dat dit zal gaan slagen, dat zal alleen lukken als de overheid het niet gaat gebruiken als melkkoe. Maar die kans lijkt me nihil eerlijk gezegd.
Deze man weet.quote:Op maandag 26 september 2016 10:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen nog steeds voor legale en makkelijke manieren kiezen. Dat doen ze met alcohol, dat doen ze met sigaretten, dat doen ze met vrijwel alles.
Bovendien is de winstmarge op wiet momenteel iets van 900%. Tegen kostprijs zou een gram wiet 0,50ct kosten. De resterende 4,50 euro is gevarengeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |