Ik snap niet waarom jij ze als de kampioen zag van de komende 10 jaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit PSV is zo ontzettend treurig al zal Cocu vast weer een zalvend praatje hebben.
Ik ben er ingetrapt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij ze als de kampioen zag van de komende 10 jaar.
Trap. Er. Niet. In.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij ze als de kampioen zag van de komende 10 jaar.
Je koopt iets waarvan je denkt dat het al tegen gaat vallen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel supermarktharing en moet zeggen dat het minder tegenvalt dan gedacht
Ik wilde het gewoon een keer uitproberen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je koopt iets waarvan je denkt dat het al tegen gaat vallen?
Apart.
Durfal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon een keer uitproberen.
Wim Jonk vond El Azzouzi beter dan Dolbergquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta mag wel eens op zoek gaan naar een spits. El Azzouzi is zo weerzinwekkend en is toch gehuurd en Roland fucking Bergkamp gaat je ook niet verder helpen.
Stokkers was altijd een groot talent in FM.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta mag wel eens op zoek gaan naar een spits. El Azzouzi is zo weerzinwekkend en is toch gehuurd en Roland fucking Bergkamp gaat je ook niet verder helpen.
PSV had ook wel een 2e spits mogen halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |