Bijna niet te doen man!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:20 schreef RobertNL het volgende:
Vergeten jullie niet mee te doen met de prijsvraag:
Heb er een lastige vraag van gemaakt, al zeg ik het zelf.
Win een UMI Plus Smartphone!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut niet, heb ze iedere dag in mijn handen in moergestel.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
De vraag is worden die Bommel schoenen ook niet in China gemaakt?
Boh die vraag was moeilijk!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:20 schreef RobertNL het volgende:
Vergeten jullie niet mee te doen met de prijsvraag:
Heb er een lastige vraag van gemaakt, al zeg ik het zelf.
Win een UMI Plus Smartphone!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel op de frontpagequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:15 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Hm, waarom al vooraf je adres opgeven, hoeft anders ook niet met weggeefacties hier.
Ik kan dit alleen maar beamen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:23 schreef eddepetfokt het volgende:
Mini unpacking & test Orico kabels. Via AE bij Orico store.
TIDAL streamt wel in FLAC kwaliteit. Maarja of je het écht merkt met oortjes van 17 usd? Betwijfel het. Lijkt me eerder wat voor audiofielen met home cinema's van duizenden euro'squote:Op zondag 16 oktober 2016 22:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Alleen jammer dat ik ze niet optimaal kan benutten, heb ja allemaal MP3's en FLAC is eigenlijk van betere kwaliteit. Maar kan die dus nergens vinden of ik moet serieus cd's gaan kopen en zelf omzetten naar FLAC 🙊🙊🙊
het zijn zoiezo dual drivers en gelijkwaardig aan doppen van bekende merken rond de 100 euro.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:21 schreef davedavy het volgende:
[..]
TIDAL streamt wel in FLAC kwaliteit. Maarja of je het écht merkt met oortjes van 17 usd? Betwijfel het. Lijkt me eerder wat voor audiofielen met home cinema's van duizenden euro's
Sinds ik na het lezen van de review een setje Zircom Rock's besteld heb vaar ik blind op deze site. Ik heb de Piston 2 en 3 en de Hybrids, maar verd#md: die Zircons van een tientje blazen ze alledrie gewoon weg.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:28 schreef Iemand91 het volgende:
Gisteravond zijn mijn Piston 2 oordoppen kapot gegaan; linkerkanaal komt geen geluid meer uit.
Dus nu op zoek naar nieuwe. Wat waren ook alweer de aanraders?
Thanks, die zien er premium uit. Leuk om eens te proberen...quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:41 schreef Broempot het volgende:
[..]
Sinds ik na het lezen van de review een setje Zircom Rock's besteld heb vaar ik blind op deze site. Ik heb de Piston 2 en 3 en de Hybrids, maar verd#md: die Zircons van een tientje blazen ze alledrie gewoon weg.
Ze zijn bijzonder goed voor het geld, maar je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het zijn zoiezo dual drivers en gelijkwaardig aan doppen van bekende merken rond de 100 euro.
Ziet er wel interessant uit. Maar 'ns bestellen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:41 schreef Broempot het volgende:
Sinds ik na het lezen van de review een setje Zircom Rock's besteld heb vaar ik blind op deze site. Ik heb de Piston 2 en 3 en de Hybrids, maar verd#md: die Zircons van een tientje blazen ze alledrie gewoon weg.
Heb jij wel eens bbq spul uit China laten komen?quote:
Een stufz pers, verder niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens bbq spul uit China laten komen?
Meh. Ben op zoek naar wat gietijzer spul maar das nog vrij prijzig hier.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Een stufz pers, verder niet.
Oja, onderdelen voor een temperatuur controller, moet ik nog inelkaar zetten
Gietijzer is zwaar. Denk niet dat je met verzending erbij goedkoper uit bentquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Meh. Ben op zoek naar wat gietijzer spul maar das nog vrij prijzig hier.
En loodzwaar dus dure shippingquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Meh. Ben op zoek naar wat gietijzer spul maar das nog vrij prijzig hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |