SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door 0906 op 22-09-2016 16:05:19 ]
Typisch dat je daar zo mee bezig bent.quote:
Hoezo schokkend?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
Ik vind het toch wel schokkend dat een meisje van nog geen 20 22 jaar dan eigenlijk al helemaal geen grenzen heeft.
Dat ze andere grenzen heeft dan jij maakt het nog niet grenzeloos.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
Ik vind het toch wel schokkend dat een meisje van nog geen 20 22 jaar dan eigenlijk al helemaal geen grenzen heeft.
TS heeft helemaal geen andere grenzen, hij is een gefrustreerde maagd die als allergrootste wens heeft om ooit eens dat soort cijfers te halen.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat ze andere grenzen heeft dan jij maakt het nog niet grenzeloos.
live and let live.
Ook een grote mogelijkheid dat hij een trol is. Dat dachten veel mensen bij Schenkstroop vroeger ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
TS heeft helemaal geen andere grenzen, hij is een gefrustreerde maagd die als allergrootste wens heeft om ooit eens dat soort cijfers te halen.
Jij bent braaf.quote:
Hij is een kloontje.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ook een grote mogelijkheid dat hij een trol is. Dat dachten veel mensen bij Schenkstroop vroeger ook.
Jawel hoor. Die grens ligt bij types zoals jij.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
Als ze daadwerkelijk een keer per half jaar een date heeft die iedere keer zonder uitzondering op neuken uitdraait is dat inderdaad wel een beetje sletterig.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:29 schreef MsMessy het volgende:
Stel het meisje van 22 is sinds haar 17 seksueel actief, haar langste relatie was 7 maanden. Dan heb je nog iets minder dan 4,5 jaar waarin ze 10 andere bedpartners heeft gehad. Dat is dus ongeveer één date per half jaar. Tjongejonge wat een slet.![]()
Je zou het zelfde doen als je de kans hadquote:Op donderdag 22 september 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Op Girlscene is er ook zo'n topic, blijft toch een vreemde gedachte dat sommige meiden echt tientallen mannen hebben versleten, dat terwijl ze nog niet eens 25 zijn.
Stel als je 17 of 18 bent en je gaat op kamers, geen toezicht van je ouders. Ja dan kun je verwachten dat sommige types he-le-maal losgaan. Elke week een andere jongen in bed, scharrelen, dan bereik je die cijfers wel.
Vind het eerlijk gezegd triest dat we in Nederland al zo ver zijn dat we dit gedrag normaal zijn gaan vinden.
"we"?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Vind het eerlijk gezegd triest dat we in Nederland al zo ver zijn dat we dit gedrag normaal zijn gaan vinden.
quote:Op donderdag 22 september 2016 16:22 schreef HulkHeld het volgende:
Heeeeeey Syndroom, op hoeveel bedpartners zit jij eigenlijk?
Maagd he?
Soabronquote:Op donderdag 22 september 2016 16:29 schreef MsMessy het volgende:
Stel het meisje van 22 is sinds haar 17 seksueel actief, haar langste relatie was 7 maanden. Dan heb je nog iets minder dan 4,5 jaar waarin ze 10 andere bedpartners heeft gehad. Dat is dus ongeveer één date per half jaar. Tjongejonge wat een slet.![]()
Misschien is ze wel geniaal met condooms.quote:
Jij vindt het triest omdat je het niet kan krijgen hè ventjequote:Op donderdag 22 september 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Op Girlscene is er ook zo'n topic, blijft toch een vreemde gedachte dat sommige meiden echt tientallen mannen hebben versleten, dat terwijl ze nog niet eens 25 zijn.
Stel als je 17 of 18 bent en je gaat op kamers, geen toezicht van je ouders. Ja dan kun je verwachten dat sommige types he-le-maal losgaan. Elke week een andere jongen in bed, scharrelen, dan bereik je die cijfers wel.
Zou ook kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien is ze wel geniaal met condooms.
Tja als vrouwen dan nog maar 1 keer per jaar mogen neuken, dan moeten mannen niet gaan lopen zeiken dat ze droog staan.quote:
Zo'n raar idee is het toch niet dat vrouwen ook van seks houden?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
wellicht komt de TS uit een cultuur waar de vrouwen vakkundig van hun genotsknopjes ontdaan worden...quote:Op donderdag 22 september 2016 18:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zo'n raar idee is het toch niet dat vrouwen ook van seks houden?
Wellicht is ts een onzekere auti die zijn onzekerheid op deze manier probeert te verbloemenquote:Op donderdag 22 september 2016 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wellicht komt de TS uit een cultuur waar de vrouwen vakkundig van hun genotsknopjes ontdaan worden...
Ze hebben juist hun eigen grenzen? Beter dat dan lukraak de grenzen van anderen nastreven, omdat dat zo hoort of moet.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
450 jaquote:Op donderdag 22 september 2016 15:49 schreef Sked het volgende:
Op FOK! zitten we allemaal in de triple digits
Dat lijkt me toch niets: een hotelkamer boeken om te gaan seksen. Zo vooropgezet.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:29 schreef PausNicolaas het volgende:
Sprak laatst met een meisje van 16. Zegt ze doodleuk dat ze met een jongen praatte via internet, en na een week hadden ze samen een nacht in een hotelkamer geboekt...![]()
Blijkbaar gaan dingen soms zo snel![]()
Wat denk jij dan, syndroom loopt er gelukkig niet zo mee te koopquote:Op donderdag 22 september 2016 19:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahaha je bent het wel eens jij Fatoetjeee
Dat heb ik ook gedaan op mijn 16e en we zijn nu al 7 jaar samen.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:29 schreef PausNicolaas het volgende:
Sprak laatst met een meisje van 16. Zegt ze doodleuk dat ze met een jongen praatte via internet, en na een week hadden ze samen een nacht in een hotelkamer geboekt...![]()
Blijkbaar gaan dingen soms zo snel![]()
quote:Op donderdag 22 september 2016 15:48 schreef Nobu het volgende:
Ik vind dat je niet zo gefrustreerd moet doen.
Waarom zou ze als seks leuk is?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
Waarom bieden ze zich wel aan andere kneuzen aan en niet aan mij? Het voelt gewoon kut om te weten dat deze meiden wel een seksleven hebben.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou ze als seks leuk is?
Zeg dan gewoon in de OP dat je jaloers bent en seks wil. Iets heel anders dan deze discussie.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom bieden ze zich wel aan andere kneuzen aan en niet aan mij? Het voelt gewoon kut om te weten dat deze meiden wel een seksleven hebben.
Hoezo kneuzen? Het zijn geen kneuzen zoals jij, want zij hebben immers wel seks.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom bieden ze zich wel aan andere kneuzen aan en niet aan mij? Het voelt gewoon kut om te weten dat deze meiden wel een seksleven hebben.
Omdat het in de meeste landen niet normaal is om rond te sletten.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:40 schreef Allures het volgende:
Ik snap de conclusie dat ze geen grenzen heeft ook niet.
De meeste landen zijn geen goede maatstaf.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat het in de meeste landen niet normaal is om rond te sletten.
Hoe is 2 partners per jaar sletten?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef 0906 het volgende:
[..]
Oke. En dan hebben vrouwen hier opeens geen grenzen?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar dat heeft toch niets te maken met dat andere dan opeens geen grenzen hebben.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:49 schreef 0906 het volgende:
Zegt wat over vraag en aanbodDenk je soms dat ik het leuk vind om al 26 jaar droog te staan? Gaat behoorlijk frustreren hoor.
Je kunt je ook leren inhouden. Leren 'nee' te zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:49 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar dat heeft toch niets te maken met dat andere dan opeens geen grenzen hebben.
Maar why? Zolang je het veilig doet is er niets mis mee en het is lekker en fijn.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je kunt je ook leren inhouden. Leren 'nee' te zeggen.
dus omdat jíj jaloers bent en geen seks kan krijgen, moeten die meiden zich inhouden?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het zou gaan verwoorden, maar dit is ook mijn punt hierinquote:Op donderdag 22 september 2016 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo kneuzen? Het zijn geen kneuzen zoals jij, want zij hebben immers wel seks.
Zou jij ook niet doen als je de kans hadquote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee zeggen doen ze vast wel. Dat iemand volgens jouw eigen normen te vaak ja zegt betekent niet dat ze tegen iedereen ja zegt.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef 0906 het volgende:
[..]
Jij zou juist voor meer losbandigheid moeten pleiten. Want laten we wel zijn, als vrouwen hun standaarden verder gaan verhogen is dat nou niet bepaald in jouw voordeel.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef 0906 het volgende:
[..]
Zou jij nee zeggen?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ga daten in de biblebelt. Dan moet je eerst trouwen en dan mag je ze ontmaagden. (mits de familie van haar af is gebleven.)quote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je bent een vent die jaloers is op vrouwen? Laat je ombouwen dan.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je bent nogal een lul die vast zit in een slachtofferrol en een uitzichtloze positie zonder motivatie.. Dat helpt niet echt hequote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ze bieden zich helemaal niet aan kneuzen aan, ze hebben alleen seks met de populairste 20% van de mannen. Bleek laatst ook weer uit een Tinder onderzoek. Behoor je daar niet tot, dan is het voor je als man zijnde niet makkelijk om rond te neuken.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef 0906 het volgende:
[..]
En stond er ook bij wát die top 20% zo populair maakte ?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ze bieden zich helemaal niet aan kneuzen aan, ze hebben alleen seks met de populairste 20% van de mannen. Bleek laatst ook weer uit een Tinder onderzoek. Behoor je daar niet tot, dan is het voor je als man zijnde niet makkelijk om rond te neuken.
Je wordt niet in een weekje een succesvolle zakenman. Hoe kun je nou verwachten dat een kansloos iemand ineens populair wordt?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Je bent nogal een lul die vast zit in een slachtofferrol en een uitzichtloze positie zonder motivatie.. Dat helpt niet echt he
Aangezien het om Tinder ging, lang,knap gezicht en gespierd lijf.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:50 schreef Synovia het volgende:
[..]
En stond er ook bij wát die top 20% zo populair maakte ?
Ik vermoed dat "zuur praten over vrouwen" en "denken dat je ergens recht op hebt" niet onder aantrekkelijke eigenschappen geschaard kan worden.
Die 2 kunnen prima hand in hand gaan hoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo kneuzen? Het zijn geen kneuzen zoals jij, want zij hebben immers wel seks.
Door dat zelfbeeld van je af te zetten.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:51 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je wordt niet in een weekje een succesvolle zakenman. Hoe kun je nou verwachten dat een kansloos iemand ineens populair wordt?
Verder niks? Lijkt me dat wel meer dan 20% hieraan kan voldoen.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Aangezien het om Tinder ging, lang,knap gezicht en gespierd lijf.
Niemand verwacht dat van jou.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:51 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je wordt niet in een weekje een succesvolle zakenman. Hoe kun je nou verwachten dat een kansloos iemand ineens populair wordt?
Je hebt kneuzen en je hebt kneuzen als TSquote:Op donderdag 22 september 2016 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die 2 kunnen prima hand in hand gaan hoor.
Je uiterst positieve en enthousiaste kijk op het leven brengt je zeker wel veel goede dingen? Als blikken konden doden, dan was er geen vrouw in jouw buurt nog in leven denk ik. Waarom verwacht je dat iemand jou leuk zal gaan vinden als je jezelf al niet eens leuk voor kan doen?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:51 schreef 0906 het volgende:
[..]
Piew piew, shotsfiredquote:Op donderdag 22 september 2016 21:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij zou juist voor meer losbandigheid moeten pleiten. Want laten we wel zijn, als vrouwen hun standaarden verder gaan verhogen is dat nou niet bepaald in jouw voordeel.
Niet in een weekje nee, maar zoiets heet werken aan jezelf. Dat kost helaas tijd en vergt veel inspanning om in beginsel je mindset te veranderen weet ik uit ervaring. Ben zelf ook de goede kant aan het opgaan, maar het duurd wel lang voordat je het gaat merken. Ben dan ook vaak aan het hardlopen en probeer positief te denken.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:51 schreef 0906 het volgende:
[..]
Zou ook niet reëel zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 21:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niemand verwacht dat van jou.
Hier ben ik het dan mee eens. Een keer voor de seks, nja lekker boeiend. Om mee te trouwen, ik pasquote:Op donderdag 22 september 2016 22:42 schreef Stratotanker het volgende:
Ik sprak laatst een meisje van 21. Die tikte met een snelle optelsom minimaal 16 aan. Stuk of 4 relaties. Moet ze helemaal zelf weten, maar het is wat mij betreft wel enorm veelzeggend. Tenminste, dat blijkt vaak pas achteraf. Het zijn vaak toch wel grenzeloze types, of types die continu de grens _moeten_ verleggen. Ik was nummer 17, zo makkelijk. Zou er zeker niet mee trouwen, brrr.
Ik vind dat hoerig en eigenlijk veel te ver gaan op je 16e.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan op mijn 16e en we zijn nu al 7 jaar samen.
Die is wel raak zegquote:Op donderdag 22 september 2016 21:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij zou juist voor meer losbandigheid moeten pleiten. Want laten we wel zijn, als vrouwen hun standaarden verder gaan verhogen is dat nou niet bepaald in jouw voordeel.
Waarom wil die jongen zoiets?quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik vind dat hoerig en eigenlijk veel te ver gaan op je 16e.
Hoezo wil je zoiets?
De grens verleggen wat betreft wat?quote:Op donderdag 22 september 2016 22:42 schreef Stratotanker het volgende:
Ik sprak laatst een meisje van 21. Die tikte met een snelle optelsom minimaal 16 aan. Stuk of 4 relaties. Moet ze helemaal zelf weten, maar het is wat mij betreft wel enorm veelzeggend. Tenminste, dat blijkt vaak pas achteraf. Het zijn vaak toch wel grenzeloze types, of types die continu de grens _moeten_ verleggen. Ik was nummer 17, zo makkelijk. Zou er zeker niet mee trouwen, brrr.
Komt wellicht doordat mannen andere eisen stellen aan een ONS/FWB dan aan een partner in een relatie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De grens verleggen wat betreft wat?
En wat zegt het over jou dat jij het dan geen probleem vindt om nummer 17 te zijn, maar haar gedrag ondertussen wel afkeurt?
Prima, maar denigrerend praten over iets wat je zelf ook doet blijft hypocriet. We leven toch niet meer in een tijd dat vrouwen geen plezier mogen beleven aan seks.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Komt wellicht doordat mannen andere eisen stellen aan een ONS/FWB dan aan een partner in een relatie.
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn wat studies gedaan waaruit naar voren kwam dat mensen die veel bedpartners hebben gehad een veel hogere scheidingspercentage hebben, vooral als het aantal bedpartners niet gelijk ligt me hun partner, dan bij mensen met weinig bedpartners. Wat daarvan de oorzaak is weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Prima, maar denigrerend praten over iets wat je zelf ook doet blijft hypocriet. We leven toch niet meer in een tijd dat vrouwen geen plezier mogen beleven aan seks.
Overigens denk ik dat dat net zo goed voor vrouwen geldt. Niet elke ONS is automatisch relatiemateriaal. Vriendinnen scharrelen met iemand omdat die lekker neukt, niet omdat ze er verliefd op zijn.
Al snap ik wel dat men bewust of onbewust losbandigheid misschien koppelt aan kans op vreemdgaan, maar dat lijkt me vooralsnog geen echt verband. Misschien integendeel, iemand die genoeg ervaring heeft zal niet nieuwsgierig zijn naar wat er nog meer is.
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef 0906 het volgende:
[..]
hier kun je echt geen zinnige conclusies over trekkenquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zijn wat studies gedaan waaruit naar voren kwam dat mensen die veel bedpartners hebben gehad een veel hogere scheidingspercentage hebben, vooral als het aantal bedpartners niet gelijk ligt me hun partner, dan bij mensen met weinig bedpartners. Wat daarvan de oorzaak is weet ik niet.
Ze zullen de nieuwsgierigheid wellicht kwijt zijn, maar hebben ook zoveel ervaren dat ze minder snel tevreden zijn omdat ze zoveel vergelijkingsmateriaal hebben? Of ze zijn gewend aan een nieuwe partner en seksuele ervaring en de spanning die daarbij hoort om de zoveel tijd dat ze zich gaan vervelen na een poosje met dezelfde partner? Dan ligt het risico op een verbroken relatie of zelfs vreemdgaan op de loer.
Het zou je sieren als je wat begrip kunt opbrengen voor mijn situatie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
Hier druipt de jaloezie vanaf zeg
Zolang je overal met afgunst en jaloerzie op reageert en er enge gedachten op nahoudt zullen weinig mensen begrip voor je op kunnen brengen, laat staan sympathie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je wat begrip kunt opbrengen voor mijn situatie.
Jij zit behoorlijk met jezelf in de knoop en dat heeft een enorm negatieve impact in je contact en interactie met vrouwen.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:49 schreef 0906 het volgende:
Zegt wat over vraag en aanbodDenk je soms dat ik het leuk vind om al 26 jaar droog te staan? Gaat behoorlijk frustreren hoor.
Je doet niks met de adviezen, klootviool. Met dit soort topics zet je jezelf voor lul en praat je je nog meer de put in dan dat je al zit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Jawel, het ligt aan het mannenoverschot. Er is veel te veel concurrentie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zit behoorlijk met jezelf in de knoop en dat heeft een enorm negatieve impact in je contact en interactie met vrouwen.
Als je op deze voet doorgaat, gaat dit desastreus eindigen. En dat ligt dan aan jou, niet aan de vrouwen of aan de users hier of aan de mensen om je heen.
Heb jij die dan wel als 20 lekkere wijven aan je lul willen zuigen?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
Is niet mogelijk als jij zo blijft pratenquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Probleem is je bent wel jaloers. En dat is terecht. Alleen dat lost niks op. Ik ken jou gevoel precies. Zelfde probleem en nog ouder ook dan jij.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij niet al te best rekenen.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Die laatste alinea, plsquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:34 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij niet al te best rekenen.
Met 17 op kamers, iedere week een vent, dan heb je er met 19 al ruim 100!
Met 22 heb je 250 mannen gehad. En met 37 meer dan 1000 mannen.
Overigens, dat laatste kan helemaal niet, tenminste niet in Nederland. Geloof namelijk nooit dat er nog 1000 echte mannen in Nederland zijn.
Dus, een studente die afstudeert na een jaar of 6-7, die er beetje leuk uitziet en wel van een worstje prikken op zijn tijd houdt, daar vind ik het niet vreemd van als ze er 100 gehad heeft.
Ik vind wel dat ze wat socialer moeten zijn en aan de oudere mens en die hun behoeftes moeten denken! Dat ze zo af en toe eens een 69 jarige man bestijgen en niet alleen die jonge ventjes van 20-30 die het toch niet weten te waarderen.
Geldt natuurlijk ook voor de oudere vrouw, denk een lesbische oma van 69 wil ook nog weleens wederzijds likken met een meid van 20.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:56 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja Ftoeman, wat denk je, waarom veel oude dames een klein hondje hebben? Je weet toch wel hoe men die hondjes in de volksmond noemt? Namelijk kXttenlikkertjes. Hehe
Als je ouder wordt, en ik kan het weten, heb een oude buurman, dan begint het wat door mekaar te lopen. Wat maakt dat op die leeftijd nou nog uit, of het nou een man, een vrouw of een hondje is, als er maar gelikt wordt. Liefst .... alle 3 samen hehe!
![]()
![]()
Wat maakt het jou precies uit wat vrouwen (die je niet kent) doen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Islamitische landen zijn niet de norm he? In de westerse wereld is het vrij normaal om geen maagd te blijven tot je huwelijk en ook wat te experimenteren. Ik geloof dat in Nederland het gemiddelde aantal bedpartners 7 is, dan vind ik getallen tussen de 10 en de 20 echt niet zoveel hoger. Als ik naar mezelf kijk zit ik ook aan 10,terwijl ik toch echt niet heel bijzonder ben. Alleen probeer je jouw frustratie dat het jou niet lukt nu op anderen te projecteren als zijnde normoverschrijdend terwijl het dat echt niet is en je stiekem zelf het graag ook zo zou willen doen...quote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat hij hypocriet is. Wel zelf 'makkelijk willen scoren' maar dan vervolgens de vrouw in kwestie voor slet uitmaken omdat ze 'zo makkelijk is'. Ik snap die dubbele moraal eerlijk gezegd niet echt, maar wellicht kan stratotanker of TS dat uitleggen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wat zegt het over jou dat jij het dan geen probleem vindt om nummer 17 te zijn, maar haar gedrag ondertussen wel afkeurt?
Dat is dan het theoretisch mechanisme snuggere. Mensen met veel bedpartners hebben een bepaald karakter en dus gaan ze eerder vreemd en scheiden etcquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:17 schreef Allures het volgende:
[..]
hier kun je echt geen zinnige conclusies over trekken
Zo veel dingen zouden er verband mee kunnen hebben. Bepaalde karakter trekken bijvoorbeeld: meer risico nemen etc
Je kunt iig geen causaal verband trekken
Ik denk dat het allereerste je van jezelf moet houden. Je accepteren hoe en wat je bent, de goede dingen aan jezelf zien en herkennen, en jezelf mogen. Hoe kun je anders verwachten dat iemand anders jou mag als je jezelf niet eens mag.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:50 schreef Synovia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat "zuur praten over vrouwen" en "denken dat je ergens recht op hebt" niet onder aantrekkelijke eigenschappen geschaard kan worden.
En DAT is nou het madonna-hoer complex.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:10 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hij hypocriet is. Wel zelf 'makkelijk willen scoren' maar dan vervolgens de vrouw in kwestie voor slet uitmaken omdat ze 'zo makkelijk is'. Ik snap die dubbele moraal eerlijk gezegd niet echt, maar wellicht kan stratotanker of TS dat uitleggen?
Nee. Maar is het niet zo dat als je seks wilt, het voor vrouwen een stuk gemakkelijker is om eraan te komen? Je ziet anders niet veel vrouwen naar een prostituee gaan terwijl dat onder mannen een stuk vaker voorkomt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 03:32 schreef heiden6 het volgende:
Het is maar wat je veel noemt. Ben je een refo ofzo TS?
Werk gewoon lekker aan jezelf jongen en vergeet die vrouwtjesquote:Op zaterdag 24 september 2016 09:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee. Maar is het niet zo dat als je seks wilt, het voor vrouwen een stuk gemakkelijker is om eraan te komen? Je ziet anders niet veel vrouwen naar een prostituee gaan terwijl dat onder mannen een stuk vaker voorkomt.
Is de situatie die je bijv. op Tinder tegenkomt ook niet representatief voor de gehele maatschappij, dat de bovenste 20% van de mannen type jong, succesvol en hoog opgeleid wel de status en vaardigheden bezit om 'vrouwen in bed te krijgen'.
Zit je als man om wat voor reden dan ook aan de onderkant van de ladder is het toch niet gek dat het dan een stuk moeilijker wordt. Vrouwen kiezen toch al gauw voor mannen die enige status etc hebben dan de mannen die aan de onderkant van de samenleving zitten.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wat maakt die kleine 20% aan mannen dan zo populair dat grote groepen vrouwen met hen naar bed zou willen?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:50 schreef Synovia het volgende:
[..]
Ja, voor de gemiddelde (of beter uitziende) vrouw is het veel gemakkelijker dan voor de gemiddelde man.quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee. Maar is het niet zo dat als je seks wilt, het voor vrouwen een stuk gemakkelijker is om eraan te komen? Je ziet anders niet veel vrouwen naar een prostituee gaan terwijl dat onder mannen een stuk vaker voorkomt.
Is de situatie die je bijv. op Tinder tegenkomt ook niet representatief voor de gehele maatschappij, dat de bovenste 20% van de mannen type jong, succesvol en hoog opgeleid wel de status en vaardigheden bezit om 'vrouwen in bed te krijgen'.
Zit je als man om wat voor reden dan ook aan de onderkant van de ladder is het toch niet gek dat het dan een stuk moeilijker wordt. Vrouwen kiezen toch al gauw voor mannen die enige status etc hebben dan de mannen die aan de onderkant van de samenleving zitten.
Zie mijn post boven je. Gewoon relaxenquote:Op zaterdag 24 september 2016 09:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wat maakt die kleine 20% aan mannen dan zo populair dat grote groepen vrouwen met hen naar bed zou willen?
Overigens herken ik me niet in de laatste 2 punten, heb nooit aangegeven ergens recht op te hebben, maar het gaat wel aardig frustreren dat als je telkens aansluiting probeert te vinden maar dat het niet lukt. Dan heb ik het niet zozeer over seksuele avances maar meer in het algemeen, het traject ervoor. Merk dat mensen niet zo happig zijn om gesprekjes met mij te voeren.
Omdat jij een maagd nog een sloerie vindt op basis van het feit dat ze een vrouw is.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij niemand kunt krijgen moet een ander "nee" zeggen?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een psych nodig. Kijkt op iedereen neer, maar is zelf helemaal niets. Afgeven op een ander is makkelijk, maar hij schiet er niks mee op. Ik was ook zo, maar vervolgens bracht het me nergens.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij niemand kunt krijgen moet een ander "nee" zeggen?
Wat is het volgende, dat ik geen vrijstaande villa mag bouwen omdat jij niet met geld kunt omgaan en weer bij je ouders wilt gaan wonen?
Dat jij 26 jaar droogstaat is jouw probleem, en ligt ook aan jou, niet aan anderen.
Nee, ook niet aan degenen die het niet met jou willen doen.
Misschien moet je eens ophouden boven je league te zoeken, en vervolgens verontwaardigd te zijn dat ze je niet zien staan, want degenen die wel in jouw league zitten zie jij waarschijnlijk niet staan.
Wat heeft dat ermee te maken? Dan ga je toch voor die foute man, gevolg is dat de goede mannen daardoor wel als laatste eindigen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
dan acht ik de kans groot dat je ook nog het charisma hebt van een ringslang,
Klopt zo is de harde waarheid, deal with it.quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
Charisma heb niks met goed of fout te maken syndroompje. En alsof jij zo'n goede man bentquote:Op zaterdag 24 september 2016 10:31 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Dan ga je toch voor die foute man, gevolg is dat de goede mannen daardoor wel als laatste eindigen.
Impliceer je nou werkelijk dat jij een "goede man" zou zijn? Nee, dat is op basis van de manier waarop je over vrouwen denkt al niet mogelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:31 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Dan ga je toch voor die foute man, gevolg is dat de goede mannen daardoor wel als laatste eindigen.
Dit, het staat los van elkaar, met de aantekening dat je met een flink charisma wel een manier hebt om een zakkerig karakter in eerste instantie naar de achtergrond te verplaatsen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Charisma heb niks met goed of fout te maken syndroompje. En alsof jij zo'n goede man bent
Reddit heeft een hele afdeling voor bittere maagden zoals jij:quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:31 schreef 0906 het volgende:
[..]
Die behoefte is er al zeker 10 jaar, dus sinds mijn puberteit, de tijd dat je normaliter gaat experimenteren. Ik heb het een tijd lang op zijn beloop gelaten, in de veronderstelling dat je vanzelf wel iemand tegenkomt die seks met je wilt hebben, echter de jaren verstreken en op een gegeven moment was ik 20. Op dat moment begon ik me ook te realiseren dat ik nogal achterloop en dat ik in actie moet komen wil ik het tij zien te keren. Helaas is sinds dien ook nauwelijks wat veranderd, behalve dat ik mijn plan maar niet van de grond krijg. Alleen heeft dat meer te maken met een financieringsprobleem, want ja, geen geld geen seks. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:23 schreef Koral het volgende:
TS, je hebt zelf ook geschreven dat die behoefte aan sex er van de ene op de andere dag was?
Woon je in een grote stad?quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:27 schreef 0906 het volgende:
[..]
Die behoefte is er al zeker 10 jaar, dus sinds mijn puberteit, de tijd dat je normaliter gaat experimenteren. Ik heb het een tijd lang op zijn beloop gelaten, in de veronderstelling dat je vanzelf wel iemand tegenkomt die seks met je wilt hebben, echter de jaren verstreken en op een gegeven moment was ik 20. Op dat moment begon ik me ook te realiseren dat ik nogal achterloop en dat ik in actie moet komen wil ik het tij zien te keren. Helaas is sinds dien ook nauwelijks wat veranderd, behalve dat ik mijn plan maar niet van de grond krijg. Alleen heeft dat meer te maken met een financieringsprobleem, want ja, geen geld geen seks. Zo simpel is het.
Komt ook nog bij dat ik geen aansluiting kan vinden, eigenlijk is dat nog het grootste probleem.
TS, nog meer dan dat jij je "presenteert" als een gevangene van je omgeving, ben je een gevangene van jezelf. Zolang je gesloten bent/ blijft zal aansluiting nooit geschieden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:27 schreef 0906 het volgende:
Helaas is sinds dien ook nauwelijks wat veranderd, behalve dat ik mijn plan maar niet van de grond krijg. Alleen heeft dat meer te maken met een financieringsprobleem, want ja, geen geld geen seks. Zo simpel is het.
Komt ook nog bij dat ik geen aansluiting kan vinden, eigenlijk is dat nog het grootste probleem.
Zie het leven als een dans. Ervaar de eigenheid van jezelf en wordt je ervan bewust dat je er mag zijn. Open up! Gebruik je zintuigen om een relatie te maken tussen je omgeving en je innerlijk. Je zintuigen hebben immers een grote invloed op hoe jij je voelt, en in welke stemming je geraakt als je contact wil maken. Zo te zien werkt dat tot nu toe averechts, dus leer en ontdek welke "neurotransmitters" je kunt aanmaken met je zintuigen waardoor je niet meer dicht slaat?quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:23 schreef Koral het volgende:
het goede nieuws is dus dat je echt wel zelf invloed hebt op dingen. Zowel waar jij je bewust van bent, als dingen die uit je onderbewustzijn komen. Het is alleen aan jou om ze te ontdekken.
Geen geld, geen seks is misogyne onzin. Alsof vrouwen zelf geen zin hebben in seks en het alleen zouden toen tegen een vorm van betaling, of alleen met een rijke man.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:27 schreef 0906 het volgende:
[..]
Die behoefte is er al zeker 10 jaar, dus sinds mijn puberteit, de tijd dat je normaliter gaat experimenteren. Ik heb het een tijd lang op zijn beloop gelaten, in de veronderstelling dat je vanzelf wel iemand tegenkomt die seks met je wilt hebben, echter de jaren verstreken en op een gegeven moment was ik 20. Op dat moment begon ik me ook te realiseren dat ik nogal achterloop en dat ik in actie moet komen wil ik het tij zien te keren. Helaas is sinds dien ook nauwelijks wat veranderd, behalve dat ik mijn plan maar niet van de grond krijg. Alleen heeft dat meer te maken met een financieringsprobleem, want ja, geen geld geen seks. Zo simpel is het.
Een vriend van me is wat je een beroepswerkloze zou noemen die daarnaast ooit verslaafd was aan drugs en toch heeft hij meer dan 300 vrouwen in zijn bed gehad. Status zegt echt niet alles, houding en uitstraling daarentegen...quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:02 schreef Synovia het volgende:
[..]
Geen geld, geen seks is misogyne onzin. Alsof vrouwen zelf geen zin hebben in seks en het alleen zouden toen tegen een vorm van betaling, of alleen met een rijke man.
Zonder geld het erg moeilijk wordt om dingen te ondernemen. Of je moet zo goed kunnen lullen dat vrouwen voor je willen betalen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Een vriend van me is wat je een beroepswerkloze zou noemen die daarnaast ooit verslaafd was aan drugs en toch heeft hij meer dan 300 vrouwen in zijn bed gehad. Status zegt echt niet alles, houding en uitstraling daarentegen...
Volgens mij ben je gewoon Deezertje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
[..]
Zonder geld het erg moeilijk wordt om dingen te ondernemen. Of je moet zo goed kunnen lullen dat vrouwen voor je willen betalen?In mijn geval ben ik al ¤40 a ¤50 kwijt aan ov, dan nog kosten van allerlei versnaperingen drankjes en mogelijk zelfs accommodatie in de stad. Dat is niet te doen, ben je uiteindelijk ¤100+ kwijt aan een weekend grote stad. Want anders is het zo dat ik na een halve dag reizen alweer naar huis moet omdat er anders geen bussen meer rijden. Erg lastig zo als je veraf woont.
Verhuizen geen optie? En 40 a 50 euro voor het ov? Neem een weekenendabonnement, dat kost je 29 euro per maand en dan kun je onbeperkt reizen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
[..]
Zonder geld het erg moeilijk wordt om dingen te ondernemen. Of je moet zo goed kunnen lullen dat vrouwen voor je willen betalen?In mijn geval ben ik al ¤40 a ¤50 kwijt aan ov, dan nog kosten van allerlei versnaperingen drankjes en mogelijk zelfs accommodatie in de stad. Dat is niet te doen, ben je uiteindelijk ¤100+ kwijt aan een weekend grote stad. Want anders is het zo dat ik na een halve dag reizen alweer naar huis moet omdat er anders geen bussen meer rijden. Erg lastig zo als je veraf woont.
Deezertje heeft wel mazzel. Leuk huisje op een A locatie in een grote studentenstad. Die dames daar zullen zijn slaapkamer wel platlopen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon Deezertje.
Waar moet ik dan elk weekend heen en wat moet ik dan doen behalve in de trein zitten?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Verhuizen geen optie? En 40 a 50 euro voor het ov? Neem een weekenendabonnement, dat kost je 29 euro per maand en dan kun je onbeperkt reizen.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:58 schreef 0906 het volgende:
[..]
Deezertje heeft wel mazzel. Leuk huisje op een A locatie in een grote studentenstad. Die dames daar zullen zijn slaapkamer wel platlopen.
We zullen het de komende maanden zien.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
As if...ik voorzie eerder een sociaal isolement
Als hij post dat hij ineens de ene na de andere vrouw versiert geloof ik er niets van. Deezer heeft net als jou diepere issues die eerst opgelost moeten worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:22 schreef 0906 het volgende:
[..]
We zullen het de komende maanden zien.
Ik woon zelf ook in een uithoek en rijd geen auto, dus ik ben op zich wel bekend met je probleem, maar weet er zelf wel mee om te gaan. Iets doen in je eigen omgeving kost minder. Genoeg dingen te doen die gratis zijn, daar komen ook mensen. Als je je netwerk vergroot leer je misschien wel eens mensen kennen waar je af en toe kunt blijven slapen als je verder weg moet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
[..]
Dat moet je zelf bedenken. Iets wat niet te duur is, haalbaar qua reistijd en wat je leuk vindt. Bedenk oplossingen ipv nieuwe "problemen".quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:02 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan elk weekend heen en wat moet ik dan doen behalve in de trein zitten?
Ik probeer wel vaker buiten de deur te komen maar vaak heb ik echt het idee van 'Wtf doe ik hier?' of 'Gvd geen aansluiting'. Ik durf niemand aan te spreken of contact te leggen waardoor ik telkens zwaar gefrustreerd thuiskom en ondertussen al in een jarenlange isolement terecht ben gekomen. Ik probeer wel van de momenten te genieten maar het is wel confronterend als je ziet hoe ver je van de samenleving vervreemd bent geraakt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:43 schreef Synovia het volgende:
[..]
Ik woon zelf ook in een uithoek en rijd geen auto, dus ik ben op zich wel bekend met je probleem, maar weet er zelf wel mee om te gaan. Iets doen in je eigen omgeving kost minder. Genoeg dingen te doen die gratis zijn, daar komen ook mensen. Als je je netwerk vergroot leer je misschien wel eens mensen kennen waar je af en toe kunt blijven slapen als je verder weg moet.
[..]
Dat moet je zelf bedenken. Iets wat niet te duur is, haalbaar qua reistijd en wat je leuk vindt. Bedenk oplossingen ipv nieuwe "problemen".
Ja, dat is lastig, ik herken dat wel van mijn partner. Praat je wel eens met mensen online ? Dat werkt bij hem wel. Online kun je makkelijk mensen vinden met dezelfde interesses, dan heb je sowieso al iets om over te praten, en dan kun je daar eventueel later mee afspreken. Via via kun je dan ook wat mensen leren kennen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:53 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik probeer wel vaker buiten de deur te komen maar vaak heb ik echt het idee van 'Wtf doe ik hier?' of 'Gvd geen aansluiting'. Ik durf niemand aan te spreken of contact te leggen waardoor ik telkens zwaar gefrustreerd thuiskom en ondertussen al in een jarenlange isolement terecht ben gekomen. Ik probeer wel van de momenten te genieten maar het is wel confronterend als je ziet hoe ver je van de samenleving vervreemd bent geraakt.
De stap van een sociaal isolement naar gesprekjes voeren met voor jou onbekende mensen is gewoon zo groot dat ik ook niet weet hoe ik dat het beste aan kan pakken. Ik ben zelf ook een man van weinig woorden, dus ik weet over het algemeen niet zo veel te zeggen, meer omdat ik al jaren gewend ben om nooit met mensen te communiceren.
Het contact hier op dit forum is het enige contact dat ik met de buitenwereld heb.quote:Op zondag 25 september 2016 00:13 schreef Synovia het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig, ik herken dat wel van mijn partner. Praat je wel eens met mensen online ?
Uhhh of je bent zo gezellig dat ze gewoon naar je huis komenquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
[..]
Hoogstens een paar dickpicsquote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als je echt een vriendin wilt regelen en alles uit de kast gaat trekken.. tjah dan kost het wel wat ja.
Doe je het structureel kost het inderdaad veel geld. Dat is waarom Deezertje ook zijn kosten laag probeert te houden want een date is immers geen garantie op seks.quote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Uhhh of je bent zo gezellig dat ze gewoon naar je huis komen.
Ik ga vrijwel nooit op dates (tenminste als ik de vrouwen niet serieus neem dan). Het kost mij echt alleen het ov heen en terug (was laatst 10tje), uurtje seks gehad en toen terug naar huis..
Als je echt een vriendin wilt regelen en alles uit de kast gaat trekken.. tjah dan kost het wel wat ja.
Daar geloof ik echt geen bal van. Ik heb nog nooit een vrouw gesproken die die dick picks wel kon waarderen.quote:Op zondag 25 september 2016 01:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
HAHAH
mijn vrienden pesten mij altijd dat ik dat doe... maar het werkt wel...
En ook hier weet je geen aansluiting te vinden, jaag je mensen tegen je in het harnas, terwijl hier toch echt wel relaties ontstaan, en niet alleen vluchtige, ook langdurige, waar huwelijken en kinderen uit voortkomen.quote:Op zondag 25 september 2016 00:45 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het contact hier op dit forum is het enige contact dat ik met de buitenwereld heb.
quote:Op donderdag 22 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
Dit is je gouden ticket naar geluk, Syndroom!quote:Op zondag 25 september 2016 05:58 schreef Oversight het volgende:
Tip,... ga naar een datingsite voor bijbelridders, maak een profiel aan, en spendeer een avond om op alle profielen die je tegenkomt te reageren.
Spendeer vervolgens een week of twee om met de 10 van de 200 die reageren heen en weer te mailen over hoe vreselijk het is dat er geen normen en waarden meer zijn.
De 2 die er daarna overblijven nodig je uit bij jou in de buurt, ( Thee bij de Hema kost je 1 euro. )
Die ene die voor een tweede keer wil komen is vast in je geintreseerd, en nodig je bij jou thuis uit, maak een pan macaroni, en vraag haar te helpen bij de afwas.
Trek de stoute schoenen aan, doe teveel sop in het afwaswater, en je hebt iets leuks om mee te spelen.
Na de afwas aan de koffie op de bank zal ze vast haar droomprins in jou zien, en gaat de rest vanzelf.
Succes, en vernoem je eerste kind naar mij.
Heb jij geen werk of familie??quote:Op zondag 25 september 2016 00:45 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het contact hier op dit forum is het enige contact dat ik met de buitenwereld heb.
Als je buiten bent, 'onder de mensen' zoals Deezertje vaak omschreef, hoeft helemaal niet te betekenen dat je contact hebt. Dat heb ik ook aan den lijve ondervonden, voor sommige ligt de lat gewoon erg hoog, niet durven om zomaar mensen aan te spreken of een gesprek op gang houden waardoor je ook geen netwerk of vriendschap op kunt bouwen.
Doordat ik jarenlang met niemand heb gepraat heb ik ook een soort van spraakgebrek ontwikkeld, dat maakt het nog lastiger om iemand aan te spreken op zo'n manier dat je interessant overkomt waarbij het tot een echt gesprek komt.
Ik krijg ook niet echt het idee dat mensen met mij in gesprek willen. Laatst nog stond ik in de rij voor een kassa, ik hoor de caissière een gesprek hebben met de persoon voor mij, maar dat heb ik eigenlijk nooit. Meestal is het altijd betalen en gelijk ervandoor gaan.
Heb ik ooit gezegd dat het allemaal aan anderen lag? Vind dat ik aardig mijn hand in eigen boezem heb gestoken, erkend dat het grotendeels aan mezelf ligt en dat ik wat moet doen aan mijn angsten.quote:Op zondag 25 september 2016 05:22 schreef Leandra het volgende:
dat jouw problemen altijd aan anderen liggen, maakt je nou eenmaal compleet onaantrekkelijk, ongezien.
Hoe wil je dat ik anders de OV en eten etc betaal? Om naar buiten te gaan heb je gewoon centen nodig, zonder kom je nergens. Bovendien is het niet echt aantrekkelijk voor vrouwen als je het financieel niet breed hebt, dus ik wil deezer-achtige toestanden voorkomen dat ik al problemen ga maken over ¤0,50.quote:En nee, dat heeft echt niets met je financiële situatie te maken, je financiële situatie is slechts een van jouw (waardeloze) excuses om niet naar jezelf en je eigen issues hierin te hoeven kijken, en vooral: om er niets aan te hoeven doen.
Nope, geen werk meer. Familie is net zo, mijn ouders zijn ook behoorlijk passief en hebben ook een kleine sociale kring. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar.quote:
Ga weg man. Ik heb me het afgelopen jaar enorm ingespannen ondanks mijn angsten om aansluiting te vinden, tevergeefs. En dan ga jij zeggen dat ik me uitsluitend in de slachtofferrol plaats? Ik heb het afgelopen jaar juist heel veel initiatieven ondernomen, ook echt wat met de tips gedaan. Maar als je altijd al slechte ervaringen met mensen gehad hebt, ook jarenlang in een sociaal isolement geleefd heb is die switch naar de sociale jongen uithangen wel erg groot.quote:Op zondag 25 september 2016 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Alleen maar weer excuses en smoesjes. En weer heerlijk in de slachtofferrol. Ik lees nooit eens dat je je problemen met beide handen gaat aangrijpen. Dat je ballen toont en eens écht actie gaat ondernemen. Je bent een watje.
Vorig jaar had hij nog aangegeven voor kerst '15 een vriendin te willen. Hopelijk lukt het hem nu wel.quote:Je hebt issues die verder gaan dan alleen maagd zijn. Je hebt professionele hulp nodig want je gaat hier zelf niet uit komen. En dat ophemelen van Deezertje is behoorlijk triest.
Dit:quote:
quote:heb urenlang in steden en op andere plaatsen rondgehangen om maar die aansluiting te vinden.
Was wel onder de mensen, voor mij al een hele stap.quote:
Maar niet aangesproken door de politie? Dat is al een hele vooruitgang.quote:Op zondag 25 september 2016 13:47 schreef 0906 het volgende:
[..]
Was wel onder de mensen, voor mij al een hele stap.
Paar weken terug nog in Dublin geweest, dagje Amsterdam meegepakt. Maar in die dagen 0 sociaal contact gehad.Ook hier geen aansluiting.
Hoe verwacht je dan dat dat werkt?quote:Op zondag 25 september 2016 13:47 schreef 0906 het volgende:
[..]
Paar weken terug nog in Dublin geweest, dagje Amsterdam meegepakt. Maar in die dagen 0 sociaal contact gehad.Ook hier geen aansluiting.
Als je het erg vind om te zeggen waarom hou je het dan zelf in stand door het gedrag te veroordelen en er een label als sletterig aan te hangen?quote:Op zondag 25 september 2016 14:19 schreef Kittekop het volgende:
Teveel bedpartners is voor de meeste mensen niet gewenst. Hoe normaal we ook daarover willen doen.
Alleen al dat gedoe over die Groningse Geneeskunde studenten die door andere mannelijke Geneeskunde studenten zodanig werden vernederd door ze in een "plakboek" te presenteren zegt al genoeg. "Makkelijk het bed in te krijgen sletjes" was de boodschap. Daar zit je gewoon niet op te wachten als vrouw.
En als je 20 bent en je hebt al 20 mannen versleten, dan ben je er abnormaal vroeg bij en durf ik gerust te zeggen dat je inderdaad slettebakken gedrag vertoont![]()
Ik vind het erg om te zeggen maar bij mannen denk ik er iets anders over.
Ik voelde me 'onzichtbaar', alsof je door niemand gezien wordt.quote:Op zondag 25 september 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar niet aangesproken door de politie? Dat is al een hele vooruitgang.
Even een kanttekening maken over die aansluiting in de stad ts. Als je in de stad loopt is de kans ook heel groot dat mensen he überhaubt geeneens groeten. Mensen kijken je vaal geeneens aan. Dat is gewoon het stadse levenquote:
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik kan verwachten dat anderen het erg vinden dat ik "dit" zeg.quote:Op zondag 25 september 2016 14:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Als je het erg vind om te zeggen waarom hou je het dan zelf in stand door het gedrag te veroordelen en er een label als sletterig aan te hangen?
Je hoeft je aan niemand te meten. Dat is juist het puntquote:Op zondag 25 september 2016 14:39 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik kan verwachten dat anderen het erg vinden dat ik "dit" zeg.
Ik hou helemaal niets in stand. Dit is gewoon een feit en na al die eeuwen zijn er wel wat veranderingen geweest over de rol van de vrouw op seksueel gebied maar haar rol is in de basis wel gelijk gebleven.
Ik ga mij niet meten met een man op seksueel gebied, dat is echt zo'n fucking onzin.
Pleasequote:Op zondag 25 september 2016 14:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Je hoeft je aan niemand te meten. Dat is juist het punt
Ook als vrouw is het gewoon oke om te doen waar jij zin in hebt en waar jij je goed bij voelt
Nou ja, zo zie je maar. Twee mensen, twee moralen.quote:
Mwa. Gelukkig zijn er tegenwoordig ook vrouwen die zich daar niet mee bezigen. Dat zijn doorgaans ook de leukerds.quote:Op zondag 25 september 2016 14:39 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik kan verwachten dat anderen het erg vinden dat ik "dit" zeg.
Ik hou helemaal niets in stand. Dit is gewoon een feit en na al die eeuwen zijn er wel wat veranderingen geweest over de rol van de vrouw op seksueel gebied maar haar rol is in de basis wel gelijk gebleven.
Ik ga mij niet meten met een man op seksueel gebied, dat is echt zo'n fucking onzin.
quote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef focal het volgende:
Ik ben echt gek op 'sletten'. Vrouwen met veel bedpartners zijn absolute helden en ik zou niet zonder ze willen leven. Ik wil er niet eens over nadenken hoe saai mijn leven was geweest als elke vrouw een soort christelijk moraal op seksueel gebied er op na zou houden. Daarnaast wil ik ook een vrouw die zich vrij voelt en geniet van seks, mijn enige eis is eigenwaarde. Die losbandigheid moet wel voortkomen uit eigen wens en niet vanuit onzekerheid of gebrek aan ruggengraat.
Ik wens iedere Fokker die problemen heeft met een hoge kill count veel succes toe met het daten van al die semi-aseksuele prinsesjes terwijl ik mijn penis er af laat draaien door een topwijf.
Nou, duidelijkquote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef focal het volgende:
Ik ben echt gek op 'sletten'. Vrouwen met veel bedpartners zijn absolute helden en ik zou niet zonder ze willen leven. Ik wil er niet eens over nadenken hoe saai mijn leven was geweest als elke vrouw een soort christelijk moraal op seksueel gebied er op na zou houden. Daarnaast wil ik ook een vrouw die zich vrij voelt en geniet van seks, mijn enige eis is eigenwaarde. Die losbandigheid moet wel voortkomen uit eigen wens en niet vanuit onzekerheid of gebrek aan ruggengraat.
Ik wens iedere Fokker die problemen heeft met een hoge kill count veel succes toe met het daten van al die semi-aseksuele prinsesjes terwijl ik mijn penis er af laat draaien door een topwijf.
Niet?, oh ik heb hele andere ervaringen.. het is ook gewoon een spel.. weten wanneer je WAT moet doen he..quote:Op zondag 25 september 2016 04:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt geen bal van. Ik heb nog nooit een vrouw gesproken die die dick picks wel kon waarderen.
Natuurlijk zouden ze dat kunnen verzwijgen omdat het sociaal niet geaccepteerd is, maar volgens mij worden vrouwen niet getriggerd door botte close ups van een lul.
Vrouwen hebben meer nodig. Letterlijk en figuurlijk het totaalplaatje. De interactie en de chemistry tussen een man en een vrouw. En een dick pick is echt het tegenovergestelde.
Overigens vind ik ook als man de close-ups in porno (en in KPD) eerder een arousal killer.
Goddomme, toppostquote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef focal het volgende:
Je krijgt niet automatisch aanspraak door je maar op plekken te begeven. Het zou me ook niks verbazen als je non-verbaal uitstraalt dat je mensen doodeng vindt, of wat anders waarom mensen liever uit je buurt blijven.quote:Op zondag 25 september 2016 14:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik voelde me 'onzichtbaar', alsof je door niemand gezien wordt.
Heldquote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef focal het volgende:
Je wordt ook niet zomaar aangesproken door iemand. Althans, in de meeste gevallen niet. Heb je geen hobby's die je uit kunt voeren met iemand?quote:Op zondag 25 september 2016 14:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik voelde me 'onzichtbaar', alsof je door niemand gezien wordt.
Ik woon afgelegen. Moet eerst fietsen, in de bus zitten, dan nog uren met de trein voordat ik in een grote stad ben. Ben je haast een halve dag bezig met reizen.quote:Op zondag 25 september 2016 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
Woon je in een afgelegen gebied dat je eerst met het OV moet voordat je ergens bent?
Misschien klinkt het wat rigoureus, maar heb je verhuizen al eens overwogen?quote:Op zondag 25 september 2016 21:04 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik woon afgelegen. Moet eerst fietsen, in de bus zitten, dan nog uren met de trein voordat ik in een grote stad ben. Ben je haast een halve dag bezig met reizen.
Maar dat maakt niet uit wetende dat ik op de basisschool vroeger ook al geen aansluiting had.
Dat noem ik nou het 'Deezer-effect', wel onder de mensen zijn maar geen sociaal contact aka aansluiting hebben. Ik kan me daarom wel indenken dat het aardig frustrerend is als je die connectie mist.quote:Op zondag 25 september 2016 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je krijgt niet automatisch aanspraak door je maar op plekken te begeven.
Toch grappig dat hij wel een leven heeft. Soort van.quote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat noem ik nou het 'Deezer-effect', wel onder de mensen zijn maar geen sociaal contact aka aansluiting hebben. Ik kan me daarom wel indenken dat het aardig frustrerend is als je die connectie mist.
Geen werk helaas, heb vroeger ook altijd eenzaam werk gedaan, weinig contact met collega's en andere mensen. Dagen vlogen voorbij zonder dat ik maar met iemand gecommuniceerd had. En nu helemaal, ik alleen vol depressiviteit en frustratie thuiszit.quote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien klinkt het wat rigoureus, maar heb je verhuizen al eens overwogen?
Geen werk ook?
Je zit in een vicieuze cirkel. Je moet er zelf iets aan doen om eruit te komen.quote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Geen werk helaas, heb vroeger ook altijd eenzaam werk gedaan, weinig contact met collega's en andere mensen. Dagen vlogen voorbij zonder dat ik maar met iemand gecommuniceerd had. En nu helemaal, ik alleen vol depressiviteit en frustratie thuiszit.
http://therawness.com/raw-concepts-superior-inferiorityquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Geen werk helaas, heb vroeger ook altijd eenzaam werk gedaan, weinig contact met collega's en andere mensen. Dagen vlogen voorbij zonder dat ik maar met iemand gecommuniceerd had. En nu helemaal, ik alleen vol depressiviteit en frustratie thuiszit.
Het is toch niet het een of het ander?.quote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef focal het volgende:
Waarom ga je wel met 'afgelebberde broodjes' naar bed? Blijkbaar vind je het dan niet echt vies.quote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Het is toch niet het een of het ander?.
Ik hou ook van "sletten" maar ik neem ze niet serieus op relatie aspect.. waarom?, omdat als ze zo snel met mij in bed duiken ik het gevoel heb dat ze dat ook met jan en alleman doen als ze in een relatie zitten.
Desalniettemin app ik en heb ik zeker mijn pleziertjes.. maar echt een relatie beginnen, no fucking way...
In MIJN ogen als je als man een vriendin heeft die een "hoge kill count" heeft loop je er maar bij met een afgelebberd broodje.. liever jij dan ik zou ik zeggen. Gelukkig denkt iedereen daar anders over he?.
Die gevolgtrekking slaat alleen nergens opquote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Het is toch niet het een of het ander?.
Ik hou ook van "sletten" maar ik neem ze niet serieus op relatie aspect.. waarom?, omdat als ze zo snel met mij in bed duiken ik het gevoel heb dat ze dat ook met jan en alleman doen als ze in een relatie zitten.
Desalniettemin app ik en heb ik zeker mijn pleziertjes.. maar echt een relatie beginnen, no fucking way...
In MIJN ogen als je als man een vriendin heeft die een "hoge kill count" heeft loop je er maar bij met een afgelebberd broodje.. liever jij dan ik zou ik zeggen. Gelukkig denkt iedereen daar anders over he?.
Omdat het puur voor de seks is, ik kan persoonlijk niet trots zijn op mijn vriendin als ik weet dat ze constant door iedereen werd geneukt.quote:Op zondag 25 september 2016 21:54 schreef focal het volgende:
[..]
Waarom ga je wel met 'afgelebberde broodjes' naar bed? Blijkbaar vind je het dan niet echt vies.
Alhoewel er eigenlijk ook niks mis is met een beetje hypocrisie. Iedereen moet lekker doen waar hij blij van wordt, als jij je prettiger voelt met een meisje zonder verleden zou ik daar voor gaan.
Het is het idee dat als iemand veel rond neukt diegene gewoon in een relatie ook sneller geneigd zou zijn om dat te doen (althans dat is hoe IK het zie, het bekent niet dat het zo is natuurlijk).quote:Op zondag 25 september 2016 21:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Die gevolgtrekking slaat alleen nergens op
Er is geen samenhang tussen meerdere partners hebben als je single bent en niet trouw kunnen zijn
Dat kan ik ook wel begrijpen, bij mij ligt de grens alleen een stukje hoger denk ik. Beetje rondneuken heb ik geen moeite mee, maar ik heb ook wel situaties gehad dat iemands verleden too much voor me was. Ooit met iemand gedate die vroeger sugar daddy's had. Ik wil niet verliefd op iemand worden en dan terug denken aan mijn meisje die een zestiger pijpt voor een handje cash. Ik ben zelf ook wel eens dronken bij een prostituee binnengestapt, maar zoals ik al zei; niks mis met een beetje hypocrisie. Ik kan niet veranderen waar ik me wel en niet prettig bij voel.quote:Op zondag 25 september 2016 21:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Omdat het puur voor de seks is, ik kan persoonlijk niet trots zijn op mijn vriendin als ik weet dat ze constant door iedereen werd geneukt.
Maar idd, live and let live toch... ik snap jou punt overigens wel, seksueel ervaren vrouwen zijn inderdaad fijn in bed.
Nee precies, iedereen zijn grenzen en voorkeuren zijn anders. Ik zal niemand ook erop afrekenen als die bijvoorbeeld met een prostituee een relatie zou aangaan, ik weet alleen dat IK dat niet zou kunnen.. mja als zij gelukkig zijn wie ben ik om te zeuren?quote:Op zondag 25 september 2016 22:08 schreef focal het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel begrijpen, bij mij ligt de grens alleen een stukje hoger denk ik. Beetje rondneuken heb ik geen moeite mee, maar ik heb ook wel situaties gehad dat iemands verleden too much voor me was. Ooit met iemand gedate die vroeger sugar daddy's had. Ik wil niet verliefd op iemand worden en dan terug denken aan mijn meisje die een zestiger pijpt voor een handje cash. Ik ben zelf ook wel eens dronken bij een prostituee binnengestapt, maar zoals ik al zei; niks mis met een beetje hypocrisie. Ik kan niet veranderen waar ik me wel en niet prettig bij voel.
'Wat heb je nu aan 72 maagden, heb liever 1 slet die weet waar ze mee bezig is'.quote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef focal het volgende:
Er zijn maar 2 posts met het woord dick pick in dit topic. Issue much?quote:Op zondag 25 september 2016 20:44 schreef Koettie het volgende:
Ik heb echt nul met dickpics. Nooit, niet van vreemde en niet van m'n vriend. Als iemand spannend wil doen en ik vind 'm leuk komt ie maar langs.
PMquote:Op zondag 25 september 2016 20:44 schreef Koettie het volgende:
Ik heb echt nul met dickpics. Nooit, niet van vreemde en niet van m'n vriend. Als iemand spannend wil doen en ik vind 'm leuk komt ie maar langs.
my thoughts exactlyquote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef focal het volgende:
Nee. Het was gewoon een reactie.quote:Op zondag 25 september 2016 22:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 posts met het woord dick pick in dit topic. Issue much?
Zomaar, vanuit het nietsquote:
Het is wel zondag hé.quote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zomaar, vanuit het niets![]()
Heb ook niks met enkel kutfoto's hoor. Een kut is leuk, maar er zit nog zoveel anders moois aan een vrouw
Niemand vindt zomaar aansluiting door onder de mensen te zijn, daar moet je wel wat voor doen.quote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat noem ik nou het 'Deezer-effect', wel onder de mensen zijn maar geen sociaal contact aka aansluiting hebben. Ik kan me daarom wel indenken dat het aardig frustrerend is als je die connectie mist.
De soa's neem je ook maar voor lief?quote:Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Wat heb je nu aan 72 maagden, heb liever 1 slet die weet waar ze mee bezig is'.
Dat werk inderdaad. Kan mij het schelen als ze een bus aan gasten heeft versleten. Wil het niet eens weten. Als we het beide maar leuk vinden om het met elkaar te doen.
Die stap is veel te groot voor iemand met problemen zoals jij. Begin eens met laagdrempelige dingen als een lotgenotengroep met andere mensen met autisme of zoek een maatje in een maatjestraject. Bouw zo je zelfvertrouwen en sociale vaardigheden langzaam op en kijk vanuit daar verder.quote:Op zondag 25 september 2016 13:47 schreef 0906 het volgende:
[..]
Niks onveilig.quote:Op maandag 26 september 2016 08:35 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De soa's neem je ook maar voor lief?
Ben je niet bang voor Herpes? Een condoom beschermt daar niet tegen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niks onveilig.
En als je een tijdje in een relatie zit en je vertrouwt elkaar, dan blijft dat vanzelf in de lade zitten. Ben zeker monogaam in een relatie.
Begrijpelijk en mogelijk dacht ik daar nog hetzelfde over als ik er ondertussen geen andere ervaring mee had opgedaan. Zelf ben ik een tijd geleden op een vrij natuurlijke manier in een open relatie gegroeid. En aangezien dat natuurlijk wennen en onder andere jezelf leren kennen is, heb ik wel gemerkt dat het niet per definitie afbreuk hoeft te doen aan de waardering voor je partner. Sterker nog, trots en vertrouwen zoals in een monogame relatie maakte plaatst voor een heel ander en mogelijk sterker niveau van waardering. Ondanks dat heb ik ook ervaren dat je de verantwoordelijkheid voor eigen gezondheid in de handen van een ander legt. En juist dat is iets wat mij helemaal niet zo goed bevalt.quote:Op zondag 25 september 2016 21:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Omdat het puur voor de seks is, ik kan persoonlijk niet trots zijn op mijn vriendin als ik weet dat ze constant door iedereen werd geneukt.
Maar idd, live and let live toch... ik snap jou punt overigens wel, seksueel ervaren vrouwen zijn inderdaad fijn in bed.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, gefrustreerd much.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:10 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hij hypocriet is. Wel zelf 'makkelijk willen scoren' maar dan vervolgens de vrouw in kwestie voor slet uitmaken omdat ze 'zo makkelijk is'. Ik snap die dubbele moraal eerlijk gezegd niet echt, maar wellicht kan stratotanker of TS dat uitleggen?
Voor een beetje duidelijkheid: Is dit 'gek zijn op sletten' alleen voor het genot van je penis of heb je er ook geen moeite mee om haar als levenspartner te hebben en moeder van je kinderen?quote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef focal het volgende:
Goede vraag. Ondanks dat het natuurlijk een kek tekstbehangetje is blijkt uitsluitsel met betrekking tot enkel penisplezier of een duurzame glijpartij volledig te ontbreken. Dat doet natuurlijk niets af aan de strekking van dit tegeltje maar het is wel bijzonder dat kamp 'ik-neuk-wat-ik-wil en de rest is automagisch hypocriet' dit aangrijpt als collectief envangelie. Dat 'ik hou van sletten' en veelneukers onweerstaanbare wokkeltrekkers zijn hoort nu juist nét niet de crux te zijn waaraan zij draagvlak ontlenen voor deze openlijke penisstorm!quote:Op maandag 26 september 2016 09:45 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Voor een beetje duidelijkheid: Is dit 'gek zijn op sletten' alleen voor het genot van je penis of heb je er ook geen moeite mee om haar als levenspartner te hebben en moeder van je kinderen?
Hebben hoger opgeleiden over het algemeen meer bedpartners?quote:Op maandag 26 september 2016 10:10 schreef speknek het volgende:
Hangt af van je opleidingsniveau en verdere contreien. Er is een vrij sterke inverse correlatie tussen opleidingsniveau, leeftijd van ontmaagding, aantal bedpartners en later ook duur van huwelijk.
quote:Op maandag 26 september 2016 10:27 schreef zarGon het volgende:
niet deze shit weer
R&P / Hoger opleidingsniveau, meer bedpartners?
Veel bedpartners maakt de baarmoeder bestendiger en je nakomelingen sterker.quote:Op maandag 26 september 2016 10:10 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Goede vraag. Ondanks dat het natuurlijk een kek tekstbehangetje is blijkt uitsluitsel met betrekking tot enkel penisplezier of een duurzame glijpartij volledig te ontbreken. Dat doet natuurlijk niets af aan de strekking van dit tegeltje maar het is wel bijzonder dat kamp 'ik-neuk-wat-ik-wil en de rest is automagisch hypocriet' dit aangrijpt als collectief envangelie. Dat 'ik hou van sletten' en veelneukers onweerstaanbare wokkeltrekkers zijn hoort nu juist nét niet de crux te zijn waaraan zij draagvlak ontlenen voor deze openlijke penisstorm!![]()
![]()
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/24664/0quote:Op maandag 26 september 2016 10:27 schreef zarGon het volgende:
niet deze shit weer
R&P / Hoger opleidingsniveau, meer bedpartners?
gast, je herhaalt hetzelfde patroon onder elk accountquote:
wat deze user dus zegt.quote:Op maandag 26 september 2016 08:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die stap is veel te groot voor iemand met problemen zoals jij. Begin eens met laagdrempelige dingen als een lotgenotengroep met andere mensen met autisme of zoek een maatje in een maatjestraject. Bouw zo je zelfvertrouwen en sociale vaardigheden langzaam op en kijk vanuit daar verder.
Nee. Uit onderzoek blijkt dat mensen met een hoog IQ, wat een grote correlatie heeft met je opleidingsniveau, langer maagd zijn dan mensen met een laag IQ en minder interesse hebben in seks.quote:Op maandag 26 september 2016 10:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hebben hoger opgeleiden over het algemeen meer bedpartners?
Ik zou er geen moeite mee hebben als mijn toekomstige vrouw/moeder v kinderen wat ruim in de bedpartners zit.quote:Op maandag 26 september 2016 09:45 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Voor een beetje duidelijkheid: Is dit 'gek zijn op sletten' alleen voor het genot van je penis of heb je er ook geen moeite mee om haar als levenspartner te hebben en moeder van je kinderen?
Ruim in de bedpartners en slet zijn volgens mij twee begrippen. Iemand kan veel bedpartners hebben maar dan alleen in relaties en iemand kan veel bedpartners hebben door gewoon te pakken wat ze kunnen pakken (slet)quote:Op maandag 26 september 2016 12:24 schreef focal het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben als mijn toekomstige vrouw/moeder v kinderen wat ruim in de bedpartners zit.
Dan liever die tweede, natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ruim in de bedpartners en slet zijn volgens mij twee begrippen. Iemand kan veel bedpartners hebben maar dan alleen in relaties en iemand kan veel bedpartners hebben door gewoon te pakken wat ze kunnen pakken.
Nuh. Ik ben gewoon van mening dat iemand met veel relaties eerder een slet is dan iemand met veel bed partners. Wat andere mensen in bed doen doet me niet zoveel, om de haverklap "verliefd" worden en relaties hebben vind ik wat dat betreft een stuk meer storend.quote:
Mijn vergelijking gaat niet helemaal op eigenlijk. Bedpartners van iemand in alleen relaties haalt het nooit tegen die van iemand die gemakkelijk rondneukt.quote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Nuh. Ik ben gewoon van mening dat iemand met veel relaties eerder een slet is dan iemand met veel bed partners. Wat andere mensen in bed doen doet me niet zoveel, om de haverklap "verliefd" worden en relaties hebben vind ik wat dat betreft een stuk meer storend.
Hoezo? Als je wat naïef bent en steeds denkt dat iets het helemaal is en het na 3 maanden stuk loopt kun je ook makkelijk op 3 per jaar komen. In die tijd wordt er echt wel geneuktquote:Op maandag 26 september 2016 12:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mijn vergelijking gaat niet helemaal op eigenlijk. Bedpartners van iemand in alleen relaties haalt het nooit tegen die van iemand die gemakkelijk rondneukt.
Liever die tweede dan. Liever iemand met 20 seks partners dan 20 exen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ruim in de bedpartners en slet zijn volgens mij twee begrippen. Iemand kan veel bedpartners hebben maar dan alleen in relaties en iemand kan veel bedpartners hebben door gewoon te pakken wat ze kunnen pakken (slet)
Wat is de storende factor dan voor jou?quote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Nuh. Ik ben gewoon van mening dat iemand met veel relaties eerder een slet is dan iemand met veel bed partners. Wat andere mensen in bed doen doet me niet zoveel, om de haverklap "verliefd" worden en relaties hebben vind ik wat dat betreft een stuk meer storend.
Inverse relatie. Wat Jaeger zegt. Hoger is in het algemeen minder bedpartners.quote:Op maandag 26 september 2016 10:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hebben hoger opgeleiden over het algemeen meer bedpartners?
Hier hetzelfde. Zit niet op ex-en gezeik te wachten en iemand die zo steeds "ik hou van je" zegt en verliefd is neem ik dan weer wat minder snel serieus daarmee. Iemand die aan de 4de ware liefde van dat jaar bezig is zegt wat mij betreft wat snel dat ze van iemand houden en springen snel in het diepe zonder eerst de kat wat uit de boom te kijken.quote:Op maandag 26 september 2016 14:05 schreef Koettie het volgende:
[..]
Liever die tweede dan. Liever iemand met 20 seks partners dan 20 exen.
Amen, is al 20.000x tegen hem gezegd en wilt het maar niet blijven inzien. En elke keer als dit soort posts worden geplaats, die geheel terecht zijn, gaat hij er niet op in.quote:Op maandag 26 september 2016 11:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
gast, je herhaalt hetzelfde patroon onder elk account
ik heb geen idee hoelang je al op fok bent, maar je schiet er niets mee op door te focussen op wat je niet hebt. hoe ver kom je nou met zelfmedelijden, jankerij, slachtofferrol en die vicieuze cirkel?
wat heb je de afgelopen tijd nou eigenlijk daadwerkelijk anders gedaan dan altijd op sociaal gebied? welke overwinningen heb je nou geboekt, hoe klein ze ook zijn? je hebt geen drol aan een vakantie die op een miraculeuze manier je problemen moet oplossen, omdat je je op die locatie hetzelfde gaat gedragen als thuis...
verder wil jij een paar stappen overslaan, je hebt een onrealistische doel voor ogen met de set aan skills die je bezit. het heeft de anderen waar jij je mee vergelijkt, ook destijds tijd gekost om die skills op te bouwen, bij hen is het ook gegroeid - bij de ene sneller dan bij de ander.
wat jij wil is van 0 naar 100 zonder te leren schakelen, en je blijft maar sukkelen op de eerste versnelling. je wil harder dan je kan, je wil ook bij die 5de versnelling zijn, je wil van 1 naar 5, terwijl je maar niet lijkt te beseffen dat je 1-2-3-4-5 moet doen.
focus je nou op je kunnen, wat je wel in je hebt en breng daar verbeteringen aan, bouw dat langzaam uit. neem die kleine stap van 1 naar 2, i.p.v. meteen naar 5 te willen.
[..]
wat deze user dus zegt.
maak jezelf waardevol. waardevol als een goede vriend, als goede gezelschap. waardevol door iets toe te voegen, i.p.v. dat gejank waar niemand zin in heeft. zelfmedelijden verveelt heel snel, het duwt mensen van je af/weg.
in het leven heeft iedereen zijn eigen tempo. iedereen heeft zo zijn eigen problemen. je moet hard werken in het leven, vooral in relaties met anderen. door passief te zijn en af te wachten bereik je niets, je bent dan geen toegevoegde waarde maar een blok aan het been.
al die tijd die je nu doorbrengt aan dat janken kun je beter investeren uit je comfortzone komen, dingen anders aanpakken, andere mensen leren kennen, de stomme denkbeelden die je hebt over vrouwen weggooien, lees boeken in je vrije tijd over je autisme, ga lekker met mede-autisten praten, krik je algemene niveau omhoog, volg het nieuws en lees de kranten, kijk opleidingsniveau beter kunt krijgen dan wat je nu hebt, kijk of je certificaten kan scoren of cursussen kan volgen - weet ik het wat allemaal man... maar probeer jezelf eens beter te maken - voor jezelf, dus niet voor de vrouwen, zonder allerlei onrealistische verwachtingen te hebben
hoe vaak is het bovenstaande tegen jou al gezegd en heb jij je schouders bij opgehaald en met je hoofd geschud zo van 'je snapt het niiiet'?
het probleem met jou is eigenlijk dat je te weinig op je bek gaat, waardoor je geen vooruitgang boekt. je leert niets bij.
stap voor stap voor stap voor stap
maar goed, ik snap zelf ook nog niet helemaal waarom ik me ueberhaupt nog druk om je maak
Same. Ik ben qua seks heel vrij. Als 't leuk is is het leuk. Qua serieuze relaties ben ik kritisch, ik spring er pas in als ik echt echt vertrouwen heb dat het gaat werken, ik echt verliefd ben en het niet gewoon leuk vinden is en dat wederzijds is.quote:Op maandag 26 september 2016 15:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Zit niet op ex-en gezeik te wachten en iemand die zo steeds "ik hou van je" zegt en verliefd is neem ik dan weer wat minder snel serieus daarmee. Iemand die aan de 4de ware liefde van dat jaar bezig is zegt wat mij betreft wat snel dat ze van iemand houden en springen snel in het diepe zonder eerst de kat wat uit de boom te kijken.
Zou iemand er niet om afwijzen, maar zal ook niet snel dat "ik hou van je" en wil bij je zijn veel waarde geven. Leuk zolang het duurt, maar dat zolang het duurt zal wel lange tijd in mijn achterhoofd blijven plakken.
Jawel, ik lees alles, reageer en geef antwoorden. Hou eens op met dat opjutten.quote:Op maandag 26 september 2016 15:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Amen, is al 20.000x tegen hem gezegd en wilt het maar niet blijven inzien. En elke keer als dit soort posts worden geplaats, die geheel terecht zijn, gaat hij er niet op in.
waarom ga je dan niet in op wat je concreet doet om je situatie te verbeteren en waarom je daar voor kiestquote:Op maandag 26 september 2016 16:34 schreef 0906 het volgende:
[..]
Jawel, ik lees alles, reageer en geef antwoorden. Hou eens op met dat opjutten.
Dan liever het tweede. Vind een hoog aantal relaties zorgwekkender dan een hoop bedpartners.quote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ruim in de bedpartners en slet zijn volgens mij twee begrippen. Iemand kan veel bedpartners hebben maar dan alleen in relaties en iemand kan veel bedpartners hebben door gewoon te pakken wat ze kunnen pakken (slet)
Bij mensen (vrouwen in mijn geval dus) met veel relaties heb ik al snel het idee dat ze eerder verliefd zijn op het hebben van relaties dan daadwerkelijk op de persoon zelf. Ik speculeer natuurlijk ook maar, maar ik vaak heb ik het gevoel dat ze mede door de media die ze consumeren een soort onredelijke focus leggen op het belang van een relatie hebben zonder dat ze bij zichzelf nagaan wat nou eigenlijk een goede relatie maakt.quote:Op maandag 26 september 2016 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is de storende factor dan voor jou?
quote:Op maandag 26 september 2016 15:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Zit niet op ex-en gezeik te wachten en iemand die zo steeds "ik hou van je" zegt en verliefd is neem ik dan weer wat minder snel serieus daarmee. Iemand die aan de 4de ware liefde van dat jaar bezig is zegt wat mij betreft wat snel dat ze van iemand houden en springen snel in het diepe zonder eerst de kat wat uit de boom te kijken.
Haha, waarom is dit zo herkenbaarquote:Op maandag 26 september 2016 11:21 schreef Koral het volgende:
In mijn jonge tienerjaren was ik wel eens heel erg verliefd en durfde ik ook niks tegen de persoon in kwestie te zeggen (bang voor afwijzing, geen zelf vertrouwen om een gesprek op gang te houden, mezelf niet 'premium' vinden maar de meid wel).Probeerde dan wel op plekken te komen waar een kans was dat ik haar zou tegenkomen hopende dat er iets zou gebeuren
En de ene keer dat een vriendin van het meisje wat toenadering zocht sloeg ik compleet dicht, wist ik ook niet wat ik moest doen
Wat een treurigheid van mezelf als ik daar aan terug denk
![]()
Moet er niet aan denken dat je je hele leven lang bij bijna iedere persoon in zo'n state-of-mind blijft hangen![]()
Dat laatste geval zijn dan ook 9/10 labiele wijvenquote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee klopt. Licht ook niet aan hem. Cursus? Geen geld!quote:Op maandag 26 september 2016 15:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Amen, is al 20.000x tegen hem gezegd en wilt het maar niet blijven inzien. En elke keer als dit soort posts worden geplaats, die geheel terecht zijn, gaat hij er niet op in.
Media, maar ook gewoon een kinderwens.quote:Op maandag 26 september 2016 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Bij mensen (vrouwen in mijn geval dus) met veel relaties heb ik al snel het idee dat ze eerder verliefd zijn op het hebben van relaties dan daadwerkelijk op de persoon zelf. Ik speculeer natuurlijk ook maar, maar ik vaak heb ik het gevoel dat ze mede door de media die ze consumeren een soort onredelijke focus leggen op het belang van een relatie hebben zonder dat ze bij zichzelf nagaan wat nou eigenlijk een goede relatie maakt.
Ik ben nu zelf ook weer een beetje aan het daten en merk regelmatig dat meisjes zich een beetje op dat ideaalbeeld dood staren. Voor mij persoonlijk is dat een turnoff.
Verder wat Erodome zegt dus:
[..]
Ik afgelopen jaar met 15quote:Op maandag 26 september 2016 18:33 schreef Synovia het volgende:
Ik vind het wel interessant om de hypocrisie te lezen. Mensen blijken toch vooral principieel wanneer het over andere mensen gaat. Ja, ik neuk wel wat ik zin heb, maar mijn partner moet toch een "net" verleden hebben.
Of de discussie wanneer iemand een slet zou zijn, nou, vooral als iemand het anders en/of meer doet dan jij zelf. Bv de definitie die voorbijkwam; het maakt verschil of iemand veel bedpartners heeft binnen of buiten een relatie, want seriële monogamie is superieur aan seks zonder allerlei beloften van committment ofzo. Terwijl iemand die al meer dan 10 jaar een relatie met 1 iemand heeft iemand die via seriële monogamie een flink aantal partners weet op te doen misschien ook eigenlijk helemaal niet zo committed vindt![]()
Ik ben halverwege de dertig en in m'n leven met 4 mensen naar bed geweest, maar ik weet zeker dat veel mensen me vanwege hun definities van wat "hoort" ook een slet zouden vinden. Vind ik zelf ook, maar dan als geuzennaam
Ik heb ook liever iemand die wat kieskeuriger is met relaties inderdaad. Seks is seks, maar een relstie moet toch wel wat meer diepgang hebben dan van de een naar de ander hoppen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Tegen pfeiffer ook niet.quote:Op maandag 26 september 2016 09:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor Herpes? Een condoom beschermt daar niet tegen.
Waarom is het belangrijk dat je partner daar hetzelfde in is geweest? Als hij maar enorme chemie met jou heeft toch?quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:56 schreef Megara het volgende:
Ik heb liever iemand met een laag aantal bedpartners. Gewoon omdat ik persoonlijk zo goed als niets heb met "als het maar leuk is". Ik ga voor die echte heftige chemie![]()
Die kan er alleen maar zijn als ik echt gek op iemand raak, en als dat wederzijds is. Mij maak je niet wijs dat je dat hebt met elke tiende man in je kennissenkring.
Opjutten. Dat veroorzaak jezelf hoor met elke keer dezelfde huilietopics te openen. Alles wat je wordt aangereikt sla je af.quote:Op maandag 26 september 2016 16:34 schreef 0906 het volgende:
[..]
Jawel, ik lees alles, reageer en geef antwoorden. Hou eens op met dat opjutten.
En als je nou een hoop leuke (en lekkere?) mensen tegenkomt? Ik ben heus niet altijd verliefd geweest op de meisjes met wie ik seks heb gehad maar ze waren wel altijd leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 07:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of meer een beetje onbegrip. Ik zou geen (nuchtere) seks kunnen hebben met iemand die ik verder niet leuk vind maar er wel lekker uitziet bijvoorbeeld.
Dat zeg je precies goed. Het is 'maar' seks. Zó onbelangrijk waar je je piemel in steekt of wie je in je kut toelaat. Belangrijker is die paar minuten aandacht van het andere geslacht (of hetzelfde geslacht). Geeft een ongelooflijk goed gevoel te weten dat je seksueel erg gewild bent. Kun je voor een paar dagen weer verder met leven.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:41 schreef Bananenpap het volgende:
Tsjah, wat is normaal? Je hebt mensen die vanaf hun zestiende met dezelfde partner blijven en je hebt getrouwde mensen die aan open relaties doen. Gewoon doen waar je je goed bij voelt lijkt mij, het is uiteindelijk 'maar' seks.
Seks relativeren is wat anders dan het belangrijk of onbelangrijk noemen. Ik heb persoonlijk alleen maar leuke ervaringen met seks (behalve dan met iemand die net iets te enthousiast over de relatie tussen haar nagels en mijn rug), waarom zou ik het dan precies moeten laten?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat zeg je precies goed. Het is 'maar' seks. Zó onbelangrijk waar je je piemel in steekt of wie je in je kut toelaat.
Mja, seks geeft wel een goed gevoel ja. (Seksueel) gewild zijn doorgaans ook. Betekent niet automatisch dat je niet zonder kan maar waarom zou je?quote:Belangrijker is die paar minuten aandacht van het andere geslacht (of hetzelfde geslacht). Geeft een ongelooflijk goed gevoel te weten dat je seksueel erg gewild bent. Kun je voor een paar dagen weer verder met leven.
Waar zeg ik dat je het moet laten? Het is heus niet zo dat ik seks afkeur, maar er mag in mijn ogen wel meer betekenis aan seks gegeven worden. Maar ik denk dat het idd wat te maken heeft met hoe ontwikkeld iemand is, zoals eerder al is opgemerkt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Seks relativeren is wat anders dan het belangrijk of onbelangrijk noemen. Ik heb persoonlijk alleen maar leuke ervaringen met seks (behalve dan met iemand die net iets te enthousiast over de relatie tussen haar nagels en mijn rug), waarom zou ik het dan precies moeten laten?
Het lijkt wel alsof je denkt dat ik seks wil verbieden ofzo. Waar ik over struikel is het gemak waarmee het gebeurt. Hier op FOK! (in mijn omgeving merk ik er niets van) maalt men niet om aan wie men zich geeft. Ik vraag me af of het een act is of dat ze werkelijk zo zijn. Er zijn meer manieren om je bij goed te voelen. Maar ja, daar komt dan ook weer die opleidingsniveau om de hoek kijken.quote:[..]
Mja, seks geeft wel een goed gevoel ja. (Seksueel) gewild zijn doorgaans ook. Betekent niet automatisch dat je niet zonder kan maar waarom zou je?
Ik geef gewoon mijn mening.quote:Ik begrijp het heel goed als je niet dezelfde seksuele moraal hebt maar mensen daarop afrekenen gaat me wat ver.
Kan het niet per persoon verschillen? Ik kan met iemand hele betekenisloze seks hebben, maar het kan soms ook amazing met iemand zijn. Het een doet voor mij geen afbreuk aan het ander.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je het moet laten? Het is heus niet zo dat ik seks afkeur, maar er mag in mijn ogen wel meer betekenis aan seks gegeven worden. Maar ik denk dat het idd wat te maken heeft met hoe ontwikkeld iemand is, zoals eerder al is opgemerkt.
[..]
Het lijkt wel alsof je denkt dat ik seks wil verbieden ofzo. Waar ik over struikel is het gemak waarmee het gebeurt. Hier op FOK! (in mijn omgeving merk ik er niets van) maalt men niet om aan wie men zich geeft. Ik vraag me af of het een act is of dat ze werkelijk zo zijn. Er zijn meer manieren om je bij goed te voelen. Maar ja, daar komt dan ook weer die opleidingsniveau om de hoek kijken.
[..]
Ik geef gewoon mijn mening.
Je voelt je aangesproken? Als seks voor jou meer is dan alleen 'maar' seks, dan is dat onterecht.
Waarom zou je betekenisloze seks met iemand willen hebben?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:14 schreef focal het volgende:
[..]
Kan het niet per persoon verschillen? Ik kan met iemand hele betekenisloze seks hebben, maar het kan soms ook amazing met iemand zijn. Het een doet voor mij geen afbreuk aan het ander.
Omdat ik het echt heel chill vind om te neuken. Het voelt fysiek goed, het is een leuke besteding van je avond en er zit ook nog een stukje bevestiging aan. What's not to like?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:15 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waarom zou je betekenisloze seks met iemand willen hebben?
Stukje bevestiging.... daar had ik het dus ook over. Aandacht. Genot, maar verder niks te betekenen. Hey, het is 'maar' seks!quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:16 schreef focal het volgende:
[..]
Omdat ik het echt heel chill vind om te neuken. Het voelt fysiek goed, het is een leuke besteding van je avond en er zit ook nog een stukje bevestiging aan. What's not to like?
Het is echt jammer dat onder de invloed van een hoop zelfhulpgoeroe's ooit de mythe is ontstaan dat het ongezond is om bevestiging nodig te hebben. Dat is echt onzin, iedereen heeft bevestiging nodig en als wij ons niks zouden aantrekken van hoe mensen op ons reageren zouden we asociale en onaangepaste mensen worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:18 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Stukje bevestiging.... daar had ik het dus ook over. Aandacht. Genot, maar verder niks te betekenen. Hey, het is 'maar' seks!
Waar zeg ik dat het ongezond is om bevestiging te zoeken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:22 schreef focal het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat onder de invloed van een hoop zelfhulpgoeroe's ooit de mythe is ontstaan dat het ongezond is om bevestiging nodig te hebben. Dat is echt onzin, iedereen heeft bevestiging nodig en als wij ons niks zouden aantrekken van hoe mensen op ons reageren zouden we asociale en onaangepaste mensen worden.
Is er dan niets wat een beetje van jezelf moet zijn? Als je jezelf gewoon aan jan en alleman geeft, wat is dan nog aantrekkelijk aan je?quote:En daarnaast waarom zou ik het dan niet moeten doen als er geen gevoelens in het spel zijn volgens jou?
Dat impliceert dat ik een stukje van mezelf verlies of weg geef als ik zomaar seks heb met iemand. Ik zie het juist als een verrijkende ervaring. Ik snap je conclusie dat het me minder aantrekkelijk zou maken echt totaal niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het ongezond is om bevestiging te zoeken?
Roll eyes..
Het is de manier waarop.
[..]
Is er dan niets wat een beetje van jezelf moet zijn? Als je jezelf gewoon aan jan en alleman geeft, wat is dan nog aantrekkelijk aan je?
Waarom mag dat in jouw ogen en waarom heeft het te maken met de mate van ontwikkeling?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je het moet laten? Het is heus niet zo dat ik seks afkeur, maar er mag in mijn ogen wel meer betekenis aan seks gegeven worden. Maar ik denk dat het idd wat te maken heeft met hoe ontwikkeld iemand is, zoals eerder al is opgemerkt.
Nee hoor, ik vraag me alleen af waarom je van mening bent dat jouw seksuele moraal preferabel is.quote:Het lijkt wel alsof je denkt dat ik seks wil verbieden ofzo.
Maar waarom struikel je daarover?quote:Waar ik over struikel is het gemak waarmee het gebeurt.
"Er zijn meer manieren om je goed te voelen" lijkt me een van de slechtere argumenten om iets niet of minder te doen. Te meer omdat seks gezond is.quote:Hier op FOK! (in mijn omgeving merk ik er niets van) maalt men niet om aan wie men zich geeft. Ik vraag me af of het een act is of dat ze werkelijk zo zijn. Er zijn meer manieren om je bij goed te voelen.
Nogmaals, wat heeft dat ermee te maken? Mensen met een hoge opleiding halen minder plezier uit seks oidquote:Maar ja, daar komt dan ook weer die opleidingsniveau om de hoek kijken.
Dit. Je gaat niet met een dementor naar bed ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:34 schreef Koettie het volgende:
Ik vind 'geven' altijd zo'n rare manier van spreken. Je geeft toch niets. In het letterlijkste geval leen je jezelf uit ofzo maar geven. Alsof die mensen een stuk van je ziel meenemen ofzo.
Nee, geven is een ouderwets woord die alleen gebruikt wordt door preutse bejaarden. Tegenwoordig zeg je gewoon rond neuken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:34 schreef Koettie het volgende:
Ik vind 'geven' altijd zo'n rare manier van spreken. Je geeft toch niets. In het letterlijkste geval leen je jezelf uit ofzo maar geven. Alsof die mensen een stuk van je ziel meenemen ofzo.
Hmm ik doe een poging.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:22 schreef focal het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat onder de invloed van een hoop zelfhulpgoeroe's ooit de mythe is ontstaan dat het ongezond is om bevestiging nodig te hebben. Dat is echt onzin, iedereen heeft bevestiging nodig en als wij ons niks zouden aantrekken van hoe mensen op ons reageren zouden we asociale en onaangepaste mensen worden.
En daarnaast waarom zou ik het dan niet moeten doen als er geen gevoelens in het spel zijn volgens jou?
Dan mag je prima 'geven' gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:36 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Nee, geven is een ouderwets woord die alleen gebruikt wordt door preutse bejaarden. Tegenwoordig zeg je gewoon rond neuken.
Nee, dat is niet wat ik ermee bedoel. Ik bedoel er gewoon neuken mee. Ik denk dat ik te nette romance leesquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:35 schreef focal het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik een stukje van mezelf verlies of weg geef als ik zomaar seks heb met iemand.
Het idee dat je zo weinig waarde hecht aan (jezelf) met wie je het doet (sorry, neukt) en het idee dat de helft van de stad je al heeft gezien of gehad (waar ook nog geen enkele betekenis aan gehecht was), is niet aantrekkelijk voor mij. Je hebt niets waar anderen niet al aan gezeten hebben.quote:Ik zie het juist als een verrijkende ervaring. Ik snap je conclusie dat het me minder aantrekkelijk zou maken echt totaal niet.
Veel seks partners betekent niet dat je niet kieskeurig bent.quote:Op dinsdag 27 september 2016 07:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is het belangrijk dat je partner daar hetzelfde in is geweest? Als hij maar enorme chemie met jou heeft toch?
Advocaat van de duivel hoor. Ik ben zelf ook zo. Vind het jammer als iemand helemaal niet kieskeurig is wat betreft bedpartners, maar ik kan dat gevoel niet zo goed rationaliseren. Misschien toch omdat we ons speciaal willen voelen? Of meer een beetje onbegrip. Ik zou geen (nuchtere) seks kunnen hebben met iemand die ik verder niet leuk vind maar er wel lekker uitziet bijvoorbeeld.
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik ermee bedoel. Ik bedoel er gewoon neuken mee. Ik denk dat ik te nette romance lees
[..]
Het idee dat je zo weinig waarde hecht aan (jezelf) met wie je het doet (sorry, neukt) en het idee dat de helft van de stad je al heeft gezien of gehad (waar ook nog geen enkele betekenis aan gehecht was), is niet aantrekkelijk voor mij. Je hebt niets waar anderen niet al aan gezeten hebben.
Nu begrijp ik waarom sommige moslim vrouwen mannen geen hand geven.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
het idee dat de helft van de stad je al heeft gezien of gehad (waar ook nog geen enkele betekenis aan gehecht was), is niet aantrekkelijk voor mij. Je hebt niets waar anderen niet al aan gezeten hebben.
- Omdat jij en je lichaam wel degelijk enige waarde hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom mag dat in jouw ogen en waarom heeft het te maken met de mate van ontwikkeling?
Tja, dat je het allemaal niet kunt zien... Bij jouw type is mijn moraal maar van de twaalfde eeuw. Tegenwoordig moet alles echt kunnen, he? O wee als je wat hebt tegen vrije seks!quote:[..]
Nee hoor, ik vraag me alleen af waarom je van mening bent dat jouw seksuele moraal preferabel is.
[..]
Maar waarom struikel je daarover?
[..]
Tuurlijk is seks gezond. En zeker de vrije. Yolo, he. Daar gedragen we ons ook massaal naar. dagelijks miljoenen SOA testen die gedaan worden.quote:"Er zijn meer manieren om je goed te voelen" lijkt me een van de slechtere argumenten om iets niet of minder te doen. Te meer omdat seks gezond is.
Nee, ze zijn kieskeuriger wie hun lichaam mag neuken. Ze denken langer na of een bardame hun piemel waard is of niet. Ze hebben een beetje liefde voor zichzelf.quote:[..]
Nogmaals, wat heeft dat ermee te maken? Mensen met een hoge opleiding halen minder plezier uit seks oid
Zegt genoeg dan in wat voor omgeving jij je bevindt.quote:Ik heb zelf trouwens een vrij degelijke opmerking gevolgd na het volgen van een lagere opleiding en men neukte er net zo graag op los.
Nog nooit op een studentenvereniging geweest zeker? 75 procent van mijn bedpartners heeft een universitaire opleiding.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:00 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
- Omdat jij en je lichaam wel degelijk enige waarde hebben.
- Omdat geschoolde mensen anders denken.
[..]
Tja, dat je het allemaal niet kunt zien... Bij jouw type is mijn moraal maar van de twaalfde eeuw. Tegenwoordig moet alles echt kunnen, he? O wee als je wat hebt tegen vrije seks!
[..]
Tuurlijk is seks gezond. En zeker de vrije. Yolo, he. Daar gedragen we ons ook massaal naar. dagelijks miljoenen SOA testen die gedaan worden.
[..]
Nee, ze zijn kieskeuriger wie hun lichaam mag neuken. Ze denken langer na of een bardame hun piemel waard is of niet. Ze hebben een beetje liefde voor zichzelf.
[..]
Zegt genoeg dan in wat voor omgeving jij je bevindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |