Had me wel geplaatst maar echt helemaal geen zin in FUT gehad dit weekendquote:Op zondag 16 oktober 2016 23:31 schreef Typisch het volgende:
Met nog 10 potjes te gaan Gold Rank 3 bereikt. Vind het voor vandaag wel mooi geweest.
Ben benieuwd wat er allemaal uit die pakjes komt. 30 potjes gespeeld dus ik hoop op wat moois. Goede toevoeging wel die weekend league.
Had juist dit weekend mooi tijd, alleen s'avonds niet gister en eergister en voor de rest weinig verplichtingen. Zal komende weken wel minder zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Had me wel geplaatst maar echt helemaal geen zin in FUT gehad dit weekend
Hoeveel heb je er gewonnen?
Dan kan je toch vrij makkelijk al in Gold komen als je een beetje FIFA kan spelen. Dacht dat het moeilijker was. Want het maakt niks uit hoeveel wedstrijden je speelt toch, gaat puur om de winsten?quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had juist dit weekend mooi tijd, alleen s'avonds niet gister en eergister en voor de rest weinig verplichtingen. Zal komende weken wel minder zijn.
18 gewonnen van de 30.
Met
Mertens-Bacca-Deulofeu
Parolo-Isco-Thiago
Alex Sandro - Koulibaly- Javi Martinez - Bellerin (loan)/Aleix Vidal
Moya
En dan nog wat andere spelers als Morata, Koke, Abiol, Banega en Tello als er blessures waren.
Best een leuk team. Begon zonder al die Spanjaarden, maar door blessures moest ik dingen aanpassen en vond het wel lekker spelen.
Het is niet per sé moeilijk maar als je 30 wedstrijden op een dag speelt begint het best je strot uit te hangen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan kan je toch vrij makkelijk al in Gold komen als je een beetje FIFA kan spelen. Dacht dat het moeilijker was. Want het maakt niks uit hoeveel wedstrijden je speelt toch, gaat puur om de winsten?
Nee, dat is ook zo. Ga er ook nooit zoveel spelen denk ik. Tenzij het een keer een weekend echt kutweer is en voor de rest niks te doen hebquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is niet per sé moeilijk maar als je 30 wedstrijden op een dag speelt begint het best je strot uit te hangen.
Ik heb vorig weekend 38 wedstrijden gespeeld in het weekend waar ik zelfs de hele zaterdag moest werken en heb echt absoluut geen zin meer in FIFA enigsinds, geen aanrader.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo. Ga er ook nooit zoveel spelen denk ik. Tenzij het een keer een weekend echt kutweer is en voor de rest niks te doen heb
Crossen lukt mij ook nog niet echt. Ik speel sowieso alleen maar 433(4), dus met andere formaties ook niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:09 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is deze fifa dé formatie om te crossen? Heb if mandzukic gehaald maar nog geen fijne formatie ervoor gevonden.
Dat is inderdaad tot nu toe ook nog mijn enige succesvolle formatie. En met die formatie cross ik dus vrijwel nooit. Misschien 'm toch maar een keer met Pjaca op LW proberen, een hunter kaartje op Mandzukic geeft 'm ingame namelijk alsnog 84 acc+spr sp.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Crossen lukt mij ook nog niet echt. Ik speel sowieso alleen maar 433(4), dus met andere formaties ook niet geprobeerd.
Herkenbaar. Hoe vaak ik al niet een goede voorzet heb gegeven die gewoon in de 16 op de grond valt zonder dat iemand een poging doet m binnen te werken..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:05 schreef Tjacka het volgende:
If mandzukic loopt telkens niet in de 16 als ik wil crossen. Best vervelend.
R1 + vierkantje, beetje goed indrukken en je tikt ze zo erinquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Crossen lukt mij ook nog niet echt. Ik speel sowieso alleen maar 433(4), dus met andere formaties ook niet geprobeerd.
Ga het eens vaker proberen. Al is het bij mij R1 + rondjequote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
R1 + vierkantje, beetje goed indrukken en je tikt ze zo erin
If Mandzukic heb ik gisteren gepackt nog helemaal niet mee gespeeld. Misschien dat ik hem wel verkoop.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:05 schreef Tjacka het volgende:
Heb hem ook, vind het een niksnut spits 😝quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:05 schreef Tjacka het volgende:
speelt hij ps3 of xbox en welk team?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:58 schreef Wicky15 het volgende:
Moest gisteravond tegen Koen Weijland spelen. Was 0-0 geworden. Dacht dat die wel beter was
Ik denk Xbox, zou raar zijn als dat niet zo is. Gezien EA en Microsoft een dealtje hebben met exclusieve shit op die console.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
speelt hij ps3 of xbox en welk team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |