Die heb ramen. Doe meestal even de schoonmakerkast.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even de vergaderzaal op slot doen
picsquote:Op donderdag 22 september 2016 13:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dikke tieten en platte kont
lekker Nederlandsquote:Op donderdag 22 september 2016 13:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dikke tieten en platte kont
Ok betrapt, ik heb helemaal geen vriendin.quote:
meh beetjequote:Op donderdag 22 september 2016 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, maar het verrukkelijke eten compenseert dat wel, dat krijg je thuis niet voor elkaar. Terwijl je thuis, zeker qua beeld en geluids- kwaliteit, het wel beter voor elkaar kan hebben.
kun je pic in yogapants maken?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb andersom zoals remi, ben ik nu lekker exotisch?
er is wel meer dan Nederlands en exotisch toch?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb andersom zoals remi, ben ik nu lekker exotisch?
Dat vraag ik toch niet?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is wel meer dan Nederlands en exotisch toch?
al zo vroeg je escape?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok betrapt, ik heb helemaal geen vriendin.
Ik kom niet zo vaak in de achterhoek, dus geen idee wat de standaard daar is.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:52 schreef Le_Professeur het volgende:
achterhoekse dames met een kont.. veel exotischer wordt het gewoon niet
Kan de leugens niet meer aan, wil niet liegen tegen mijn vrienden.quote:
hier kun je gewoon liegen dusquote:Op donderdag 22 september 2016 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan de leugens niet meer aan, wil niet liegen tegen mijn vrienden.
ik en ck zijn gwn bro's hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier kun je gewoon liegen dus
Tegen jou wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier kun je gewoon liegen dus
npquote:Op donderdag 22 september 2016 13:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Vet ik sta niet op die mogolen lijst
Hihi heb een tweede in de pre-order staan fekkitquote:Op donderdag 22 september 2016 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist wel dat je de xbox eigenlijk kut vindt zoals een normaal persoon
Nieuw record? Voor het eerst dat iemand wat aan een tip van Hermann heeft gehad.quote:
heeft de one ook al rrodquote:Op donderdag 22 september 2016 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hihi heb een tweede in de pre-order staan fekkit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |