pardon?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Houd jullie bek stel homo's.
De leeghoofden spelen juist dat soort spellen en dat zijn ook de mensen zonder opleiding vaak en dus weinig geldquote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
Dat ze FIFA nog steeds op de oude consoles uitbrengen.
Eensquote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De leeghoofden spelen juist dat soort spellen en dat zijn ook de mensen zonder opleiding vaak en dus weinig geldsnap je
De laatste PS2 titel van FIFA was 14quote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
Dat ze FIFA nog steeds op de oude consoles uitbrengen.
Heb je gelijk in maar chlo doet dat wel eens bij mij zoals veel meer hier en ik wel eens bij haar en we pikken dat van elkaar. We gaan al way backquote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, achterbaks grapjes maken als iemand er niet is hè. Zo werkt dat niet hier gvd.
oh ik dacht van welquote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, achterbaks grapjes maken als iemand er niet is hè. Zo werkt dat niet hier gvd.
Waar van?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama, heb je echte of neppe?
Wat?quote:
Voetbaltokkies -> Lagere klasse -> Weinig geld -> Kunnen geen nieuwe console kopenquote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De leeghoofden spelen juist dat soort spellen en dat zijn ook de mensen zonder opleiding vaak en dus weinig geldsnap je
Heb nog steeds geen antwoord op mijn dm van 2006quote:
quote:
quote:
Top.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voetbaltokkies -> Lagere klasse -> Weinig geld -> Kunnen geen nieuwe console kopen
Ik snap hem.
Aahh.. dus die kunnen we hier binnenkort ook verwachtenquote:
Onee, ik nodig ze nooit hier uit maar in mijn bed.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Aahh.. dus die kunnen we hier binnenkort ook verwachten
en lukt dat ook wel eens?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Onee, ik nodig ze nooit hier uit maar in mijn bed.
Bedoel dan ook FIFA 17 op de PS3 dropje. Het is toch al weer de derde versie van dat kutspel wat op beide generaties uitkomt.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De laatste PS2 titel van FIFA was 14Die voor de PS1 05
Ik heb een xbox 360 en een pc.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedoel dan ook FIFA 17 op de PS3 dropje. Het is toch al weer de derde versie van dat kutspel wat op beide generaties uitkomt.
Niks mis met een xbox 360 hoor. Zullen we samen MW2 gaan doen?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb een xbox 360 en een pc.
Sorry
Heb niet eens online account ofzo hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 14:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met een xbox 360 hoor. Zullen we samen MW2 gaan doen?
Sow.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou eens effe lekker je muil.
Woooow de twee mongolen tegen elkaar!!quote:Op donderdag 22 september 2016 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 22 september 2016 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Woooow de twee mongolen tegen elkaar!!
#teamHK
Pauperquote:Op donderdag 22 september 2016 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb niet eens online account ofzo hoor
van die sportspellen kan ik het nog wel begrijpen, maar dan zie je ze ook nog spellen als battlefield en cod op de laatste generatie uitbrengenquote:Op donderdag 22 september 2016 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedoel dan ook FIFA 17 op de PS3 dropje. Het is toch al weer de derde versie van dat kutspel wat op beide generaties uitkomt.
zul je toch echt iets met je leven moeten gaan doen behalve heel vrouwelijk fok te DM'enquote:Op donderdag 22 september 2016 14:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou dat ik ook rijk was
lekker precies hetzelfde als andere jaren maar nu iets andere teams en een storymode met een negerquote:Op donderdag 22 september 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fifa 17
Kan niet wachten.
Zelfde als Fifa14 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou dat ik ook rijk was
Wie weet is er één rijk of stuwt zij mij naar grote hoogten?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zul je toch echt iets met je leven moeten gaan doen behalve heel vrouwelijk fok te DM'en
Dat interesseert me echt geen ene reet. Koop toch ieder jaar wel de nieuwe.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker precies hetzelfde als andere jaren maar nu iets andere teams en een storymode met een neger
60 euro meer dan waard
hahaha ja inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker precies hetzelfde als andere jaren maar nu iets andere teams en een storymode met een neger
60 euro meer dan waard
Haha, net als iedere game die een vervolg is van een ander spel alleen is het vervolg altijd net iets kutter dan de vorigequote:Op donderdag 22 september 2016 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
60 euro meer dan waard
kijk en zo leren mongooltjes onderling van elkaar. zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 22 september 2016 14:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie weet is er één rijk of stuwt zij mij naar grote hoogten?
CRM systeem opzetten om in bij te houden welke al benaderd zijn?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie weet is er één rijk of stuwt zij mij naar grote hoogten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |