Gezien ik later een serieuze baan wil met prestige, kan ik het niet maken dat mensen vlogs uit het verleden van mij verzamelen.quote:
Ligt aan de onderwerpen. En ik heb al een vlog van je gezien, was beter dan Braddie's shit..quote:Op maandag 26 september 2016 19:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Gezien ik later een serieuze baan wil met prestige, kan ik het niet maken dat mensen vlogs uit het verleden van mij verzamelen.
link naar mapima vlog?quote:Op maandag 26 september 2016 19:28 schreef JK het volgende:
[..]
Ligt aan de onderwerpen. En ik heb al een vlog van je gezien, was beter dan Braddie's shit..
Hahahahhahaha kloptquote:Op maandag 26 september 2016 19:28 schreef JK het volgende:
[..]
Ligt aan de onderwerpen. En ik heb al een vlog van je gezien, was beter dan Braddie's shit..
Dit is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar ga in het vervolg dan ook niet meer jammeren over mensen die je negatieve aandacht schenken.quote:Op maandag 26 september 2016 18:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat een ranzige tetten
Ik hou van aandacht, positief, negatief, maakt niet uit.
Maar je edele delen zo publiekelijk op internet zetten? Sjongejongejonge
Als het nou een paar lekkere boobs waren oke, maar deze uiers?
quote:Op maandag 26 september 2016 19:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar ga in het vervolg dan ook niet meer jammeren over mensen die je negatieve aandacht schenken.
Ga fitnessenquote:Op maandag 26 september 2016 19:20 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Omdat ik anders me alleen maar verveel.
Ik maak namelijk ook het huis schoon maar heb teveel tijd.
stuur ff dmquote:Op maandag 26 september 2016 20:44 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
wat is je snap?
niet weer die kortpittige shit he
Jij was/bent wel een baasjequote:Op dinsdag 27 september 2016 01:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Wel barbara-nude.jpg
Wel goed dat je me daar van onthouden hebt
Dat is lief. Ik zou graag Barabare nog een keer willen laten zien, maar het heeft me al 2 bans opgeleverd en ik wil graag snel weten wanneer het nieuwe kanaal van Brad online is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij was/bent wel een baasje
PowerLoungenGod
Doe maar nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat is lief. Ik zou graag Barabare nog een keer willen laten zien, maar het heeft me al 2 bans opgeleverd en ik wil graag snel weten wanneer het nieuwe kanaal van Brad online is.
Beetje zoals zyzzquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik wil hier even een plug plaatsen voor het kanaal van Gary the Goat, waarschijnlijk het meest Australische kanaal dat je ooit zult vinden. Gary is inmiddels overleden, maar dankzij zijn filmpjes blijft hij voor altijd in onze harten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |