Met de buurman die de Twingo soms versiert met zijn overschot aan strings is er al een grappenmaker actief in de thuisbasis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook gewoon bij hem thuis sinds hij zijn adres liet zien in één van zijn vlogs.
Intussen in mijn hoofd: Speel je de polka op je keyboard of heb je die ver koh oh oh ocht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:58 schreef Seam het volgende:
En daar gaat hij weer: zijn keyboard collectie verkopen
Het is maar goed dat hij geen beleidsmaker is, er zit weinig tot geen lijn in zijn beleid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:58 schreef Seam het volgende:
En daar gaat hij weer: zijn keyboard collectie verkopen
Ik begrijp het sowieso niet helemaal. In zijn keyboardvideo benoemt Braddie dat hij graag in de winter een dagje er tussenuit wil, en dat het geld van zijn tiental keyboards hem daarbij financieel kan ondersteunen. Je reinste onzin natuurlijk! Ik heb het even nagekeken, maar gezien het feit dat Braddie welgeteld 41 abonnees heeft, in combinatie met minimaal tweemaal daags een vlog, pakt hij een slordige ¤2000,- netto via YouTube in de maand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij geen beleidsmaker is, er zit weinig tot geen lijn in zijn beleid.
Er is ook al tijden geen weegmoment meer langsgekomen, hiervoor heeft hij geen duidelijke reden opgegeven dus ik denk dat het ook niet zo goed gaat met de poging tot afvallen.
Je voorspelling is binnen een uur al uitgekomen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik begrijp het sowieso niet helemaal. In zijn keyboardvideo benoemt Braddie dat hij graag in de winter een dagje er tussenuit wil, en dat het geld van zijn tiental keyboards hem daarbij financieel kan ondersteunen. Je reinste onzin natuurlijk! Ik heb het even nagekeken, maar gezien het feit dat Braddie welgeteld 41 abonnees heeft, in combinatie met minimaal tweemaal daags een vlog, pakt hij een slordige ¤2000,- netto via YouTube in de maand.
Bovenstaande doet bij mij toch wel wat alarmbellen rinkelen. Met zo'n inkomen aan vlogs kan een dagje weg ook wel zónder de verkoop van zijn keyboards. Nee, hier zit meer achter. 'Brad' is klaar met zijn hobby, vrees ik...
quote:
Triest nieuws, zeer triest. Hij moet helemaal geen 'duckwalk' of 'windmill' willen doen op het podium. Keyboards zitten in zijn bloed, figuurlijk dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je voorspelling is binnen een uur al uitgekomen:
[..]
Het Youtube-succes stijgt hem naar het hoofd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Triest nieuws, zeer triest. Hij moet helemaal geen 'duckwalk' of 'windmill' willen doen op het podium. Keyboards zitten in zijn bloed, figuurlijk dan.
Ja, zo gaat het altijd bij de succesvolle vlogkanalen, kijk ook maar naar Enzo Knol. BradgeTV lijkt het volgende slachtoffer te zijn van zijn eigen succes. Maar wat wil je ook - die man leeft niet, hij wordt geleefd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Het Youtube-succes stijgt hem naar het hoofd.
Vandaar dat hij zijn schuurtje pas in 2017 onder handen gaat nemen, hij heeft nu geen tijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het altijd bij de succesvolle vlogkanalen, kijk ook maar naar Enzo Knol. BradgeTV lijkt het volgende slachtoffer te zijn van zijn eigen succes. Maar wat wil je ook - die man leeft niet, hij wordt geleefd.
hij is afwezig ivm werk zoeken tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:28 schreef leolinedance het volgende:
Waar is braad eigenlijk? Onze held laat zich hier niet zo vaak meer zien.
WEB / BradgeTV is weer terug! Vloggen tot we een ons wegen #3quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:28 schreef leolinedance het volgende:
Waar is braad eigenlijk? Onze held laat zich hier niet zo vaak meer zien.
Balen zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
WEB / BradgeTV is weer terug! Vloggen tot we een ons wegen #3
In deze post verzoekt hij forumgebruiker Mark031 om terug te keren naar KLB, ik denk dat hieruit kan worden geconcludeerd dat hij nu een hekel heeft aan KLB.
Hij heeft een KLB ban aangevraagd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
WEB / BradgeTV is weer terug! Vloggen tot we een ons wegen #3
In deze post verzoekt hij forumgebruiker Mark031 om terug te keren naar KLB, ik denk dat hieruit kan worden geconcludeerd dat hij nu een hekel heeft aan KLB.
Het is niet hoeveel video's je maakt maar hoevaak je bekeken wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik begrijp het sowieso niet helemaal. In zijn keyboardvideo benoemt Braddie dat hij graag in de winter een dagje er tussenuit wil, en dat het geld van zijn tiental keyboards hem daarbij financieel kan ondersteunen. Je reinste onzin natuurlijk! Ik heb het even nagekeken, maar gezien het feit dat Braddie welgeteld 41 abonnees heeft, in combinatie met minimaal tweemaal daags een vlog, pakt hij een slordige ¤2000,- netto via YouTube in de maand.
Bovenstaande doet bij mij toch wel wat alarmbellen rinkelen. Met zo'n inkomen aan vlogs kan een dagje weg ook wel zónder de verkoop van zijn keyboards. Nee, hier zit meer achter. 'Brad' is klaar met zijn hobby, vrees ik...
was het mij maar dat hij 2k verdiendequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Het is niet hoeveel video's je maakt maar hoevaak je bekeken wordt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:28 schreef praadje het volgende:
Waar ik me echt over verbaas is het feit dat hij niet wil werken om uit zijn Wajong uit te komen. Nee hij moet als ongediplomeerde en niet echt bekwame arbeidskracht meer gaan verdienen dan dat zijn uitkering hoog is.
Dat hij niet snapt dat het niet alleen om geld gaat maar ook om zijn verplichting naar de maatschappij toe, om een ritme op te bouwen, ervaring op te doen en een dagbesteding te hebben.
Ik verbaas me niet alleen, ik erger me er ook rot aan.
Want uiteindelijk snapt hij het allemaal wel maar is hij gewoon verdomd lui en te bedonderd om ergens aan mee te werken. Ik hoop echt dat ze hem deze herfst met regen en kou bij de plantsoendienst aan het werk zetten. Wat een lamzak zeg.
De jobcoach draagt daar helaas ook aan bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:28 schreef praadje het volgende:
Waar ik me echt over verbaas is het feit dat hij niet wil werken om uit zijn Wajong uit te komen. Nee hij moet als ongediplomeerde en niet echt bekwame arbeidskracht meer gaan verdienen dan dat zijn uitkering hoog is.
Dat hij niet snapt dat het niet alleen om geld gaat maar ook om zijn verplichting naar de maatschappij toe, om een ritme op te bouwen, ervaring op te doen en een dagbesteding te hebben.
Ik verbaas me niet alleen, ik erger me er ook rot aan.
Want uiteindelijk snapt hij het allemaal wel maar is hij gewoon verdomd lui en te bedonderd om ergens aan mee te werken. Ik hoop echt dat ze hem deze herfst met regen en kou bij de plantsoendienst aan het werk zetten. Wat een lamzak zeg.
Helaas wel ja. En de maatschappij maar betalen, jaar in jaar uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
De jobcoach draagt daar helaas ook aan bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |