abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165688708
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 20:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
-nee-
:')

[ Bericht 17% gewijzigd door Gibson88 op 01-10-2016 15:09:58 ]
pi_165688737
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan ook gewoon bij hem thuis sinds hij zijn adres liet zien in één van zijn vlogs.
Met de buurman die de Twingo soms versiert met zijn overschot aan strings is er al een grappenmaker actief in de thuisbasis.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165810150
En daar gaat hij weer: zijn keyboard collectie verkopen :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:00:48 #229
460306 Heisenberg77
Plata o plomo
pi_165810183
Keen keld maar wel honger
pi_165810631
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:58 schreef Seam het volgende:
Intussen in mijn hoofd: Speel je de polka op je keyboard of heb je die ver koh oh oh ocht?
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2016 13:28:34 ]
pi_165810997
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:58 schreef Seam het volgende:
Het is maar goed dat hij geen beleidsmaker is, er zit weinig tot geen lijn in zijn beleid.
Er is ook al tijden geen weegmoment meer langsgekomen, hiervoor heeft hij geen duidelijke reden opgegeven dus ik denk dat het ook niet zo goed gaat met de poging tot afvallen.
pi_165812475
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:51 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Het is maar goed dat hij geen beleidsmaker is, er zit weinig tot geen lijn in zijn beleid.
Er is ook al tijden geen weegmoment meer langsgekomen, hiervoor heeft hij geen duidelijke reden opgegeven dus ik denk dat het ook niet zo goed gaat met de poging tot afvallen.
Ik begrijp het sowieso niet helemaal. In zijn keyboardvideo benoemt Braddie dat hij graag in de winter een dagje er tussenuit wil, en dat het geld van zijn tiental keyboards hem daarbij financieel kan ondersteunen. Je reinste onzin natuurlijk! Ik heb het even nagekeken, maar gezien het feit dat Braddie welgeteld 41 abonnees heeft, in combinatie met minimaal tweemaal daags een vlog, pakt hij een slordige ¤2000,- netto via YouTube in de maand.

Bovenstaande doet bij mij toch wel wat alarmbellen rinkelen. Met zo'n inkomen aan vlogs kan een dagje weg ook wel zónder de verkoop van zijn keyboards. Nee, hier zit meer achter. 'Brad' is klaar met zijn hobby, vrees ik...
pi_165813469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:47 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ik begrijp het sowieso niet helemaal. In zijn keyboardvideo benoemt Braddie dat hij graag in de winter een dagje er tussenuit wil, en dat het geld van zijn tiental keyboards hem daarbij financieel kan ondersteunen. Je reinste onzin natuurlijk! Ik heb het even nagekeken, maar gezien het feit dat Braddie welgeteld 41 abonnees heeft, in combinatie met minimaal tweemaal daags een vlog, pakt hij een slordige ¤2000,- netto via YouTube in de maand.

Bovenstaande doet bij mij toch wel wat alarmbellen rinkelen. Met zo'n inkomen aan vlogs kan een dagje weg ook wel zónder de verkoop van zijn keyboards. Nee, hier zit meer achter. 'Brad' is klaar met zijn hobby, vrees ik...
Je voorspelling is binnen een uur al uitgekomen:

quote:
pi_165813650
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je voorspelling is binnen een uur al uitgekomen:

[..]

Triest nieuws, zeer triest. Hij moet helemaal geen 'duckwalk' of 'windmill' willen doen op het podium. Keyboards zitten in zijn bloed, figuurlijk dan.
pi_165813811
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:07 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Triest nieuws, zeer triest. Hij moet helemaal geen 'duckwalk' of 'windmill' willen doen op het podium. Keyboards zitten in zijn bloed, figuurlijk dan.
Het Youtube-succes stijgt hem naar het hoofd.
pi_165814230
hopelijk gaat het verder wel goed met meneer Bradslee
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_165814416
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:19 schreef luckass het volgende:

[..]

Het Youtube-succes stijgt hem naar het hoofd.
Ja, zo gaat het altijd bij de succesvolle vlogkanalen, kijk ook maar naar Enzo Knol. BradgeTV lijkt het volgende slachtoffer te zijn van zijn eigen succes. Maar wat wil je ook - die man leeft niet, hij wordt geleefd.
pi_165823991
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:51 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het altijd bij de succesvolle vlogkanalen, kijk ook maar naar Enzo Knol. BradgeTV lijkt het volgende slachtoffer te zijn van zijn eigen succes. Maar wat wil je ook - die man leeft niet, hij wordt geleefd.
Vandaar dat hij zijn schuurtje pas in 2017 onder handen gaat nemen, hij heeft nu geen tijd.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 00:28:36 #239
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165824949
Waar is braad eigenlijk? Onze held laat zich hier niet zo vaak meer zien.
pi_165825458
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:28 schreef leolinedance het volgende:
hij is afwezig ivm werk zoeken toch
pi_165826856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:28 schreef leolinedance het volgende:
WEB / BradgeTV is weer terug! Vloggen tot we een ons wegen #3

In deze post verzoekt hij forumgebruiker Mark031 om terug te keren naar KLB, ik denk dat hieruit kan worden geconcludeerd dat hij nu een hekel heeft aan KLB.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 10:39:10 #242
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165828654
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:56 schreef chroestjov het volgende:

[..]

In deze post verzoekt hij forumgebruiker Mark031 om terug te keren naar KLB, ik denk dat hieruit kan worden geconcludeerd dat hij nu een hekel heeft aan KLB.
Balen zeg :'(
pi_165830051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:56 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Hij heeft een KLB ban aangevraagd.
pi_165830358
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:47 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Het is niet hoeveel video's je maakt maar hoevaak je bekeken wordt.
  Eindredactie Games zaterdag 8 oktober 2016 @ 13:13:16 #245
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165830654
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is niet hoeveel video's je maakt maar hoevaak je bekeken wordt.
was het mij maar dat hij 2k verdiende :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165832533
Waar ik me echt over verbaas is het feit dat hij niet wil werken om uit zijn Wajong uit te komen. Nee hij moet als ongediplomeerde en niet echt bekwame arbeidskracht meer gaan verdienen dan dat zijn uitkering hoog is.
Dat hij niet snapt dat het niet alleen om geld gaat maar ook om zijn verplichting naar de maatschappij toe, om een ritme op te bouwen, ervaring op te doen en een dagbesteding te hebben.
Ik verbaas me niet alleen, ik erger me er ook rot aan.

Want uiteindelijk snapt hij het allemaal wel maar is hij gewoon verdomd lui en te bedonderd om ergens aan mee te werken. Ik hoop echt dat ze hem deze herfst met regen en kou bij de plantsoendienst aan het werk zetten. Wat een lamzak zeg.
pi_165833174
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:28 schreef praadje het volgende:
Waar ik me echt over verbaas is het feit dat hij niet wil werken om uit zijn Wajong uit te komen. Nee hij moet als ongediplomeerde en niet echt bekwame arbeidskracht meer gaan verdienen dan dat zijn uitkering hoog is.
Dat hij niet snapt dat het niet alleen om geld gaat maar ook om zijn verplichting naar de maatschappij toe, om een ritme op te bouwen, ervaring op te doen en een dagbesteding te hebben.

Want uiteindelijk snapt hij het allemaal wel maar is hij gewoon verdomd lui en te bedonderd om ergens aan mee te werken. Ik hoop echt dat ze hem deze herfst met regen en kou bij de plantsoendienst aan het werk zetten. Wat een lamzak zeg.
_O_
pi_165833752
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:28 schreef praadje het volgende:

De jobcoach draagt daar helaas ook aan bij.
pi_165834285
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 17:10 schreef Chai het volgende:

[..]

De jobcoach draagt daar helaas ook aan bij.
Helaas wel ja. En de maatschappij maar betalen, jaar in jaar uit.
pi_165834322
Vloggers zijn kut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')