nee manquote:Op donderdag 22 september 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het niet over All Points Bulletin hebt, dat redelijke online soort GTA spel van een paar jaar terug
gta online verdienen ze zo veel geld mee dat ze geen singleplayer DLC meer gaan makenquote:
Hoezo verxienen ze geld daarmee is het dan niet gratis?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gta online verdienen ze zo veel geld mee dat ze geen singleplayer DLC meer gaan maken
en dat online vond ik niet zo lang boeiend
zou ook niet kopen tenzij je graag in first person rond wil lopen/rijdenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:21 schreef Fylax het volgende:
ja weet je ik had gta v op ps3 en heb nu ps4 maar daar kost gta nog steeds 60 euro op ofzo
op motor spookrijden op snelweg in first person is wel dikke swekquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ook niet kopen tenzij je graag in first person rond wil lopen/rijden
Nouja, ik heb geen PS3 meer en mijn klasgenoten hebben wel GTA V op de PS4quote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef b deadprez het volgende:
[..]
zou ook niet kopen tenzij je graag in first person rond wil lopen/rijden
jaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op motor spookrijden op snelweg in first person is wel dikke swek
ja niet lullig bedoeld maar uit je verhalen krijg ik niet echt het idee dat je klasgenoten graag gta met je willen spelenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, ik heb geen PS3 meer en mijn klasgenoten hebben wel GTA V op de PS4
Miss dat ik ergens tweede hans kan kopen
onze hans mag je gratis hebbenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, ik heb geen PS3 meer en mijn klasgenoten hebben wel GTA V op de PS4
Miss dat ik ergens tweede hans kan kopen
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
onze hans mag je gratis hebben
nja oke.. is ook wel zoquote:Op donderdag 22 september 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niet lullig bedoeld maar uit je verhalen krijg ik niet echt het idee dat je klasgenoten graag gta met je willen spelen
zou je nou echt geld uit gaan geven om te gamen met mensen die je gebruiken als ze iets nodig hebben maar je verder beetje belachelijk maken?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja oke.. is ook wel zo
(behalve 1 uit mijn klas dan die zit naast me en ga ik elke pauze mee om) die doet GTA V met de rest van mn klas dus hij kan me wel erin duwen denk ik ofzo
goh verrassend, dat is anders nooit zoquote:Op donderdag 22 september 2016 01:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een aidstopics allemaal in NT-lijst
Nee maar GTA is gewoon leuk tochquote:Op donderdag 22 september 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou je nou echt geld uit gaan geven om te gamen met mensen die je gebruiken als ze iets nodig hebben maar je verder beetje belachelijk maken?
Ja goed, klik er niet zovaak op. Voor de verandering nu maar eens gedaan en eerste wat ik zie is Kcal tampon van Mapimaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
goh verrassend, dat is anders nooit zo
ik vind online echt geen ene anus aanquote:Op donderdag 22 september 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee maar GTA is gewoon leuk toch
welke game welquote:Op donderdag 22 september 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind online echt geen ene anus aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |