Iedereen verblijft het hele jaar inderdaad met een voucher van Kruidvat bij Fletcher.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:40 schreef Roland_Deschain het volgende:
Een goed hotel verwachten voor 9.95 per nacht.
Lijkt me niet verstandig als die hotels echt zo verpauperd zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Iedereen verblijft het hele jaar inderdaad met een voucher van Kruidvat bij Fletcher.
Ik zou me wel bekocht voelen als ik de volledige prijs in zo'n hotel betaal.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:45 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als die hotels echt zo verpauperd zijn.
Wat is de volledige prijs dan? 12.50 per nacht?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou me wel bekocht voelen als ik de volledige prijs in zo'n hotel betaal.
Wel iets meer, denk rond de 75 gemiddeld in een weekend?!quote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Wat is de volledige prijs dan? 12.50 per nacht?
Die is inderdaad uitgesloten.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Ole het volgende:
Amsterdam maar die kan je meestal niet boeken met vouchers
Geen idee maar dat doet er toch ook niet toe? Hoe is het sanitair. Heb je een bad?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Die slaapt toch alleen in dure designerhotels.
Soms, dat verschil per hotel. Vind je dat belangrijk?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar dat doet er toch ook niet toe? Hoe is het sanitair. Heb je een bad?
Ja, tot op zekere hoogte. Als ik een veel goedkoper hotel kan vinden zonder bad dan kies ik daarvoor. Maar als het elkaar weinig ontloopt dan graag met bad, ik heb dat thuis niet en zie dat echt als luxe. Even een half uurtje lezen enzo.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Soms, dat verschil per hotel. Vind je dat belangrijk?
Oi!quote:
Mocht ik willen. Tegenwoordig veel overnachtingen via airbnb.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:04 schreef MCH het volgende:
Die slaapt toch alleen in dure designerhotels.
Dat was behoorlijk mensonterend. Ik doe ALTIJD het bordje niet storen op de deur tijdens mijn verblijf omdat ik het onnodig vind dat ze langskomen. Arme mensen.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:07 schreef Roger_ het volgende:
Fletcher heeft veel verschillende hotels, maar als alle ketens, ze concurreren me kaar kapot, vaak een mooi decortje, maar als je verder kijkt dan is het alles behalve.
RamBam aflevering over schoonmaak personeel in de ketens heeft mijn ogen geopend, alles wordt snel snel gepoetst, door mensen die er toch maar een half jaar werken. En na twee jaar is een nieuw hotel een ranzige plek.
Of je bent gewoon te gierig om een fooi achter te laten voor het kamermeisje..quote:Op donderdag 22 september 2016 10:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat was behoorlijk mensonterend. Ik doe ALTIJD het bordje niet storen op de deur tijdens mijn verblijf omdat ik het onnodig vind dat ze langskomen. Arme mensen.
Jij doet dit elke dag tijdens je verblijf?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Of je bent gewoon te gierig om een fooi achter te laten voor het kamermeisje..
Nee, meesal alleen aan het begin. Indien er zwanen van handdoeken worden gevouwen ook aan het eind.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij doet dit elke dag tijdens je verblijf?
Donder maar mooi opquote:Op donderdag 22 september 2016 08:07 schreef Fogel het volgende:
Misschien kunnen we Dr_Flatscher op pad sturen om de sanitaire voorzieningen te testen in deze keten?
Het ontbijt dan?quote:
Ik klikte op dit topic en wilde mijn slechte ervaring met Fletcher in Middelburg delen maar die staat er blijkbaar dus al om bekendquote:Op woensdag 21 september 2016 23:39 schreef MCH het volgende:
Eigenlijk dient dit topic twee doelen. Ten eerste (ik weet dat er ook een ander topic voor is) verkoopt Kruidvat weer hotelovernachtingen voor 9.95 per persoon per nacht. Ik heb al gekocht voor 3 nachten. Nou geef ik zelf niet veel om luxe maar het valt mij toch wel vaak op dat veel van die Fletcher hotels behoorlijk verpauperd zijn. Hoezo komen ze daar mee weg? Het persoonlijke dieptepunt was een hotel in het zuiden van Limburg. Daar was de badkamer betegeld met geel/groene tegels en het bed had aan het voeteneind zo'n hoog houten schot. Alsof je bij je oma aan het logeren was en o ja de vloer kraakte ook enorm, alsof je er zo doorzakte. Ik geloof dat het allerslechtste hotel van Fletcher in Middelburg staat, Groeten van Max heeft er geloof ik een halve aflevering aan besteed. Als je op Zoover kijkt geloof je het zo. Om met een pluspunt te eindigen. Ze zitten soms wel op mooie locaties zoals die bij Wijk aan Zee. Daar loop je zo vanaf het hotel het strand op. Nou, einde dagboekverhaal.
Ga hier naar de actie van Kruidvat.
Ik was afgelopen weekend in Bergen op Zoom. Mooi hotel, gerenoveerde kamers. Daar kun je je ouders zo heen sturen. Zit ook nog een hele spa bij enzulks.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik klikte op dit topic en wilde mijn slechte ervaring met Fletcher in Middelburg delen maar die staat er blijkbaar dus al om bekendIk heb overigens gewoon het volle pond betaald want ik moest in Middelburg zijn en had geen voucher of iets dergelijks.
Mijn ouders hebben sinds kort een Fletcher kaart. Kun je altijd gratis overnachten maar ben je verplicht om ontbijt en avondeten af te nemen. Op zich wel een geinig concept. Het eten in Middelburg was overigens prima, daar had ik niks over te klagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |