Aparte manier om Oss te beschrijvenquote:Op donderdag 22 september 2016 18:30 schreef Tchock het volgende:
Een goed team in kutvorm tegen een matig team in topvorm. Ben benieuwd.
Als we ooit tegen Den Bosch moeten is dit filmpje ook weer rullevantquote:
Wel apart ja. Hebben ze ook op het thuisshirt dit jaar. De eerste keer dat ik het zag dacht ik dat ze een foutje gemaakt hadden.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat heeft Utrecht een rare shirts met dat vlak op de achterkant
Dat is gewoon het stadswapen hoor, en hadden we vorige jaren ookquote:Op donderdag 22 september 2016 18:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel apart ja. Hebben ze ook op het thuisshirt dit jaar. De eerste keer dat ik het zag dacht ik dat ze een foutje gemaakt hadden.
Er is ook werkelijk niks mooi aan Utrechtquote:Op donderdag 22 september 2016 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is gewoon het stadswapen hoor, en hadden we vorige jaren ook
Voorgaande jaren zat dat schuine vlak op de voorkant. Dit is voor het eerst dat ik een shirt zie die het op de achterkant heeft. Niet lelijk verder hoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is gewoon het stadswapen hoor, en hadden we vorige jaren ook
Ik vind de voorkant wel strak bij hun.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel apart ja. Hebben ze ook op het thuisshirt dit jaar. De eerste keer dat ik het zag dacht ik dat ze een foutje gemaakt hadden.
Ik vind het best een leuke stad andersquote:Op donderdag 22 september 2016 18:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk niks mooi aan Utrecht
Andere jaren zat het op voorkant en achterkant. Vind dit ook lelijker hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 18:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voorgaande jaren zat dat schuine vlak op de voorkant. Dit is voor het eerst dat ik een shirt zie die het op de achterkant heeft. Niet lelijk verder hoor.
Haller is de natte droom van iedereen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er eigenlijk alleen op het station, dus zo goed kan ik niet oordelen maar ik moet wel iets roepen natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2016 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke stad anders
Waarom ga je nooit in de stad kijkenquote:Op donderdag 22 september 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk alleen op het station, dus zo goed kan ik niet oordelen maar ik moet wel iets roepen natuurlijk
quote:Op donderdag 22 september 2016 18:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk niks mooi aan Utrecht
90 minutenquote:Op donderdag 22 september 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tottigod was op de brommer gisteren, over Italiaanse goden gesproken.
Omdat ik alleen daar overstap en ik anders wel erg laat thuis benquote:Op donderdag 22 september 2016 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ga je nooit in de stad kijken
Ik ben er een keer goed uit eten geweest wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk alleen op het station, dus zo goed kan ik niet oordelen maar ik moet wel iets roepen natuurlijk
Ging jij ook de hele dag rondhangen op Utrecht CS om meisjes aan te staren?quote:Op donderdag 22 september 2016 18:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik alleen daar overstap en ik anders wel erg laat thuis benDagje Utrecht is wel een keertje geinig misschien
Als jij er goed kunt eten is er werkelijk voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 22 september 2016 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er een keer goed uit eten geweest wel.
Is dat apart?quote:Op donderdag 22 september 2016 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging jij ook de hele dag rondhangen op Utrecht CS om meisjes aan te staren?
Nee een goed Turks restaurant, en dan bedoel ik geen eerste de beste dönerzaak.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij er goed kunt eten is er werkelijk voor ieder wat wils
Of het moet de KFC zijn geweest
https://vine.co/v/5n9wHi17jOZquote:Op donderdag 22 september 2016 18:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
90 minutenmaar niet gekeken
Stijn begon zelf over eten vanavond (en misleidde mij nog ook)quote:Op donderdag 22 september 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee een goed Turks restaurant, en dan bedoel ik geen eerste de beste dönerzaak.
Stijn vindt deze conversatie niet leuk.
Zeker doenquote:Op donderdag 22 september 2016 18:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik alleen daar overstap en ik anders wel erg laat thuis benDagje Utrecht is wel een keertje geinig misschien
Over het algemeen heb ik in de spits wel kleren aanquote:Op donderdag 22 september 2016 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen als je geen kleren aan hebt.
Het was satire over het You'll never walk alone.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stijn begon zelf over eten vanavond (en misleidde mij nog ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |