Rotterdamse denkergodquote:Op donderdag 22 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe ook goede dingen in plaats van ''Als uit Oss komt ben je voor TOP, kankerlul'' satire verwijderen zonder goed na te denken.
Excuses.
Enkele keren.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rotterdamse denkergod
is ie al gepost vandaag?
Het is je vergevenquote:Op donderdag 22 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe ook goede dingen in plaats van ''Als uit Oss komt ben je voor TOP, kankerlul'' satire verwijderen zonder goed na te denken.
Excuses.
0/10quote:Op donderdag 22 september 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En je zat al op de 1e rij
Nelom voldoet wel achter de hand hoor. Anders moet je straks opeens een dure middenvelder op de back zetten en dat wil je niet profclub zijnde.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaat Feyenoord met een Nelommetje en een Dammers doen in het komende jaar? Daar kan je toch geen ene moer mee.
Jammerlijke onderhuidse steek dit.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nelom voldoet wel achter de hand hoor. Anders moet je straks opeens een dure middenvelder op de back zetten en dat wil je niet profclub zijnde.
Klopt. Maar zelfs op de parterre heb je rijen.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was geen grap. Dacht juist dat jij altijd wel vooraan stond.
Daar win je niet hoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou het stiekem wel teleurstellend vinden als Feyenoord geen overwinning boekt tegen Fenerbahçe volgende week.
Nelom mag best blijven van mij als back-back-up. Dammers kan er geen hol van en mogen ze gratis laten gaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaat Feyenoord met een Nelommetje en een Dammers doen in het komende jaar? Daar kan je toch geen ene moer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |