quote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef Negentiendertig het volgende:
Val vond ik leuk. 'k Zou haar kleindochter wel willen wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:58 schreef MutedFaith het volgende:
En Posh was altijd al mijn fav spice girl.GeriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Posh en Mel B![]()
gtfo.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:58 schreef MutedFaith het volgende:
En Posh was altijd al mijn fav spice girl.GariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Nieuw thema na batterweekquote:Op woensdag 21 september 2016 21:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Kenonne, die floral cakes
Vergelijk dat eens met HHB.
*grin*quote:Op donderdag 22 september 2016 11:34 schreef lunapuella het volgende:
Dure tent heeft Channel 4 straks.
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:34 schreef lunapuella het volgende:
Nou, voor Paul hoef ik niet te kijken.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:08 schreef borisz het volgende:
Paul gaat wel mee https://www.theguardian.c(...)giedroyc-sue-perkins
twitter:jakeytorres twitterde op donderdag 22-09-2016 om 12:46:50@PaulHollywood good deci££ion £aul reageer retweet
twitter:AImightyDan twitterde op donderdag 22-09-2016 om 12:52:26@PaulHollywood DOLLA DOLLA MAKES THE BITCHES HOLLA AM I RITE PAUL reageer retweet
twitter:katiebevano twitterde op donderdag 22-09-2016 om 12:56:36@paulhollywood https://t.co/A3qp325HyR reageer retweet
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:34 schreef lunapuella het volgende:
maar dan wel met goede vervanging voor Paul, want ik ben wel fan van zijn eerlijke kritiek, uitstekende kennis, en de handshake als een kandidaat goed heeft gebakkenquote:Op vrijdag 23 september 2016 07:45 schreef Muis006 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)talks-Channel-4.html
Een nieuwe show met Mel, Sue en Mary is een mogelijkheid dus
Ik denk dat de Beeb dat ook wel doetquote:Op vrijdag 23 september 2016 07:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar dan wel met goede vervanging voor Paul, want ik ben wel fan van zijn eerlijke kritiek, uitstekende kennis, en de handshake als een kandidaat goed heeft gebakken
Maar die is toch BBC? Pointless enzo.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoor dat Richard Osman in de nieuwe versie de presentatie gaat doen?
Dit iddquote:Op donderdag 22 september 2016 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, voor Paul hoef ik niet te kijken.
Werken voor verschillende zenders doen ze in de UK niet zo truttig over als in Nederland.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar die is toch BBC? Pointless enzo.
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:49 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Werken voor verschillende zenders doen ze in de UK niet zo truttig over als in Nederland.
Ik vind het trouwens ronduit belachelijk hoe men er in NL mee omgaat.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:49 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Werken voor verschillende zenders doen ze in de UK niet zo truttig over als in Nederland.
Jup. Gary Lineker presenteert MOTD op de Beeb en de CL voor een zender.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:49 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Wat is het weer een tenenkrommend stuk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:05 schreef Oceanonix het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)euwe_bakshow___.html
BBC werkt met oude GBBO aan nieuwe bakshow.
Het is de telegraaf, niet gezocht naar andere bronnen maar dit zou heel tof zijn.
Hoezo? Waddan?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:56 schreef RobinOok het volgende:
Oh jee Benjamina en Selasi clash vanavond.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:59 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Selasi heeft haar idee gejat.![]()
http://www.dailymail.co.u(...)sert-copied-who.html
Dat slaat toch helemaal nergens meer op, zó schattig?quote:
Stream loopt achter. Heb geen TV abboquote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Loop jij nou flink achter of comment je gewoon niet zo snel?
Nou, echt!quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat slaat toch helemaal nergens meer op, zó schattig?![]()
Ah, dat verklaar het eeaquote:Op woensdag 28 september 2016 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Stream loopt achter. Heb geen TV abbo
Ombrequote:Op woensdag 28 september 2016 21:12 schreef computergirl het volgende:
Hey, ze heeft twee kleuren lippenstift
qftquote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat slaat toch helemaal nergens meer op, zó schattig?![]()
schots voor beginners, voor miniquote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Negentiendertig het volgende:
"...it's just a wee bit warm..."
Andrew
Joh!quote:Op woensdag 28 september 2016 21:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
schots voor beginners, voor mini
Ditquote:Op woensdag 28 september 2016 21:21 schreef RobinOok het volgende:
Ik vond het al stom dat ie een pompoentaart ging bakken. Net goed dat ie niet goed was. Weg ermee.
Ooooh, dat is zo mooi daarquote:Op woensdag 28 september 2016 21:22 schreef minilot het volgende:
De volgende aflevering kijk ik dus volgende week vanuit een blokhutje op Skye in Schotland. Voor de über-Andrew-beleving, zeg maar
Mits -ie er deze week niet uitvliegt natuurlijk![]()
Andrew voor de ladies, Candice voor de blokesquote:Op woensdag 28 september 2016 21:22 schreef minilot het volgende:
De volgende aflevering kijk ik dus volgende week vanuit een blokhutje op Skye in Schotland. Voor de über-Andrew-beleving, zeg maar
Mits -ie er deze week niet uitvliegt natuurlijk![]()
Heel Engeland valt over haar lippen. Maar volgens mij schaamt zich gewoon voor haar gebit en is dat waarom ze zo geforceerd die lippen tuit. Om haar draculatanden te verbergen. Mensen met een beugel doen ook vaak raar met hun mond.quote:
Oh, maar Andrew is helemaal geenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Andrew voor de ladies, Candice voor de blokes
zou je best gelijk in kunnen hebben, viel me net op wat een scheef gebit ze heeftquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Heel Engeland valt over haar lippen. Maar volgens mij schaamt zich gewoon voor haar gebit en is dat waarom ze zo geforceerd die lippen tuit. Om haar draculatanden te verbergen. Mensen met een beugel doen ook vaak raar met hun mond.
Maar zo erg is d'r gebit toch niet? Niet kaarsrecht, maar zeker niet ranzig oid.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Heel Engeland valt over haar lippen. Maar volgens mij schaamt zich gewoon voor haar gebit en is dat waarom ze zo geforceerd die lippen tuit. Om haar draculatanden te verbergen. Mensen met een beugel doen ook vaak raar met hun mond.
Yep.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:22 schreef Negentiendertig het volgende:
Ooooh, dat is zo mooi daarGa je ook naar Edinburgh?
Kan. Of gewoon een trekje/tic van haarquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef RobinOok het volgende:
[..]
en "hiya!"quote:Op woensdag 28 september 2016 21:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep.
Roadtripje door het land waar iedereen 'wee' zegt.
Dat maakt toch niet uit? Dat is mensen/vrouwen eigen om zich te schamen voor iets wat verder geen hond opvalt.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:25 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Maar zo erg is d'r gebit toch niet? Niet kaarsrecht, maar zeker niet ranzig oid.
Wellicht dat ie knapperiger wordt naarmate hij koelt?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:32 schreef computergirl het volgende:
Waarom waaieren, warm is toch extra lekker
Brood laten afkoelen is wel belangrijk voor de structuur van het kruimquote:Op woensdag 28 september 2016 21:32 schreef computergirl het volgende:
Waarom waaieren, warm is toch extra lekker
qftquote:Op woensdag 28 september 2016 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop Tom. Minst sympathieke van het stel wmb
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:39 schreef Negentiendertig het volgende:
Andrew's fruity spring elderflower cake![]()
* Negentiendertig strooit al huppelend madeliefjes in de het rond
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:40 schreef minilot het volgende:
Ik vind iedereen die er nu nog in zit hartstikke sympathiek hoor
Doet me denken aan Flora. Altijd meer doen dan nodig isquote:Op woensdag 28 september 2016 21:41 schreef Negentiendertig het volgende:
Candice's cake4 tiers! Hopelijk lukt 't d'r
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:48 schreef minilot het volgende:
Wat een hoop hekel aan Tom.Wat mis ik hier? Ik vind 'm juist leuk en grappig!
Pyrolysefunctie denk ik?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat zijn die ovens toch allemaal mooi schoon.
Waar is de lipstick van Candice? Juist nu met bloemen, had ze lekker kunnen uitpakken.
Idd, wat een rampquote:Op woensdag 28 september 2016 21:49 schreef MutedFaith het volgende:
Die wraps zien er toch niet uit zo.
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Waarom maak jij van 'minst sympathiek' nou toch weer 'een hekel'??
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Iemand een screenshotje van Candice's snoetje?
Veel showstoppers idd met nadruk op stoppersquote:Op woensdag 28 september 2016 21:54 schreef minilot het volgende:
Het gaat niet al te best met de showstoppers deze week zeg!
Allemachtig.
ik ook niet, hij blijftquote:Op woensdag 28 september 2016 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Mooie taart van SelasiHad ik niet verwacht van hem.
..behalve die van Selasi danquote:Op woensdag 28 september 2016 21:54 schreef minilot het volgende:
Het gaat niet al te best met de showstoppers deze week zeg!
Allemachtig.
Lijkt me juist wel lekkerquote:Op woensdag 28 september 2016 21:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Tom's taart zou ik niet hoeven proeven. Theesmaakjes in cakega gauw weg zeg
Candice of Selasi.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:56 schreef computergirl het volgende:
Starbaker?
Afvaller?
Ik heb echt geen idee
Ja?quote:
tom had twee goede bakselquote:Op woensdag 28 september 2016 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Candice of Selasi.
Andrewof Rav of Tom
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:59 schreef computergirl het volgende:
Aaahhh Rav, shmpathieke gast maar idd niet supergoed
Ik ben een beetje verliefd geloof ikquote:Op woensdag 28 september 2016 21:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Aaaaaaahw, Andrew heeft traantjes
"I'm a lucky duck"![]()
Edit: en hij wordt helemaal roze
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:01 schreef Negentiendertig het volgende:
't was weer gezellig, tot volgende week
Insgelijks. Kan geen genoeg krijgen van GBBOquote:Op woensdag 28 september 2016 22:01 schreef Negentiendertig het volgende:
't was weer gezellig, tot volgende week
Mee too!quote:
Ik word zelfs niet warm van de allereerste worteltaart. Ik vind worteltaart meh.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:02 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik word niet warm of koud van de zoveelste vanille, wortel of chocola taart. Saaaaai.
Eensch!quote:Op woensdag 28 september 2016 22:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik word zelfs niet warm van de allereerste worteltaart. Ik vind worteltaart meh.
Uhu privégebruik *sop sop*quote:Op woensdag 28 september 2016 22:04 schreef minilot het volgende:
Iemand toevallig een screenshot van betraande Andrew paraat?
Voor eh.. privégebruik![]()
En vooral bij die engelsen, die alle ingrediënten uit luiheid bij elkaar flikkeren en dan met een hoop bakpoeder hopen dat er nog wat lucht in komt. Wat nooit lukt. Zure, zompige cakes.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef minilot het volgende:
Ik vind cake sowieso niet zulk boeiend spul. Vaak saai van smaak en niet al te lekker van structuur.
Correct. Maar zo proef ik ze toch ook vaak in Nederland hoor. Bleh. Of juist veel te droog.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En vooral bij die engelsen, die alle ingrediënten uit luiheid bij elkaar flikkeren en dan met een hoop bakpoeder hopen dat er nog wat lucht in komt. Wat nooit lukt. Zure, zompige cakes.
Lijkt me gewoon een flinke pedaalemmerzak?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef computergirl het volgende:
Btw..... zo'n giga boterhamzak waar hele bakplaat in kan om te rijzen, waar koop je die?
Ja, zag er verrekte handig uitquote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef computergirl het volgende:
Btw..... zo'n giga boterhamzak waar hele bakplaat in kan om te rijzen, waar koop je die?
hhhm, zou kunnen. Ik ken alleen die zware grijze afvalzakken van komo - daar kan je niet zo'n leuke bubbel van maken. Ga eens bij AH glurenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:07 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een flinke pedaalemmerzak?
Salasi had qua smaak niet zo'n goede showstopper en Tom's technical was beterquote:Op donderdag 29 september 2016 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
En wat Tom als Starbaker deed, geen idee. Had dan Selasi gedaan
Je hebt ze ook doorzichtigquote:Op donderdag 29 september 2016 17:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
hhhm, zou kunnen. Ik ken alleen die zware grijze afvalzakken van komo - daar kan je niet zo'n leuke bubbel van maken. Ga eens bij AH gluren
hij was ook leuk bij extra slicequote:Op woensdag 28 september 2016 21:59 schreef computergirl het volgende:
Aaahhh Rav, shmpathieke gast maar idd niet supergoed
Oh behave.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef Negentiendertig het volgende:
De strepen op Andrew's roulade matchen z'n haar
Absoluut! #fanclubCandicequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Zit er iemand klaar om screenshots te maken van Candice?
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:10 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die knipoog toen Benjamina rum noemde
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:09 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]alle pouts screenshotten pls!
Uhuquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:10 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die knipoog toen Benjamina rum noemde
Ayequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:24 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Niet?? Echt godverdomde lekker
ja geen mislukkingen. Zo mooi zouden bij hhb nooit wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
Tandjes, wat zijn ze mooi geworden
Inderdaad zegquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja geen mislukkingen. Zo mooi zouden bij hhb nooit worden
Bwehehe dacht er ook aan. Swedish chef is zo mijn favorietquote:
Teh pressure! rare fratsen...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:45 schreef Negentiendertig het volgende:
Godcrisis Candice, twee keer zoveel gelatine, dan krijg je dat
Dan kan de smaak alleen maar meevallenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Teh pressure! rare fratsen...
Dat van Tom ziet eruit als slechte huzarensalade met surimi ofzo huuu
echt wel!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:49 schreef Negentiendertig het volgende:
Die van Jane zijn wel echt netjes.
Eens.quote:
Oeh.. had Schotland al op mijn wensenlijstje door WIDM, maar na twee seizoenen Outlander moet ik er gewoon een keertje heen. Ga je nog Schotse baksels uitproberen daar?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:12 schreef minilot het volgende:
Oh Andrew!![]()
En snif, Tom eruit. Terecht hoor, maar zo een leuke knul!
Groeten uit Schotland!Prima BBC-ontvangst in de blokhut op Skye
Jazekerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh.. had Schotland al op mijn wensenlijstje door WIDM, maar na twee seizoenen Outlander moet ik er gewoon een keertje heen. Ga je nog Schotse baksels uitproberen daar?
[quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Zit er iemand klaar om screenshots te maken van Candice?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:09 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]alle pouts screenshotten pls!
Oi, wat is het toch een leukerdquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Candice (pouting) galore!
Haha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |