Die asbak staat eigenlijk al een half jaar op het balkon bedenk ik me nu dus ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Al vind ik het wel jammer dat ik nu niet zo'n mooie Feyenoord asbak als Caland nodig heb.
Jammer.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar krijg je geen kanker van.
Ik vind het nog steeds schattig dat je die speciaal pakte voor de foto destijdsquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die asbak staat eigenlijk al een half jaar op het balkon bedenk ik me nu dus ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.
alleen wat erectieproblemen als je wat ouder bent maar verder niks.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van roken ook niet, het vergroot de kans alleen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danny Blindquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Robben niet opgeroepen voor NL?
Beschamendquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit niet in het systeemquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan hij alweer spelen dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan hij alweer spelen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Je hebt wel eens betere avonden gekendquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
Corner. Dat betekent meestal goalmaar nu niet, dus deze reactie had ik net zo goed niet kunnen typen.
"Net als je andere reacties *giegel* xD "
willem 2 kan er geen kut vanquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef Smoofie het volgende:
Ajax speelt beter zo dan de 'basis'
Ja, ik ben ook echt een beetje moe.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt wel eens betere avonden gekend
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Maar serieus. Ik kijk eens in de zoveel maanden nog die docu over Sjaak Swart. Een betere comedy heb ik nog nooit gezien
Ergens heeft het ook wel iets treuigs maar als je helemaal stuk wil gaan zou ik het iedereen aanraden
Staat gewoon op youtube.
Overkomt de beste wel eensquote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt een beetje moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |