abonnement Unibet Coolblue
pi_166566670
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Ik word moe van Pinquin en Barns.
Ik vind Barnes wel een baas.

Penguin zijn verhaal met Nygma is gewoon irritante filler.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166574937
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 19:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Barnes is wel tof, die bromance van Penguin voegt niet veel toe.
Ik doelde vooral op de traagheid met de ziekte bij Barnes :P. Maar dat typte ik tijdens de uitzending. Nu gaat het wel spannend worden met Gordon.
pi_166681029
Barnes is Bane aan het worden oid?
pi_166688512
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Barnes is Bane aan het worden oid?
Goed verhaal: http://bamsmackpow.com/20(...)ree-possibilities/4/

Bad-Cop.

Wat dus zou kunnen leiden tot een introductie van Joker.....
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 16 november 2016 @ 11:29:32 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_166689487
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 10:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Goed verhaal: http://bamsmackpow.com/20(...)ree-possibilities/4/

Bad-Cop.

Wat dus zou kunnen leiden tot een introductie van Joker.....
Bad-cop was echt matig. Erg saai verhaal in de comics.
Duurde ook maar 1 of 2 issues geloof ik.

Ik ben wel benieuwd of er nog verder iets mee gaat gebeuren.
Ik loop regelmatig wat achter met de afleveringen, maar tot nu toe vind ik het allemaal weer erg fijn om naar te kijken.

Alleen Pinguin en Nigma zijn erg vermoeiend samen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_166691680
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:29 schreef Komakie het volgende:
Alleen Pinguin en Nigma zijn erg vermoeiend samen.
Dat is me een partij slechte filler, man man man.

Penguin is verdomme burgemeester van Gotham! Ze doen helemaal NIKS interessants daarmee.

Nu gaan ze Butch weer erbij betrekken blijkbaar. Jammer. Haalt de serie een beetje naar beneden deze niksige verhaallijn. Uiteindelijk zullen Riddler en Penguin wel vijanden worden ofzo. maar dat is wel erg irritant voorspelbaar.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 16 november 2016 @ 16:09:39 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_166694472
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:38 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat is me een partij slechte filler, man man man.

Penguin is verdomme burgemeester van Gotham! Ze doen helemaal NIKS interessants daarmee.

Nu gaan ze Butch weer erbij betrekken blijkbaar. Jammer. Haalt de serie een beetje naar beneden deze niksige verhaallijn. Uiteindelijk zullen Riddler en Penguin wel vijanden worden ofzo. maar dat is wel erg irritant voorspelbaar.
Ze doen er in ieder geval nog niet veel mee inderdaad. Je zou toch verwachten dat Pinguin wat meer misbruik gaat maken van zijn positie.

Dat hij nu soort van gay is ineens helpt ook niet mee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_167000901
Wat een serie. ^O^
pi_167001311
Lekkere mid-season cliffhangert :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_167002028
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
Lekkere mid-season cliffhangert :)
Is er een pauze nu?
pi_167003747
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Is er een pauze nu?
17 januari weer een nieuwe ep te downloaden!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_167017007
Wat een bazen aflevering _O_

Barbera :9~

Niet echt een stormlooptopic, en toch wel één van de betere series momenteel. Hopelijk kappen ze wel snel dat liefdes gezeur tussen Jim en Lee af, beetje depri gedoe de hele tijd. Zie liever dat Jim zich bezighoud met zware criminelen. De macht in Gotham lijkt wel een beetje op Game of Thrones :P
pi_167019087
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat een bazen aflevering _O_

Barbera :9~

Niet echt een stormlooptopic, en toch wel één van de betere series momenteel. Hopelijk kappen ze wel snel dat liefdes gezeur tussen Jim en Lee af, beetje depri gedoe de hele tijd. Zie liever dat Jim zich bezighoud met zware criminelen. De macht in Gotham lijkt wel een beetje op Game of Thrones :P
Liefdesgezeur moet er juist tussen. Ze volgen exact de lijnen van bepaalde strips en dat is mooi om te zien. Selina Kyle en dr moeder :9~ :9~
pi_167019265
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Liefdesgezeur moet er juist tussen. Ze volgen exact de lijnen van bepaalde strips en dat is mooi om te zien. Selina Kyle en dr moeder :9~ :9~
Ik heb de strips nooit gelezen, dan zeg ik niets :) Ik vind het gewoon een beetje jammer, dat gedoe met Lee (vind haar erg leuk begrijp mij niet verkeerd) maar om Gordon zo down te zien elke keer, en nu ben ik weer bang dat hij als halve crimineel word weggezet (voor de zoveelste keer) om erna toch weer vrijgesproken te worden.

Maar denk wel dat het verhaal met Lee nu afgelopen is, na wat gisteren gebeurd is, zij wist het nog niet van het bloed, die denkt gewoon een gestoorde ex komt even langs :)

En wat is die Alfred een badass :D
pi_167019558
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik heb de strips nooit gelezen, dan zeg ik niets :) Ik vind het gewoon een beetje jammer, dat gedoe met Lee (vind haar erg leuk begrijp mij niet verkeerd) maar om Gordon zo down te zien elke keer, en nu ben ik weer bang dat hij als halve crimineel word weggezet (voor de zoveelste keer) om erna toch weer vrijgesproken te worden.

Maar denk wel dat het verhaal met Lee nu afgelopen is, na wat gisteren gebeurd is, zij wist het nog niet van het bloed, die denkt gewoon een gestoorde ex komt even langs :)

En wat is die Alfred een badass :D
Met Lee is als het goed is nog niet klaar nee ;) Penguin is overigens niet gay wat velen nu denken (de acteur zelf is overigens wel gay). Hij misbruikt/gebruikt zijn macht om o.a. Nygma in te palmen etc etc. Het leuke aan Gotham is dat dingen niet dubbelzinnig zijn maar nog een paar extra lagen hebben zeg maar :D

Lee
Poison Ivey
Tabatha

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_167019697
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Met Lee is als het goed is nog niet klaar nee ;) Penguin is overigens niet gay wat velen nu denken (de acteur zelf is overigens wel gay). Hij misbruikt/gebruikt zijn macht om o.a. Nygma in te palmen etc etc. Het leuke aan Gotham is dat dingen niet dubbelzinnig zijn maar nog een paar extra lagen hebben zeg maar :D

Lee
Poison Ivey
Tabatha

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Het wordt in de serie toch echt toch echt heel duidelijk neergezet als 'Penguin is verliefd op Nygma'. Ik kan er met de beste wil van de wereld niet in zien dat hij 'slechts zijn macht wil gebruiken'. Het heeft weinig met lagen te maken.

Die actrice die Barbara Kean speelt zet trouwens wel een heerlijke psychopathische bitch neer. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167019755
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:43 schreef Monolith het volgende:


Die actrice die Barbara Kean speelt zet trouwens wel een heerlijke psychopathische bitch neer. :P
Echt veruit het leukste personage in de serie. :Y
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_167019788
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het wordt in de serie toch echt toch echt heel duidelijk neergezet als 'Penguin is verliefd op Nygma'. Ik kan er met de beste wil van de wereld niet in zien dat hij 'slechts zijn macht wil gebruiken'. Het heeft weinig met lagen te maken.

Die actrice die Barbara Kean speelt zet trouwens wel een heerlijke psychopathische bitch neer. :P
Komt nog ;) Want volgens de boeken werkt hij juist samen met Nygma. Barbara heeft VEEL weg van Harley Quinn in doen en laten, ben benieuwd wat ze daarvan gaan maken.
pi_167019866
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Echt veruit het leukste personage in de serie. :Y
Op Facebook lees ik vooral veel haat, ik vind haar heerlijk, komt zo lekker insane over. En nu nog de ambitie erbij, samen met Nygma. Kan een leuke crimelord worden :P
pi_167019927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Op Facebook lees ik vooral veel haat, ik vind haar heerlijk, komt zo lekker insane over. En nu nog de ambitie erbij, samen met Nygma. Kan een leuke crimelord worden :P
+ dat De Joker (Jerome) ook terug gaat keren en die acteur is fantastisch en speelt hem echt insane goed. Ik werd er zelfs bang van :D
pi_167020254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

+ dat De Joker (Jerome) ook terug gaat keren en die acteur is fantastisch en speelt hem echt insane goed. Ik werd er zelfs bang van :D
Ja komt die ook terug? Zou super zijn, vond hem de joker ook erg sterk neerzetten. Zou mooi zijn Jim een tijdje weg en dan mogen Barbera, de Joker en Nygma los gaan in Gotham :P
pi_167020283
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ja komt die ook terug? Zou super zijn, vond hem de joker ook erg sterk neerzetten. Zou mooi zijn Jim een tijdje weg en dan mogen Barbera, de Joker en Nygma los gaan in Gotham :P
Natuurlijk komt hij terug. Vorig seizoen zag je hem in zo'n koelcel hangen naast Fish Moonie. Ik denk dat Falcone helemaal los gaat als hij erachter komt dat zn zoon dood is en dan gaat het leuk worden :D
pi_167020438
SPOILER: Seizoen 3, aflevering 12 promo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gekeken, maar voor de liefhebbers.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_167020866
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
SPOILER: Seizoen 3, aflevering 12 promo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gekeken, maar voor de liefhebbers.
Ik vind hem echt de beste Joker die ooit door een acteur is neergezet. Totaal doorgeslagen, manisch, lomp, grappig, compleet gestoord. Wat een bazige acteur _O_
pi_167022274
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik vind hem echt de beste Joker die ooit door een acteur is neergezet. Totaal doorgeslagen, manisch, lomp, grappig, compleet gestoord. Wat een bazige acteur _O_
Echt een god ja.
pi_167550330
afleveringen opgespaard en het seizoen de laatste week afgekeken. Vind het toch allemaal wat minder dan seizoen 2. Dat gedoe met Lee mag inderdaad wel over zijn nu, had het beter gevonden als ze nu echt dood gegaan was. Maar nu zal Falcone wel weer los gaan, en dat vind ik wel een goed karakter. Dat gedoe met die court of owls is al een jaar op de achtergrond bezig maar vind het nog steeds niet boeiend.

Hopelijk komt Jerome snel terug want de eerste 4 eps van seizoen 2 waarin hij los ging waren de beste vd serie
pi_168396362
Sow. Wat een episode. De hele Gotham vibe is weer hélemaal terug! #JeSuisJerome
  dinsdag 24 januari 2017 @ 16:16:08 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168397278
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:33 schreef planethugo het volgende:
afleveringen opgespaard en het seizoen de laatste week afgekeken. Vind het toch allemaal wat minder dan seizoen 2. Dat gedoe met Lee mag inderdaad wel over zijn nu, had het beter gevonden als ze nu echt dood gegaan was. Maar nu zal Falcone wel weer los gaan, en dat vind ik wel een goed karakter. Dat gedoe met die court of owls is al een jaar op de achtergrond bezig maar vind het nog steeds niet boeiend.

Hopelijk komt Jerome snel terug want de eerste 4 eps van seizoen 2 waarin hij los ging waren de beste vd serie
Het geeft perfect weer hoe de Court werkt. Op de achtergrond. Alleen in actie komen als het echt moet en ondertussen toch iedereen in zijn greep houden.

Zou me niets verbazen als er een climax komt dat ze ineens verdwijnen door toedoen van Bruce, maar ze toch blijven bestaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:16:23 #80
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_168402332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
Sow. Wat een episode. De hele Gotham vibe is weer hélemaal terug! #JeSuisJerome
Inderdaad, gaat weer heerlijk lomp en snel allemaal.

Momentje dat Gordon naar boven rent en dat de centrale dan springt belooft ook veel goeds :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_168402466
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:16 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Inderdaad, gaat weer heerlijk lomp en snel allemaal.

Momentje dat Gordon naar boven rent en dat de centrale dan springt belooft ook veel goeds :9
Ik was dat gedoe met alice in wonderland en Thetch ZOOOO FUCKING SPUUG EN SPUUG ZAT. Jezus man. .
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:36:35 #82
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_168403033
Eindelijk weer een leuke
Ok stelletje hokboeren
pi_168404956
Jeromegod wat een acteur zeg tandjes _O_ _O_ _O_
pi_168404965
Wejo wist nie dat het begonnen was. Even binnen halen
pi_168405034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:30 schreef hafcfan het volgende:
Wejo wist nie dat het begonnen was. Even binnen halen
Binnen halen? Kodi gewoon was deze _O_
pi_168409632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Binnen halen? Kodi gewoon was deze _O_
Downloaden :P. Gvd dit was echt goed. Die Jerom acteur is echt briljant. Iemand een idee waar die nog meer in speelt?
pi_168409674
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Downloaden :P. Gvd dit was echt goed. Die Jerom acteur is echt briljant. Iemand een idee waar die nog meer in speelt?
Downloaden doe ik allang niet meer. Streamen met Kodi man 1080p alles _O_ Ja hij speelt in een aantal films zie imdb
pi_168409848
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:20 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ik was dat gedoe met alice in wonderland en Thetch ZOOOO FUCKING SPUUG EN SPUUG ZAT. Jezus man. .
Dit ja. Jerome is de echte shit
pi_168409871
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Downloaden doe ik allang niet meer. Streamen met Kodi man 1080p alles _O_ Ja hij speelt in een aantal films zie imdb
Als die geen miljonair wordt. Zelden zo'n talent gezien. Alleen moet je hem wel dit soort rollen geven.
pi_168416749
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Downloaden :P. Gvd dit was echt goed. Die Jerom acteur is echt briljant. Iemand een idee waar die nog meer in speelt?
Een van de hoofdrolspelers uit de US versie van Shameless, daar speelt ie ook goed maar een compleet andere (homo) rol. Zeker een goede acteur

en idd de hele gotham vibe is weer terug door Jerome. Ik vreesde even dat we het moesten gaan doen met die sukkel die zijn gezicht afgepakt had, maar gelukkig...
Die gast speelde volgens mij ook in The Dark Knight als ik me niet vergis :)
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 13:47:05 #91
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168416873
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:39 schreef planethugo het volgende:

[..]

Een van de hoofdrolspelers uit de US versie van Shameless, daar speelt ie ook goed maar een compleet andere (homo) rol. Zeker een goede acteur

Ik kijk ook beide series, wat een verschillende rollen en beide echt goed neergezet! _O_
pi_168420965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
Jeromegod wat een acteur zeg tandjes _O_ _O_ _O_
Fantastisch ja.
pi_168575617
Jerome zorgt toch voor een enorme kwaliteitsinjectie, niet normaal zeg. ^O^
pi_168588084
Aaaaaaaaaannd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een anti climax...

Krijgen we nu Penguin in het riool als Pinguin koning? :P
pi_168588328
Nu even 11 weken lang een 24: Legacy intermezzo en dan de resterende 8 afleveringen van dit seizoen. "Fallen City" vanaf 25 april.

Gotham is fucking baas. Zo twisted en duister. Jerome _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_168757228
Waar blijft de aflevering van the ridler of is er weer een pauze?
pi_168757374
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
Nu even 11 weken lang een 24: Legacy intermezzo en dan de resterende 8 afleveringen van dit seizoen. "Fallen City" vanaf 25 april.

Gotham is fucking baas. Zo twisted en duister. Jerome _O_
Pauze dus :{
  woensdag 8 februari 2017 @ 15:18:45 #98
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_168758201
Ik vind het vooral sterk van de serie dat er zo'n ontzettend hoog tempo in zit.
Omdat ze constant 3 of 4 verhalen tegelijk hebben, verveelt het heel weinig.
Dat is echt verbeterd in vergelijking met met name het eerste seizoen.

Fish :r ... hoewel die natuurlijk ook niet dood is... wat is dood ook eigenlijk nog helemaal in Gotham trouwens.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_168932553
Wel zeker dat hij The Joker is (zie het pak en het groene haar in dit shot)



pi_168933760
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 03:50 schreef Poepz0r het volgende:
Wel zeker dat hij The Joker is (zie het pak en het groene haar in dit shot)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dat lijkt me wel duidelijk na de laatste afleveringen ja...

al kunnen ze natuurlijk altijd weer iets doen zoals ze eerder deden, dat de uiteindelijke joker door Jerome geïnspireerd raakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')