Wat lul je man. Ben je weer eens in je arabisch-islamitische eergevoel aangetast? Zielig man. Arme jij.quote:
cultuur in mijn wereld?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:23 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat lul je man. Ben je weer eens in je arabisch-islamitische eergevoel aangetast? Zielig man. Arme jij.
Overigens heb ik het liefst dat ze deze mongool heel lang opsluiten en niet meer vrijlaten.
Wist jij trouwens van de cultuur in 'jouw' wereld waar er veel en graag kleine jongetjes geneukt worden? Dat komt niet in het nieuws natuurlijk, maar is niet minder waar. Ga maar even zoeken...
Hier was dit gewoon op de radio. En zullen autochtone Nederlanders het niet voor hem opnemen en hem zielig vinden omdat hij geen buurthuis krijgt.
Zelfde arabisch/islamitische schaamtecultuur met eer als zo ongeveer het belangrijkste wat er is. Als men kutvloggertjes afeikt, voel jij je aangesproken omdat je er blijkbaar op lijkt.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
cultuur in mijn wereld?
Mijn roots liggen in Marokko .
Ben geen arabier
arabieren maken maar 25% uit van de Moslims.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:44 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Zelfde arabisch/islamitische schaamtecultuur met eer als zo ongeveer het belangrijkste wat er is. Als men kutvloggertjes afeikt, voel jij je aangesproken omdat je er blijkbaar op lijkt.
Het is gewoon niet waar wat je zegt. Pedofielen krijgen veel aandacht en de buurt wil ze ook zeker niet terug. Dat is regelmatig op het journaal. En ze moeten ze ook hard anapakken ook.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
arabieren maken maar 25% uit van de Moslims.
De rest is geen arabier.
Mijn klacht is duidelijk , nederlandse pedo,s in NL krijgen veel te weinig aandacht terwijl het een groot probleem is , de "straffen" zijn te laag.
Terwijl een paar turske vloggers in zaandaam die voor een supermarkt hangen al weken hoofdnieuws is..
Je zegt het al zelf.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
arabieren maken maar 25% uit van de Moslims.
De rest is geen arabier.
Mijn klacht is duidelijk , nederlandse pedo,s in NL krijgen veel te weinig aandacht terwijl het een groot probleem is , de "straffen" zijn te laag.
Terwijl een paar turske vloggers in zaandaam die voor een supermarkt hangen al weken hoofdnieuws is..
Het volk kotst die beesten terecht uit , maar in de politiek moet er meer aandacht voorkomen en de straffen moeten flink omhoog ipv taakstraffen uit te delen, en woningen aan te bieden boven het kinderdagverblijf.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar wat je zegt. Pedofielen krijgen veel aandacht en de buurt wil ze ook zeker niet terug. Dat is regelmatig op het journaal. En ze moeten ze ook hard anapakken ook.
Die kutvloggertjes vroegen om aandacht en kregen de deksel op de neus. Stelletje mongolen. Terecht ook. Is een ander onderwerp dat ook aandacht verdient, onder andere door het enorme aantal straatterroristen dat mensen het leven zuur maakt. Het één sluit het ander niet uit.,
soort bij soortquote:Op woensdag 21 september 2016 23:38 schreef spiritusbus het volgende:
Liever een pedofiel als buurman dan een Marokkaan.
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je kan niemand veroordelen die zich aangetrokken voelt tot minderjarigen.quote:Pedofilie is verwant aan pedoseksualiteit en kindermisbruik, maar valt niet altijd samen. Het zich specifiek aangetrokken voelen tot pubers heet efebofilie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |