abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2016 @ 11:02:00 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165467574

• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
Statistieken van deze topicreeks.
Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga direct naar het laatste topic).

Audiolivestreams:
MP3 192kbps
MP3 96kbps
AAC HE1 64kbps
AAC HE2 32kbps

... of kijk live video.

Opmerkingen:
• Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: PSB-alarm (of bewegend PSB-alarm).
• Tijdens een Queenplaat gaat het Hansalarm af: Hansalarm.
• Tijdens een plaat met Fire in de naam gaat het Fire-alarm af.
• Elke woendag kiest zendercoördinator, behorend tot het meubilair, Basyl de Groot, eigenhandig een Megahit.
• De baard van Domien Verschuuren dient geschoren te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
• Op woensdagmiddag, omstreeks half 2, was de vaste zendtijd van Pandaplint en de Jingle gemaakt door SilentChaos! Wij zijn nog altijd in rouw ;(

Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_165467605
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:53 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Het nieuwe publiek is ook vrij lastig te vangen. Zowel voor TV als radio. Máár veel van de huidige dj's hebben imo ook niet erg veel persoonlijkheid, uitstraling en formats waarin ze zelf net als de vorige dj's een achterban op bouwen.Een aanzienlijk deel zou bij elk willekeurig ander station dezelfde show kunnen maken zonder uit de toon te vallen.
Yep, 3fm's waarschijnlijk 'grootste' dj, in de toekomst (als 'ie niet weg gaat): Domien. Hij lijkt op tientallen andere dj's die hier in Nederland op enigszins grote zenders draaien. :{
pi_165467671
Niet de DJ maar de muziek is het belangrijkste toch? Op beide fronten gaat het fout bij 3FM. De DJ vind zichzelf erg belangrijk en daarnaast is de muziek veel te veilig en brengen ze het als DE ontdekking. Ik vind er al jaren niets meer aan.
pi_165467737
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:41 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Daar is hij ondertussen ook alweer weg.
Hij zit nog bij Mojo, toch? Of heb ik iets gemist? :o
  woensdag 21 september 2016 @ 11:15:57 #5
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165467793
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:08 schreef TUFKAL het volgende:
Niet de DJ maar de muziek is het belangrijkste toch? Op beide fronten gaat het fout bij 3FM. De DJ vind zichzelf erg belangrijk en daarnaast is de muziek veel te veilig en brengen ze het als DE ontdekking. Ik vind er al jaren niets meer aan.
Combinatie van. Een DJ brengt een sfeer in een programma, voor mij is dat ook wel erg belangrijk (de nodige dj's die ik irritant vind en bijna nooit zal luisteren). En het is niet voor niks dat bepaalde programma's op de radio een (relatief) grote achterban hebben. Dat zijn vaak programma's met een eigen unieke sfeer en persoonlijkheid. En niet de hapsnap plaatjes aan en afkondigers. Ik denk niet dat de 3fm luistercijfers zo hard achteruit zouden hollen als het alleen om de muziek ging.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  woensdag 21 september 2016 @ 11:16:33 #6
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165467806
quote:
5s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hij zit nog bij Mojo, toch? Of heb ik iets gemist? :o
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Directeur-Mojo.html
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_165467822
Frank Ocean
know'm sayin?
word? word.
pi_165467837
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:17 schreef alors het volgende:
Frank Ocean
Nou dat. _O_ _O_
pi_165467849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:15 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Combinatie van. Een DJ brengt een sfeer in een programma, voor mij is dat ook wel erg belangrijk (de nodige dj's die ik irritant vind en bijna nooit zal luisteren). En het is niet voor niks dat bepaalde programma's op de radio een (relatief) grote achterban hebben. Dat zijn vaak programma's met een eigen unieke sfeer en persoonlijkheid. En niet de hapsnap plaatjes aan en afkondigers. Ik denk niet dat de 3fm luistercijfers zo hard achteruit zouden hollen als het alleen om de muziek ging.
Zou kunnen. Ik luister liever naar de muziek. bv pinguinradio. Geen geneuzel van DJ's die zonodig een sfeertje moeten neerzetten. Maar zal best markt voor zijn ;)
  woensdag 21 september 2016 @ 11:18:54 #10
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165467852
Owh en genre uurtjes. Er zijn weinig radiostations die dat hebben.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_165467858
De vele mogelijkheden die het internet biedt helpen natuurlijk niet mee, qua luisteraantallen. Júist de groep die eventueel naar 3fm zou kunnen luisteren (mensen die ofwel jong zijn, ofwel jong van geest zijn) zoekt makkelijk alternatieven op als 3fm het inhoudelijk gezien af laat weten. Spotify, YouTube, Mixcloud, 22Tracks, duizenden internetzenders: kies maar uit.

Ik ben in 2005 al primitief begonnen met het doorgeven van internetzenders naar andere ruimtes dan waar de computer staat, door middel van een fm-transmitter (wifi was nog geen gemeengoed), zodat ik niet meer volledig van de reguliere zenders afhankelijk was in ruimtes waar geen pc stond. Toen wifi wél gemeengoed werd, een jaar of drie, vier later (toen kwamen ook de eerste standalone internetradio's op de markt), werd het natuurlijk nog veel makkelijker om iets anders op te zetten dan de reguliere zenders.

Het is nu de taak van 3fm om, behalve het feit dat je het overal zo makkelijk uit de ether kunt plukken (en dat je nog eens wat van 'de waan van de dag' mee krijgt), nog meer te toegevoegde waarde te bieden ten opzichte van die duizenden zenders.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 11:20:54 ]
  woensdag 21 september 2016 @ 11:19:37 #12
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165467865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:18 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik luister liever naar de muziek. bv pinguinradio. Geen geneuzel van DJ's die zonodig een sfeertje moeten neerzetten. Maar zal best markt voor zijn ;)
Als ik puur en alleen voor muziek zou luisteren zou ik alleen spotify gebruiken.
pi_165467904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:19 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Als ik puur en alleen voor muziek zou luisteren zou ik alleen spotify gebruiken.
Ja maar vind het wel prettig als "iemand anders" mij muziek voorschotelt. Ontdek ik nog eens wat.
pi_165467927
Bieber
know'm sayin?
word? word.
pi_165467934
quote:
Godsamme, hij is idd weg _O-. Dat had ik ff gemist. Nou, benieuwd waar ie nu dan naartoe gaat :'). Of ze 'm nog ergens willen hebben.
  woensdag 21 september 2016 @ 11:23:55 #16
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165467938
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:21 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ja maar vind het wel prettig als "iemand anders" mij muziek voorschotelt. Ontdek ik nog eens wat.
Dat is idd de reden dat ik graag radio luister, anders blijf ik maar naar hetzelfde iTunes lijstje luisteren (wel met een heleboel nummers, maar hij wordt nauwelijks nog aangevuld)
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 11:25:15 #17
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_165467960
timor laten vervangen door eva :Y
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 21 september 2016 @ 11:25:35 #18
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165467967
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:21 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Daarvoor heb je spotify lijstjes van anderen en discover weekly. Verder begrijp ik je punt best hoor. De muziekkeuze is wel erg veilig en lijkt op veel andere stations. Maar ik denk dat voor aanzienlijk deel afhakers niet de hoofdreden was.De combinatie van de muziek met veel dertien in een dozijn dj's en programma's.
pi_165467973
Heeft Timur al zelf het nieuwtje bevestigd?

Ze hadden hem gewoon op de middag moeten gooien. Nu is het echt niks meer wat 3fm nog heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_165467990
O+
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_165467991
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat is idd de reden dat ik graag radio luister, anders blijf ik maar naar hetzelfde iTunes lijstje luisteren (wel met een heleboel nummers, maar hij wordt nauwelijks nog aangevuld)
en dan zit ik niet te wachten op 3FM of nog erger 538 die een beperkte playlist heeft en ook nog eens niet mijn smaak. Dan krijg je steeds dezelfde nummers gedurende de dag.
pi_165468002
Don't dream it's over.
pi_165468038
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Daarvoor heb je spotify lijstjes van anderen en discover weekly. Verder begrijp ik je punt best hoor. De muziekkeuze is wel erg veilig en lijkt op veel andere stations. Maar ik denk dat voor aanzienlijk deel afhakers niet de hoofdreden was.De combinatie van de muziek met veel dertien in een dozijn dj's en programma's.
oh ja de Kensingtons (de gruwel) van deze wereld trekken volle zalen dus schijnbaar vinden veel luisteraars dat erg goed. Mij zijn ze kwijtgeraakt in ieder geval, als luisteraar.
  woensdag 21 september 2016 @ 11:30:56 #24
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468071
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Timur al zelf het nieuwtje bevestigd?

Ze hadden hem gewoon op de middag moeten gooien. Nu is het echt niks meer wat 3fm nog heeft.
Giel heeft het al een soort van bevestigd... z'n halve programma stond in het teken ervan. Bovendien was het op het NOS journaal van 3FM :')
In ieder geval dat'ie ging stoppen.

quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef markvanrinsum het volgende:
timor laten vervangen door eva :Y
Eva & Rámon O+
  woensdag 21 september 2016 @ 11:31:29 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468079
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:28 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

oh ja de Kensingtons (de gruwel) van deze wereld trekken volle zalen dus schijnbaar vinden veel luisteraars dat erg goed. Mij zijn ze kwijtgeraakt in ieder geval, als luisteraar.
Maakt bijna geen reet uit welke zender je aanzet. Kensington hoor je overal. Verspreidt zich als een virus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')