Yep, 3fm's waarschijnlijk 'grootste' dj, in de toekomst (als 'ie niet weg gaat): Domien. Hij lijkt op tientallen andere dj's die hier in Nederland op enigszins grote zenders draaien.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:53 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Het nieuwe publiek is ook vrij lastig te vangen. Zowel voor TV als radio. Máár veel van de huidige dj's hebben imo ook niet erg veel persoonlijkheid, uitstraling en formats waarin ze zelf net als de vorige dj's een achterban op bouwen.Een aanzienlijk deel zou bij elk willekeurig ander station dezelfde show kunnen maken zonder uit de toon te vallen.
Hij zit nog bij Mojo, toch? Of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 21 september 2016 10:41 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Daar is hij ondertussen ook alweer weg.
Combinatie van. Een DJ brengt een sfeer in een programma, voor mij is dat ook wel erg belangrijk (de nodige dj's die ik irritant vind en bijna nooit zal luisteren). En het is niet voor niks dat bepaalde programma's op de radio een (relatief) grote achterban hebben. Dat zijn vaak programma's met een eigen unieke sfeer en persoonlijkheid. En niet de hapsnap plaatjes aan en afkondigers. Ik denk niet dat de 3fm luistercijfers zo hard achteruit zouden hollen als het alleen om de muziek ging.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:08 schreef TUFKAL het volgende:
Niet de DJ maar de muziek is het belangrijkste toch? Op beide fronten gaat het fout bij 3FM. De DJ vind zichzelf erg belangrijk en daarnaast is de muziek veel te veilig en brengen ze het als DE ontdekking. Ik vind er al jaren niets meer aan.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Directeur-Mojo.htmlquote:Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij zit nog bij Mojo, toch? Of heb ik iets gemist?
Zou kunnen. Ik luister liever naar de muziek. bv pinguinradio. Geen geneuzel van DJ's die zonodig een sfeertje moeten neerzetten. Maar zal best markt voor zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 11:15 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Combinatie van. Een DJ brengt een sfeer in een programma, voor mij is dat ook wel erg belangrijk (de nodige dj's die ik irritant vind en bijna nooit zal luisteren). En het is niet voor niks dat bepaalde programma's op de radio een (relatief) grote achterban hebben. Dat zijn vaak programma's met een eigen unieke sfeer en persoonlijkheid. En niet de hapsnap plaatjes aan en afkondigers. Ik denk niet dat de 3fm luistercijfers zo hard achteruit zouden hollen als het alleen om de muziek ging.
Als ik puur en alleen voor muziek zou luisteren zou ik alleen spotify gebruiken.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik luister liever naar de muziek. bv pinguinradio. Geen geneuzel van DJ's die zonodig een sfeertje moeten neerzetten. Maar zal best markt voor zijn
Ja maar vind het wel prettig als "iemand anders" mij muziek voorschotelt. Ontdek ik nog eens wat.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:19 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Als ik puur en alleen voor muziek zou luisteren zou ik alleen spotify gebruiken.
Godsamme, hij is idd wegquote:Op woensdag 21 september 2016 11:16 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Directeur-Mojo.html
Dat is idd de reden dat ik graag radio luister, anders blijf ik maar naar hetzelfde iTunes lijstje luisteren (wel met een heleboel nummers, maar hij wordt nauwelijks nog aangevuld)quote:Op woensdag 21 september 2016 11:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja maar vind het wel prettig als "iemand anders" mij muziek voorschotelt. Ontdek ik nog eens wat.
Daarvoor heb je spotify lijstjes van anderen en discover weekly. Verder begrijp ik je punt best hoor. De muziekkeuze is wel erg veilig en lijkt op veel andere stations. Maar ik denk dat voor aanzienlijk deel afhakers niet de hoofdreden was.De combinatie van de muziek met veel dertien in een dozijn dj's en programma's.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja maar vind het wel prettig als "iemand anders" mij muziek voorschotelt. Ontdek ik nog eens wat.
en dan zit ik niet te wachten op 3FM of nog erger 538 die een beperkte playlist heeft en ook nog eens niet mijn smaak. Dan krijg je steeds dezelfde nummers gedurende de dag.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is idd de reden dat ik graag radio luister, anders blijf ik maar naar hetzelfde iTunes lijstje luisteren (wel met een heleboel nummers, maar hij wordt nauwelijks nog aangevuld)
oh ja de Kensingtons (de gruwel) van deze wereld trekken volle zalen dus schijnbaar vinden veel luisteraars dat erg goed. Mij zijn ze kwijtgeraakt in ieder geval, als luisteraar.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Daarvoor heb je spotify lijstjes van anderen en discover weekly. Verder begrijp ik je punt best hoor. De muziekkeuze is wel erg veilig en lijkt op veel andere stations. Maar ik denk dat voor aanzienlijk deel afhakers niet de hoofdreden was.De combinatie van de muziek met veel dertien in een dozijn dj's en programma's.
Giel heeft het al een soort van bevestigd... z'n halve programma stond in het teken ervan. Bovendien was het op het NOS journaal van 3FMquote:Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Timur al zelf het nieuwtje bevestigd?
Ze hadden hem gewoon op de middag moeten gooien. Nu is het echt niks meer wat 3fm nog heeft.
Eva & Rámonquote:Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef markvanrinsum het volgende:
timor laten vervangen door eva
Maakt bijna geen reet uit welke zender je aanzet. Kensington hoor je overal. Verspreidt zich als een virus.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
oh ja de Kensingtons (de gruwel) van deze wereld trekken volle zalen dus schijnbaar vinden veel luisteraars dat erg goed. Mij zijn ze kwijtgeraakt in ieder geval, als luisteraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |