SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Haha werkelijk? Dat streepje hoort er imo niet eens bij, gewoon kaas.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:42 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik zeg altijd kaaskoppelstreepje in gedachten.
Wat belachelijk dat het nooit in me opgekomen is dat het gewoon het Engelse woord zou zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon een Engels woord:
Noun
1. wonderer - someone who is curious about something
↔intellectual, intellect - a person who uses the mind creatively
2. wonderer - someone filled with admiration and awe
wonderer - someone filled with admiration and awe; someone who wonders at something
≡marveller
↔admirer - a person who admires; someone who esteems or respects or approves
"Dat is gvd niet diep genoeg kerel! Zo hoort het niet!1!"quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben enorm van het wijzen op andermans fouten
En weet niet of ik het andersom (altijd) kan waarderen
#hypocrietjemietje
quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog beter.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt meer als "wanderer". Maar je mag ook gewoon Micha zeggen
Ok, neuken kan idd ook incorrectquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Dat is gvd niet diep genoeg kerel! Zo hoort het niet!1!"![]()
Ja. Belachelijk. Bestraffenswaardig!quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat belachelijk dat het nooit in me opgekomen is dat het gewoon het Engelse woord zou zijn.
Ik heb wel geluk met het weer. In dit zonnetje is het eigenlijk nog wel lekker om buiten te lopen op slippertjes. Beetje jammer alleen van de tokkie-en-ongewassen-look verder.quote:
Kut, ik verlaat Rotterdam net atm.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:38 schreef Peter het volgende:
Rotterdammers opgelet, er zijn een hoop extra matroosjes in de stad: http://www.rijnmond.nl/ni(...)ten-uit-in-Rotterdam
Jezus wat een gedoequote:Op vrijdag 23 september 2016 13:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb mezelf net buitengesloten toen ik zonder sleutel naar het washok liep. Op blote voeten en in korte chillbroek. Ook nog niet gedouched of zo dus haar ruig etc.Moet nu op deze manier naar kantoor van woningcorporatie voor een nieuwe sleutel. Die is compleet aan de andere kant van het centrum.
Kon slippers lenen van een buurman en mag nu gratis met de tram jeej (niks bij me natuurlijk). Maar schaam me dood.
Naar 50+ man ergens heen voor verenigingquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hear hear. Wat ging je ook maar weer doen met vrienden?
Oei er was dus live eyecandy in de tram?quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:31 schreef Kaas- het volgende:
Op blote voeten en in korte chillbroek. Ook nog niet gedouched of zo dus haar ruig etc. Moet nu op deze manier naar kantoor van woningcorporatie voor een nieuwe sleutel. Die is compleet aan de andere kant van het centrum.
Ik heb afgelopen weekend m'n slot moeten laten uitboren omdat m'n sleutels (en meer spullen gejat waren). Ook zo, kut.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb mezelf net buitengesloten toen ik zonder sleutel naar het washok liep. Op blote voeten en in korte chillbroek. Ook nog niet gedouched of zo dus haar ruig etc.Moet nu op deze manier naar kantoor van woningcorporatie voor een nieuwe sleutel. Die is compleet aan de andere kant van het centrum.
Kon slippers lenen van een buurman en mag nu gratis met de tram jeej (niks bij me natuurlijk). Maar schaam me dood.
En dat precies met Rotterdam Pridequote:Op vrijdag 23 september 2016 18:38 schreef Peter het volgende:
Rotterdammers opgelet, er zijn een hoop extra matroosjes in de stad: http://www.rijnmond.nl/ni(...)ten-uit-in-Rotterdam
Festival?quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend m'n slot moeten laten uitboren omdat m'n sleutels (en meer spullen gejat waren). Ook zo, kut.
Ach, mensen hebben er vast wel begrip voor, toch? Iedereen sluit zichzelf wel een keer buiten.
Mountainbiken in Valkenburg. Auto van collega is opengebroken. Lagen mijn en zijn tas in. Met de nadruk op lagenquote:
Tering! Wat een sof.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mountainbiken in Valkenburg. Auto van collega is opengebroken. Lagen mijn en zijn tas in. Met de nadruk op lagen.
Ach, shit happens. Vooral dat slot was kut. Was al vervangen (voor veel geld) omdat het stuk was. Nu dus weer vervangenquote:
Ja een goed slot is al kostbaar en de man die je slot uitboort is ook niet goedkoop. Lekker begin van het weekend.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, shit happens. Vooral dat slot was kut. Was al vervangen (voor veel geld) omdat het stuk was. Nu dus weer vervangen.
En niet te claimen op de verzekering.
Einde van het weekend, het was op zondagquote:Op zaterdag 24 september 2016 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja een goed slot is al kostbaar en de man die je slot uitboort is ook niet goedkoop. Lekker begin van het weekend.
Tja je staat even 3x te vloeken en dan moet je toch weer door. En daarbij met een tas op op de ATB stappen is ook kut dus eigenlijk was er geen "had ik maar" optie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Einde van het weekend, het was op zondag.
Maar alles is weer in orde nu hoor. Heb gelukkig alle gejatte spullen verder op de verzekering kunnen claimen.
Veel plezier ker0l.quote:Op zaterdag 24 september 2016 08:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Naar 50+ man ergens heen voor vereniging
Goedemorgen verder, mensjes![]()
Nou dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oei er was dus live eyecandy in de tram?
Ja, was ook geen enkel probleem om hulp te krijgen gelukkig. Alleen beetje awkward dat ik zo over straat moest haha. Wat een kutsituatie trouwens bij jou. :squote:Op zaterdag 24 september 2016 10:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend m'n slot moeten laten uitboren omdat m'n sleutels (en meer spullen gejat waren). Ook zo, kut.
Ach, mensen hebben er vast wel begrip voor, toch? Iedereen sluit zichzelf wel een keer buiten.
Wees blij dat je niet in je ondergoed liepquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, was ook geen enkel probleem om hulp te krijgen gelukkig. Alleen beetje awkward dat ik zo over straat moest haha. Wat een kutsituatie trouwens bij jou. :s
Ooh, dat is kut. In Maastricht/Zuid-Limburg komt dat veel voor trouwens, dankzij de drugstoeristen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mountainbiken in Valkenburg. Auto van collega is opengebroken. Lagen mijn en zijn tas in. Met de nadruk op lagen.
quote:
Zo Hurricane Bianca kijkenquote:
Mag Rez wel in de zon? Het is een labrat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
Mini SC-meet met bier en Rez in de zon.
Dikmaker, dat bierquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
Mini SC-meet met bier en Rez in de zon.
Heb ik dus eigenlijk wat minder meequote:Op zaterdag 24 september 2016 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blond is altijd een pluspunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |