Wij hebben geen belastingsschuld! dat hebben we voldaan dat was iets van 1300 euro, dat was ook van te veel gekregen kinderdag vergoeding oid,....quote:Op woensdag 21 september 2016 08:44 schreef valentijn101 het volgende:
Voor hypotheekschulden en andere schulden pakken ze je niet op. Voor belastingschulden kan dat een ander verhaal zijn. (Al zijn dat meestal acties waarbij ze mensen aanhouden die op vakantie willen gaan, jullie staan niet actief in de GBA dus waarschijnlijk triggeren jullie niets)
Mochten jullie toch aangehouden worden is er geen probleem. Je hebt het geld om te betalen. Dan gebeurt er dus het volgende:
Meneer Agius, ik zie hier dat u nog een vordering van de belasting open heeft staan van ¤******,- Ik wil u verzoeken deze direct te betalen.
En dan zeg jij: maar natuurlijk kan ik pinnen.
Openstaande vordering is voldaan en je kunt rustig je weg vervolgen. Klaar.
Laten we robert bellen...quote:
Dan hoef je nergens bang voor te zijn. Deurwaarders hebben geen bevoegdheid om je staande te houden.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:49 schreef Agius1990 het volgende:
[..]
Wij hebben geen belastingsschuld! dat hebben we voldaan dat was iets van 1300 euro, dat was ook van te veel gekregen kinderdag vergoeding oid,....
Als TS hier 10.000km vandaan zit maakt het niet veel uit of hij "vindbaar" is. Dan hoef je echt niet bang te zijn dat ze het geld bij je komen halenquote:Op woensdag 21 september 2016 09:09 schreef Fe2O3 het volgende:
Die schuld bij die bank zal nergens bij de douane staan, de gemeente en andere belastingen die je waarsch. niet betaalt hebt waarvan je geen weet hebt zal ook wel los lopen.
Maar je kan gewoon bellen vanaf waar je nu zit toch ... internetten lukt ook blijkbaar. Je hoeft niet te zeggen dat je naar NL komt, je kan gewoon naar je schuld informeren zonder te zeggen waar je nu zit. Zeggen waar je nu woont is natuurlijk minder handig als je onvindbaar wilt blijven.
Kan je in ieder geval vragen hoe hoog die woningschuld nu is en of er iets bekend is van je bij de belastingdienst.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:44 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou gewoon via België vliegen en dan eenmaal in Nederland je zaken uit gaan zoeken.
En tot hoelang na die betaling heeft het geduurd voor de woning geveild/verkocht was? Zo'n traject duurt op zijn minst enkele maanden.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:49 schreef Agius1990 het volgende:
[..]
Wij hebben geen belastingsschuld! dat hebben we voldaan dat was iets van 1300 euro, dat was ook van te veel gekregen kinderdag vergoeding oid,....
hij gaat daar niet weg hequote:Op woensdag 21 september 2016 09:19 schreef 44rdbei het volgende:
Hoe heb je de zaken in het niet EU-land achtergelaten? Heb je er daar ook zo'n troep van gemaakt?
Dat sturen ze niet naar een adres in het buitenland.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:20 schreef Wespensteek het volgende:
Heb je de informatie bij het BKR al opgevraagd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |