Lyrisch ook wat overdreven, maar het loopt voetballend al een stuk beter als met Klaassen en Finding Neno op het middenveldquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef franske19 het volgende:
Leuk om naar te kijken, ben alleen niet o lyrisch als sommigen. Het is maar tegen W2 en Ajax speelt met allemaal spelers die geen wedstrijd in de benen hebben.
Hehehe. Finding Nemoquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyrisch ook wat overdreven, maar het loopt voetballend al een stuk beter als met Klaassen en Finding Neno op het middenveld
Maar wel genoeg reden om traore daar te zetten en ziyech middenveldquote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Monolith het volgende:
Wel Ghazi geeft Bosz nou niet echt reden om hem te overwegen op rechtsbuiten.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wel genoeg reden om traore daar te zetten en ziyech middenveld
Opportunistisch dit.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit elftal mogen ze wel even laten staan
prachtig ja, wat een flair.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Ziyech is wel echt een genot om naar te kijken
Dat is helemaal geen rood manquote:
Ik denk dat ze vooral de intentie van Kali meenemen. Die was er niet om de bal af te pakken...quote:
Een historische rode kaart heb je gemist.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Rood? Ik heb iets gemist volgens mij?
Flank heet zo'n ding, maar inderdaad dat was wel een tenenkrommende uitspraak van Bosz.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef Wotte het volgende:
Hakim moet eerst wennen op de rechtervlank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |