SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
Inb4 Nouri op rechtsbuitenCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Interessante namen zitten er tussen, hopen op een genotsopstelling
Publiek zal morgen wel roepen om APPIEGOD![]()
Zo jammer, al die vreselijke spelers die alleen maar op basis van leeftijd geselecteerd worden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze niet altijd deze wedstrijdselectie hanteren?![]()
Eens, gelukkig zit nu het grote talent Westermann erbij.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo jammer, al die vreselijke spelers die alleen maar op basis van leeftijd geselecteerd worden.Oh.![]()
Vandaar ook de pi.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hapt lekker zeg tsjongejonge.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Bosz zal wel Heiko en Schone basisplek gevenquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, gelukkig zit nu het grote talent Westermann erbij.![]()
![]()
Pas nou op, straks wordt dit topic boos.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo jammer, al die vreselijke spelers die alleen maar op basis van leeftijd geselecteerd worden.![]()
Boerquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bosz zal wel Heiko en Schone basisplek geven
Tete-Sanchez-Westermann-Viergever
Bazoer-Riedewald-Schöne
El Ghazi-Dolberg-Younes
Ik gok hierop.Oh.![]()
En dan trap je Thuli Wonderboy naar de tribune omdat ie liever nog een jaar een dik salaris opstrijkt, maar Schone die precies hetzelfde doet mag wel gewoon gezellig meedoen.![]()
Graag Schone <-> Ziyech en Younes <-> Sinkgraven/Cernyquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boer
Bazoer-Riedewald-Schöne
El Ghazi-Dolberg-Younes
Ik gok hierop.![]()
En dat terwijl je Serero er beter bij kan houden als '6' *(niet volbezet) en Schöne wel als buitenspeler (kan hij niet) of als halfspeler (veel te veel keuze)quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
En dan trap je Thuli Wonderboy naar de tribune omdat ie liever nog een jaar een dik salaris opstrijkt, maar Schone die precies hetzelfde doet mag wel gewoon gezellig meedoen.Oh.![]()
Laat die Younes er maar uit, met zijn kleine longen kan hij 2 wedstrijden niet aan in zo'n korte tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boer
Bazoer-Riedewald-Schöne
El Ghazi-Dolberg-Younes
Ik gok hierop.![]()
Vind Schone wel een klasse beter dan Serero met veel meer krediet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
En dan trap je Thuli Wonderboy naar de tribune omdat ie liever nog een jaar een dik salaris opstrijkt, maar Schone die precies hetzelfde doet mag wel gewoon gezellig meedoen.![]()
Kan ik mee leven, alhoewel ik Cassierra ook graag weer in de spits wil zien bij Ajax.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Graag Schone <-> Ziyech en Younes <-> Sinkgraven/CernyOh.![]()
Schøne is veel te traag om nog vanaf de basis mee te kunnen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind Schone wel een klasse beter dan Serero met veel meer krediet.![]()
Ik wil Sinkgraven wel op linksbuiten zien met Ziyech op linkshalf, volgens mij kunnen die elkaar wel goed vinden en met elkaar afwisselen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Laat die Younes er maar uit, met zijn kleine longen kan hij 2 wedstrijden niet aan in zo'n korte tijd.Oh.![]()
Terugkomend op mijn vorige zeikposts,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo Peter, hopelijk hierna ook doorpakken.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Ik verwacht de Ligt wel in de basis.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boer
Bazoer-Riedewald-Schöne
El Ghazi-Dolberg-Younes
Ik gok hierop.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:50 schreef Sir.Myph het volgende:
Terugkomend op mijn vorige zeikposts,Handig, lekker snel uitgeschakeld worden voor de bekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo Peter, hopelijk hierna ook doorpakken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Sink op linksbuiten is prima, op het middenveld heeft hij niks te zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil Sinkgraven wel op linksbuiten zien met Ziyech op linkshalf, volgens mij kunnen die elkaar wel goed vinden en met elkaar afwisselen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: