Ja, Marijke en ik zijn saaaaai manquote:
Nou ik bedoelde ook niet alles en ook niet alles achter elkaarquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat jaMaar niet te veel
Wil niet meteen 5 kg aankomen ofzo
Dim Sum lunchquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Chinees. http://hakkasan.com/locations/hakkasan-hanway-place/
En zo stilquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, Marijke en ik zijn saaaaai man
Zoals sushiquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En alle andere dingen die je hier niet of in een stomme versie kunt eten
Pastiesquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is dat nu, alle vrouwen gooien de kont tegen de kribFish 'n chips en pork pie it is
Ja, pannenkoeken kan ik ook in NL bakken, daarvoor ga ik niet naar het buitenland.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is dat nu, alle vrouwen gooien de kont tegen de kribFish 'n chips en pork pie it is
Het is vast heel veelbelovend, maar ik moet een beetje budgetteren met alle tripjes die ik hierna nog voor de boeg hebquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Chinees. http://hakkasan.com/locations/hakkasan-hanway-place/
Dubbele ontmaagding voor jouquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Mijn ontmaagding gehad op de meet
Mijn schoonzus weet het adres van het restaurantje met de strenge scheldende mevrouw niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dim Sum lunch
Maar er staan geen prijzen bij, onbetaalbaar zeker?
We gaan sowieso naar Chinatown, daar kunnen we vast ook Dim Summetjes krijgen
uhuquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dubbele ontmaagding voor jou
Als het me maar niet de hele nacht aanstaartquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hoort nog van me of ik links of rechts kies.
Mijn Bianca is Oosters en wordt altijd aangezien voor Chinees, kun je lachenquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn schoonzus weet het adres van het restaurantje met de strenge scheldende mevrouw niet meer
Onbetaalbaar is het niet, maar wel in de prijsklasse 'gvd, daar kan ik zelfs in Noorwegen een goed diner van kopen' en dat voor de lunchquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dim Sum lunch
Maar er staan geen prijzen bij, onbetaalbaar zeker?
We gaan sowieso naar Chinatown, daar kunnen we vast ook Dim Summetjes krijgen
Jij bent trouwens de aller-eerste die bij zijn eerste bezoek aan mijn huis via de achtertuin binnen kwamquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
*glazen ogen inpakt*quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als het me maar niet de hele nacht aanstaart
Wat een goede tip dan /sarcasmequote:Op dinsdag 20 september 2016 18:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Onbetaalbaar is het niet, maar wel in de prijsklasse 'gvd, daar kan ik zelfs in Noorwegen een goed diner van kopen' en dat voor de lunch
Toe maarquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Kinky heurquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dubbele ontmaagding voor jou
Dan ga je toch lekker nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zoals sushiGa ik daar ook niet eten want niet brits
Niet doorvertellen hoor, dadelijk denkt men dat ik graag 'achterom kom'quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de aller-eerste die bij zijn eerste bezoek aan mijn huis via de achtertuin binnen kwam
Indiaas kun je wel doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zoals sushiGa ik daar ook niet eten want niet brits
Ik heb de zin drie keer herschreven voor ik hem posttequote:Op dinsdag 20 september 2016 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor, dadelijk denkt men dat ik graag 'achterom kom'
Kerstmaal bij de schoonfamilie was altijd een dramaquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pasties![]()
Mushy peas
Of de culinaire geneugten die de UK kent![]()
Yorkshire puddingquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pasties![]()
Mushy peas
Of de culinaire geneugten die de UK kent![]()
Ah, dan lag het niet aan mijquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb de zin drie keer herschreven voor ik hem postte
Sushi!quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker niet
Ik zal je niet meesleuren hoor
Via Groupon.uk hebben ze ook veel voedsel aanbiedingen, misschien leuk om te kijken?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb de zin drie keer herschreven voor ik hem postte
Sunday lunchquote:
In be4: dat deden we alquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor, dadelijk denkt men dat ik graag 'achterom kom'
Goede tip voor als ik een jaartje gespaard hebquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Onbetaalbaar is het niet, maar wel in de prijsklasse 'gvd, daar kan ik zelfs in Noorwegen een goed diner van kopen' en dat voor de lunch
Je neemt mij niet op sleeptouw?quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker niet
Ik zal je niet meesleuren hoor
Ik ga niemand meeslepen of aanzetten totquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je neemt mij niet op sleeptouw?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een goede tip dan /sarcasme
Geef dat geld liever uit aan een tasje
Voorpretquote:
Voor in de douche?quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voorpret
Hejje ook een zuignap? Ik wel.
Gewoon high tea doen. Bam.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En natuurlijk scones met clotted cream
Niet eens terwijl Mar/Cat er ook isquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga niemand meeslepen of aanzetten tot
Nee, daar kan ik er niks mee.quote:
Je voelt het nog welquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voorpret
Wat is dat nou?quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga niemand meeslepen of aanzetten tot
Misschienquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ken ook een Mexicaans restaurant waar een slecht verborgen deur naar een Salsakelder gaat. Is dat wat?
Kan je ook pitchers met Margharita kopen... Goed voor de stemming.
* Marijkezwolle heeft nu een MI van glazen dildo's met zuignapquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voorpret
No worriesquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet eens terwijl Mar/Cat er ook isTwee handen op een buik die twee. Zal me benieuwen of ik nog aan slaap toe kom
Eigen buik eerstquote:
Ik ben vrij ongevoeligquote:
Jij gaat zo met ons meedoenquote:
Jij wil jouw hand ook nog op een buik?quote:
Warme dingenquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent 153 post te vroeg....
Dat is eerder iets wat ik tegen jou zou zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is dat nou?
Joosie zal luisteren toch? En eten wat de pot schaft.
Good ladquote:
Joosie eet volgens mij minder dan AIquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is eerder iets wat ik tegen jou zou zeggen![]()
Meneer prei.
En wie niet luistertquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Joosie zal luisteren toch? En eten wat de pot schaft.
Wandelsequote:Op dinsdag 20 september 2016 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, rondje wandelen! Tot later
Oeh!quote:
Nee nee, ik word er namelijk zelf ook erg koppig van als ik iets niet wilquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij gaat zo met ons meedoen![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is eerder iets wat ik tegen jou zou zeggen![]()
Meneer prei.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joosie eet volgens mij minder dan AI![]()
Haha nee ik houd ze wel bij mequote:Op dinsdag 20 september 2016 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wil jouw hand ook nog op een buik?
Qua avondeten wel ja. Qua ontbijt of lunch mwahquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joosie eet volgens mij minder dan AI![]()
Niet zo irritant als wijquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nee, ik word er namelijk zelf ook erg koppig van als ik iets niet wil
Hij heeft wel genoeg aan jullie twee![]()
Hoe is B.?
Tjuus!quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, rondje wandelen! Tot later
Dat zou ook wel heel knap zijnquote:
Wat zullen we genieten....quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ga op reis en ik neem mee vier irritante tantes
Prijsklasse el cheapo. Relatief gezien in ieder geval, Londen is niet zo goedkoop.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MisschienWat voor prijsklasse is die toko?
[..]
* Marijkezwolle heeft nu een MI van glazen dildo's met zuignap![]()
Nee, dat weet ikquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prijsklasse el cheapo. Relatief gezien in ieder geval, Londen is niet zo goedkoop.
Oh dan zijn B. en ik samen de rustige mensen van het gezelschapquote:
Hoax, dat zijn AI en ik alquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dan zijn B. en ik samen de rustige mensen van het gezelschap
quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind AI anders niet zo rustig hoor
Neequote:Op dinsdag 20 september 2016 18:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeg je dat omdat ik je schoenen niet leuk vond?
Mijn reputatie naar de knoppen..... Ik lijk wel een wijf...quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Het maakt voor mij toch helemaal niet uit dat je mijn schoenen niet leuk vindt![]()
Maar ik vind jou niet extreem rustig ofzo, wel een kletskous
Ehmmm jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn reputatie naar de knoppen..... Ik lijk wel een wijf...
Jeetje Spezz, doe niet zo zuurquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sinterklaas zooi in de supermarkt.
Ik stem voor een verbod tot aan een week voor de intocht. Echt belachelijk dat die rommel nu al in de winkels is.
wAIfiequote:Op dinsdag 20 september 2016 18:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn reputatie naar de knoppen..... Ik lijk wel een wijf...
Onzin. Als ik chocokruidnoten in de zomer wil eten moet dat kunnen. Maar dan gewoon neutrale verpakking en feestelijke verpakking vanaf november oidquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sinterklaas zooi in de supermarkt.
Ik stem voor een verbod tot aan een week voor de intocht. Echt belachelijk dat die rommel nu al in de winkels is.
In Amsterdam was een pepernotenwinkel, daar kon je het hele jaar terechtquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Onzin. Als ik chocokruidnoten in de zomer wil eten moet dat kunnen. Maar dan gewoon neutrale verpakking en feestelijke verpakking vanaf november oid
ik vind het best lekker voer, maar 1 maand per jaar is ruim voldoendequote:Op dinsdag 20 september 2016 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In Amsterdam was een pepernotenwinkel, daar kon je het hele jaar terecht![]()
Volgens mij hebben ze het amper een jaar volgehouden.
Eensquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het best lekker voer, maar 1 maand per jaar is ruim voldoende
Je bent niet verplicht het dan al te kopenquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:53 schreef Koen66 het volgende:
Net als zo'n kerstwinkel die altijd open is. Wie koopt er nu kerstballen in juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |