Dank. Vage conversaties inderdaad. Zou leuk zijn als er eens iemand serieus werd. ;-)quote:Op donderdag 22 september 2016 23:57 schreef Olijfboom het volgende:
Mooie PC, dit topic is op dit moment goud waard. Wat een vage conversaties hier zeg, haha. In elk geval succes met de verkoop.
wil je nou zeggen dat HouseKeeper vaag is? Ik weet dat hij niet serieus is...quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank. Vage conversaties inderdaad. Zou leuk zijn als er eens iemand serieus werd. ;-)
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:30 schreef Geckoo het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat HouseKeeper vaag is? Ik weet dat hij niet serieus is...
John. Hij geeft aan dat 2000 euro de bodem is. Accepteer dat.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:26 schreef john2406 het volgende:
1750 haal ik hem op, wacht niet te lang hoor, dan trek ik er zo 100 euro vanaf!
Zal mij een ritje worden van het drielandenpunt naar den Haag!
Tel die tijd eens, buiten de benzine?
Gisteren was 2200 de bodem hoeveel is die morgen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:19 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
John. Hij geeft aan dat 2000 euro de bodem is. Accepteer dat.
quote:Op woensdag 21 september 2016 11:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
lager dan 2200 ga ik niet. Maak ik 800 verlies in 10 maanden tijd. Dat is wel de bodem.
Als hij jouw bod goed vindt dan hoor je het wel. Niet pushen, dat wekt alleen maar irritatie op bij de verkoperquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gisteren was 2200 de bodem hoeveel is die morgen?
Ik geef alleen aan dat hij voorlopig op die 1750 kan rekenen, als niet meer geef ik dat ook aan!
Doe jouw onderschrift eens eer aan!
[..]
Hier zou hij het tegendeel door kunnen denken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:33 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Als hij jouw bod goed vindt dan hoor je het wel. Niet pushen, dat wekt alleen maar irritatie op bij de verkoper
Ik ben er dus nog, heb die reactie over dat vermeerderen ook gezien hoor, maar daar ga ik niet eens op reageren, ze mogen kennis maken met onze zoon van harte zelfs!quote:Op donderdag 22 september 2016 23:49 schreef Housekeeper het volgende:
Ok prima, john2406 haakt af. Laten we het topic verder schoonhouden. Andere geinteresseerden kunnen zich melden in het topic
Laten we afspreken dat jij even rustig afwacht of de verkoper in gaat op je bod. Je merkt dat vanzelfquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hier zou hij het tegendeel door kunnen denken.
[..]
Ik ben er dus nog, heb die reactie over dat vermeerderen ook gezien hoor, maar daar ga ik niet eens op reageren, ze mogen kennis maken met onze zoon van harte zelfs!
Doe ik als jij dit niet geschreven had.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:50 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat jij even rustig afwacht of de verkoper in gaat op je bod. Je merkt dat vanzelf
Behoefde ik immers niet meer te reageren!quote:Op donderdag 22 september 2016 23:49 schreef Housekeeper het volgende:
Ok prima, john2406 haakt af. Laten we het topic verder schoonhouden. Andere geinteresseerden kunnen zich melden in het topic
Ok prima. Wat jouw bod is, is nu duidelijk. Het is verder aan de verkoperquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe ik als jij dit niet geschreven had.
[..]
Behoefde ik immers niet meer te reageren!
1750 staat voorlopig als een huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |