Stoke City wordt ieder weekend weggespeeld. Afgelopen weekend zat hij zelfs op de bank.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Waar is Pieters? Hoezo Tete wel? Hoezo Narsingh wel?
Ik denk dat dat aan de positie ligt. Hij is het sterkst als ie de laatste man voor de verdediging is die de opbouw naar voren verzorgt en ballen onderschept. Daar staat nu volgens mij Romeu al.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Clasie niet spelen zoals we gewend van hem zijn te spelen. Tegen Swansea was hij nauwelijks in het spel betrokken en tegen Arsenal gaf hij nauwelijks passes vooruit waarmee hij ze verder hielp in het spel, al kan dat met Arsenal te maken hebben.
Ik vind het heel dubieus hoe hij spelers selecteert. Hij wil een vast team hebben, maar dat kan je onmogelijk met een Nederlands Elftal doen, over 2 jaar heb je toch een totaal ander elftalquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stoke City wordt ieder weekend weggespeeld. Afgelopen weekend zat hij zelfs op de bank.
Spelen ze niet als een blok?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan de positie ligt. Hij is het sterkst als ie de laatste man voor de verdediging is die de opbouw naar voren verzorgt en ballen onderschept. Daar staat nu volgens mij Romeu al.
Je kan best voor 85% een kern vormen die gewoon wekelijks speelt bij zijn/haar club.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het heel dubieus hoe hij spelers selecteert. Hij wil een vast team hebben, maar dat kan je onmogelijk met een Nederlands Elftal doen, over 2 jaar heb je toch een totaal ander elftal
Je kan niet allemaal centraal terugzakken, vooral niet tegen een slechte tegenstander als Stokequote:
Je moet gewoon de beste spelers die op dat moment in vorm zijn selecteren, een cap moet je verdienen en niet op basis van vertrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan best voor 85% een kern vormen die gewoon wekelijks speelt bij zijn/haar club.
Als je niet een enigszins vaste kern creëert waaruit je verder kan bouwen, gaat het heel lastig worden om spelprincipes toe te passen of om enigszins een elftal te bouwen dat met vertrouwen kan spelen tegen Frankrijk o.a.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet gewoon de beste spelers die op dat moment in vorm zijn selecteren, een cap moet je verdienen en niet op basis van vertrouwen.
Dat klopt. Ik vond hem in defensief opzicht wel raar spelen tegen United.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan niet allemaal centraal terugzakken, vooral niet tegen een slechte tegenstander als Stoke
Ik opper ook niet om hem gelijk in de basis naast Strootman te zetten ofzo, maar in de juiste opstelling kan ie eventueel wel iets leuks toevoegen aan het middenveld.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vond hem in defensief opzicht wel raar spelen tegen United.
Dat zou oneerlijk zijn tegenover de spelers die wel in vorm zijn, als Pietje bijv ineens ongelofelijk slecht speelt bij zijn club en Blind roept hem op, terwijl Jantje sterren van de hemel speelt op dezelfde positie maar niet in de basis staat dan kan je het NL elftal net zo goed opdoeken en een club beginnen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet een enigszins vaste kern creëert waaruit je verder kan bouwen, gaat het heel lastig worden om spelprincipes toe te passen of om enigszins een elftal te bouwen dat met vertrouwen kan spelen tegen Frankrijk o.a.
Er zijn genoeg spelers in de huidige selectie die je standaard kunt selecteren en niet een knipperlichtje zijn op basis van vorm.
Toornstra in Oranje kom op zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blind is weer aan het trollen met zijn Veltman en Tette.
Zuur voor jongens als Toornstra.
Is niet minder dan Rammelaar of Anita hoor op het middenveld.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toornstra in Oranje kom op zeg
Ik stopte met lezen bij Zoet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef hhh38 het volgende:
Tegen Wit-Rusland zou ik zo spelen:
-----------------Zoet
Tete - De Vrij - Blind - Willems
Pröpper - Sneijder - Strootman
Berghuis - Janssen - Promes
Tegen Frankrijk zou ik zo spelen:
-------------------------Zoet
-----------De Vrij - Van Dijk - Blind
Karsdorp - Klaassen - Strootman - Willems
-----------------------Pröpper
---------------Janssen - Promes
Wat jammer dat je de rest van mijn fantastische opstellingen hebt moeten missen danquote:
Ramselaar en Anita zie ik dan ook nog wel afvallen bij de definitieve selectie. Alhoewel Anita wel op meerdere posities kan spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is niet minder dan Rammelaar of Anita hoor op het middenveld.
En op de buiten posities kan je ook wel eens iets anders proberen dan Narsingh of Promes.
Zie wel dat De Vrij er weer bij is die is achterin de beste optie.
Daarom Toornstra die speelt bij ons hangende ook uitstekend op die plek.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ramselaar en Anita zie ik dan ook nog wel afvallen bij de definitieve selectie. Alhoewel Anita wel op meerdere posities kan spelen natuurlijk.
En er zijn geen andere vleugelspelers beschikbaar Hans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |