Wat voor een bedrijf heb je?quote:
Sorry, ik bedoelde het bedrijf waar ik werk. En waar ik de naam niet hier ga posten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:57 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijf heb je?
Bij ons op de backoffice mag het niet meer, vroeger wel maar sinds kort no music for us. Vandaar dat ik nu iets nieuws overweegquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
Waar niet eigenlijk is de vraag. Ik heb vaak 1 oortje in, op zo'n niveau dat ik alles om me heen nog hoor.
Wat voor soort werk doe je dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het bedrijf waar ik werk. En waar ik de naam niet hier ga posten.
Wat in de meeste zaken opstaat klasseer ik dan weer niet onder muziek.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:12 schreef Xaryna het volgende:
In veel kledingwinkels mag je ook de hele dag muziek luisteren.
Dat ben ik ook, daarom slim tijd indelen door mixjes te luisteren tijdens het werkenquote:
Bij wat voor soort kantoor/functie is het? Hoe kan Zo een baantje vinden (op een vacature site oid)?quote:
IT. Beetje dingen herstarten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:31 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Bij wat voor soort kantoor/functie is het? Hoe kan Zo een baantje vinden (op een vacature site oid)?
Ja dat zoek ik dus:) Weet jij waar ik dan op kan zoeken op vacature sites?quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:05 schreef Resistor het volgende:
Gewoon werk zoeken waarbij je weinig met andere mensen spreken te maken hebt. En waar er ook geen geluidsinformatie (waarschuwingstonen) is.
Ja maar niet m'n eigen muziek..quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:12 schreef Xaryna het volgende:
In veel kledingwinkels mag je ook de hele dag muziek luisteren.
Ooraids FMquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:26 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Wat in de meeste zaken opstaat klasseer ik dan weer niet onder muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop