Ja, jij wilt niet. Dan moet ik andere opties verkennen.quote:
Dat wilde ik vroeger altijd. Kerkgeiten van het Wartburgcollege. Helaas nooit verder gekomem dan een beetje borsten voelen.quote:
Ze willen je Doekoe?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zelfs zakenrelaties laten me niet met rust en willen de D.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:00 schreef mime_negert het volgende:
Post eens een foto van haar, dan zeggen wij wel of je haar kei hard moet nemen in de bezemkast.
Ik heb schijt aan gniffelen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:51 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik moest een beetje gniffellen
Moet bijna wel, Poolse schoonmakers zijn bijna niet te vindenquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
Werk jij bij hetzelfde bedrijf als ik?
Toen de vaste schoonmaakster hier op vakantie was waren er ook 2 poolse schoonmaaksters waarvan er 1 echt lekker was
Daarom, de mijne voldoet ook precies aan TS zijn beschrijvingquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet bijna wel, Poolse schoonmakers zijn bijna niet te vinden
Mijn bedrijf heeft twee lekkerequote:Op dinsdag 20 september 2016 19:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet bijna wel, Poolse schoonmakers zijn bijna niet te vinden
Dit is de vaste. Toen ze op vakantie waren hadden we 2 Poolse vervangers waarvan 1 ook ontiegelijk lekker alleen hondschagrijnig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
Werk jij bij hetzelfde bedrijf als ik?
Toen de vaste schoonmaakster hier op vakantie was waren er ook 2 poolse schoonmaaksters waarvan er 1 echt lekker was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |