Kinderkamer tot in detail klaar( inclusief muurschilderingen etc), genoeg kleertjes voor een weeshuis, kinderzitje in de auto, box in de kamerquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:17 schreef Droopie het volgende:
Moet je niet de babykamer verven en kleertjes kopen
Tof man, klinkt erg spannend.
Die spanning zou niets voor mij zijn, maar je ontkomt er niet aan he
heb vlug mn biezen gepakt en nooit meer iets van mezelf laten horen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:15 schreef Minervo het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Nou is er zo dat de vrouw van TS op knappen staat en over maximaal 4 weken de kleine op de wereld brengt. We kunnen niet wachten om ons kleine meisje te leren kennen en hebben er veel zin in.
Ondanks dat TS altijd heel ontspannen is en zich al jaren niet meer druk heeft gemaakt om wat dan ook, begint het nu wel te kriebelen. Onlangs hinte mijn vrouw dat het wel begonnen leek te zijn, TS hartslag vloog naar 180 en raakte haast in paniek.
Wat blijkt ik ben aangaande dit onderwerp toch minder ontspannen dan ik verwachte, ik vraag mij dan ook af hoe de mannen de bevalling van hun kindje hebben ervaren.
Het viel mij op dat hier vrijwel geen topics over zijn.
Minervo
iets met je favo kroeg in vlammen op zien gaan was het toch?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:20 schreef HulkHeld het volgende:
Een bevalling is van verhalen die ik gehoord heb nou niet echt een fraai gezicht. Hoeven het dan ook niet te romantiseren.
Nee die illusie heb ik ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:20 schreef HulkHeld het volgende:
Een bevalling is van verhalen die ik gehoord heb nou niet echt een fraai gezicht. Hoeven het dan ook niet te romantiseren.
Dankje! Jammer, blijkbaar onder de mannen niet echt een onderwerp. Zal op termijn is kijken of ik het topic weer kan aan zwengelen!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
OUD / Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel V
Reken er maar op dat ze dat niet heeft. 'Zo makkelijk mogelijk' is alleen achteraf gezien te bepalen. Vooraf weet je niet wat je kunt verwachten als vrouw en achteraf kan het 1000% meevallen. Op dat moment valt het echter niet meequote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef Minervo het volgende:
[..]
Nee die illusie heb ik ook nietBedoelde de vraag ook meer uit gevoelsmatig oogpunt. Qua niet mooi uitzicht en dergelijke hoop ik alleen maar dat mijn meisje het zo makkelijk mogelijk heeft... hoe dat er uit ziet, I couldn't care less.
tijdens de bevalling?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als pappa zijnde van een meisje van 3 maanden kan ik alleen maar zeggen dat je moet genieten.
Wij hebben het te druk met luiers verschonen en flesjes geven. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:43 schreef Minervo het volgende:
[..]
Dankje! Jammer, blijkbaar onder de mannen niet echt een onderwerp. Zal op termijn is kijken of ik het topic weer kan aan zwengelen!
Ookquote:
En dit is herkenning voor mijn manquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ooknee het is kut je partner in zoveel pijn te zien, dat vond ik heel naar. Maar de bevalling ging snel en de tijd erna is 1 groot feest tot nu toe, los van de gebruikelijke huiltjes. Elke ochtend haar lach zien als je haar gaat ophalen uit bed is het mooiste wat er is TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Inderdaad een kutterm. Jezelf papa noemenquote:
Ferrari_Tape bedankt voor je bijdrage!quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Inderdaad een kutterm. Jezelf papa noemen
Beter zeg je dat je vader wordt.
Denk dat je hier ook wel het punt voor de man aanstipt. Het zien dat je geliefde pijn heeft, denk dat ik daar wel een beetje tegen op zie (niet heel erg, het werk wordt immers door de vrouw gedaan)quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ooknee het is kut je partner in zoveel pijn te zien, dat vond ik heel naar. Maar de bevalling ging snel en de tijd erna is 1 groot feest tot nu toe, los van de gebruikelijke huiltjes. Elke ochtend haar lach zien als je haar gaat ophalen uit bed is het mooiste wat er is TS.
Ik denk ook wel dat ik heel erg ga genieten! Ben enorm nieuwsgierig naar hoe het voelt om ouder te zijn. Bij een echo, de eerste waarop je haar daadwerkelijk zag bewegen, kreeg ik al een enorm gevoel van trots, dat vond ik al niet met een pen te omschrijven, laat staan als ze er straks isquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als pappa zijnde van een meisje van 3 maanden kan ik alleen maar zeggen dat je moet genieten. Ik heb geen moment stress gehad tijdens de bevalling, maar dat is voor iedereen anders denk ik.
Gelukkig is ze er niet bang voor en gaat ze er heel open in. Naar haar luisteren ga ik uiteraard doen, verwacht dat dat ook iets wordt van doe maar zo min mogelijk, ik ga daar dus waarschijnlijk in ruste zitten en zien wat er komen gaatquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ze dat niet heeft. 'Zo makkelijk mogelijk' is alleen achteraf gezien te bepalen. Vooraf weet je niet wat je kunt verwachten als vrouw en achteraf kan het 1000% meevallen. Op dat moment valt het echter niet meeBevallen doet pijn, bevallen is een bitch, maar het kan een mooie ervaring zijn/worden. Maar dat is van zoveel factoren afhankelijk die je vooraf niet kan bepalen. Dus er gewoon voor haar zijn, luister naar haar wat ze wil en vooral wat ze niet wil.
Ik was in trance en wilde niets. Ik vond alles irritant op dat moment wat hij deed, hoe lief bedoelt ook. Maar achteraf gezien heb ik een prachtige en snelle bevalling gehad en het is alleen maar te hopen dat je vrouw/vriendin het achteraf ook zo ziet.
Nee man, genieten moet je absoluut niet doen! Zonde van de tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als pappa zijnde van een meisje van 3 maanden kan ik alleen maar zeggen dat je moet genieten. Ik heb geen moment stress gehad tijdens de bevalling, maar dat is voor iedereen anders denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |