abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165439259
Dit topic maak ik omdat ik de acties van mijn ex niet goed snap, ik zal het even uitleggen.

Ik ben 18, mijn ex is 17 en onze relatie van 11 maanden is meer dan anderhalf jaar geleden beeindigd door haar. Het beeindigen van de relatie was vooral toe te wijden aan mij, het zat niet goed en we hadden vaak erge ruzies, beide van ons zijn nooit vreemdgegaan maar ik heb wel dingen gedaan waar ik zelf achteraf niet achterstond, en reageerde veel van mijn eigen problemen op haar af.

Toen het uitging was zij altijd kwaad op mij, elkaar spreken ging lastig en het contact werd steeds minder.

Ik zit nog op een ander forum al voordat wij een relatie hadden en zij is erachter gekomen dat ik daar post (in de relatie).

Echter toen het uitging, begon ze na een paar maanden weer te kijken. Ze keek meerdere keren per dagIk hield haar in de gaten wanneer ze mij in de gaten hield zegmaar.

Nu is het contact al een halfjaar verbroken, met ruzie wel te zien.
Ik wil nog even wachten haar hiermee te confronteren, maar zou eerder willen speculeren waarom ze dit zou doen. Omdat ze nog om me geeft? Omdat ze mij niet 100% kan loslaten?

Ik zie een relatie met haar niet zitten meer gezien wat er allemaal is gebeurd, en zij is het daar 100% mee eens Dus eigenlijk vind ik het raar dat ze mij nog zo in de gaten wilt houden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Fantastisch2016 op 19-09-2016 23:56:44 ]
pi_165439356
Kloontje aanmaken en verder gaan met leven.
pi_165439401
Hoe kan je op een forum zien wie je topic leest?
5 Ferrari's op videoband!
pi_165439564
Je ziet een relatie met haar niet zitten, maar ze houdt je nog dagelijks bezig... Aandacht krijgen is stiekem wel heel erg leuk, of niet?

Als jij nou gewoon eens stopt met je druk maken om wat je ex doet?

...
pi_165439721
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:01 schreef Peejtur het volgende:
Kloontje aanmaken en verder gaan met leven.
Ik heb redelijk wat posts en zie het niet zitten om me te verschuilen achter een kloon want ze weet in welke topics ik post.
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe kan je op een forum zien wie je topic leest?
Dat kan niet, maar ik kan wel zien op welke momenten zij een topic bekeek en op welke momenten ze daarmee stopte.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:08 schreef zarGon het volgende:
Je ziet een relatie met haar niet zitten, maar ze houdt je nog dagelijks bezig... Aandacht krijgen is stiekem wel heel erg leuk, of niet?

Als jij nou gewoon eens stopt met je druk maken om wat je ex doet?

...
Hier heb je zeker gelijk in, maar toch vind ik het frappant, gezien zij was die maar wilde dat ik door zou gaan met mijn leven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fantastisch2016 op 19-09-2016 23:43:24 ]
pi_165439770
Misschien leest ze wel het hele forum zonder te posten? Jij bent ook nogal obsessief met haar bezig vind je niet..
pi_165439789
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:13 schreef Fantastisch2016 het volgende:
Hier heb je zeker gelijk in, maar toch vind ik het frappant, gezien zij was die maar wilde dat ik door zou gaan met mijn leven en zij altijd zo boos werd dat het nooit meer wat zou worden. En toch blijft ze dagelijks meerdere keren per dag kijken wat ik uitspook (terwijl ik gewoon een vriendin heb)
Wat zij wel of niet doet, zou niet uit moeten maken voor jou. De relatie is uit, je bent klaar met haar, ze is je ex.

Het is tijd om verder te gaan...
  maandag 19 september 2016 @ 22:15:51 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165439794
TS ik heb nieuws voor je: jullie houden elkaar in de gaten...
pi_165440029
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:15 schreef Fripsel het volgende:
Misschien leest ze wel het hele forum zonder te posten? Jij bent ook nogal obsessief met haar bezig vind je niet..
Nope, alleen wat ik post. Als er niks is gepost is ze na een paar seconden weer weg en als er een topic o.i.d. is gepost duurt het wel even.. En ja want ik trek het me aan.
quote:
12s.gif Op maandag 19 september 2016 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
TS ik heb nieuws voor je: jullie houden elkaar in de gaten...
Ik geef je gelijk.
Moet ook zeggen dat ik er in het begin veel aandacht aan gaf, dus zelf ook veel kijken. Ik controleer het zelf amper meer maar zij blijft gewoon kijken..

Dus ik ben benieuwd naar de redenen daarvoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fantastisch2016 op 19-09-2016 23:57:45 ]
  maandag 19 september 2016 @ 22:23:20 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165440095
Ze boeit jou kennelijk nog.
pi_165440105
Jij bent net zo obsessief bezig, ik wil bijvoorbeeld niet weten hoe jij erachter kan komen dat ze jouw topics leest. Ik neem aan dat je dat met software doet, want geen enkel forum bied deze mogelijkheid.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165440206
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:13 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Ik heb redelijk wat posts en zie het niet zitten om me te verschuilen achter een kloon want ze weet in welke topics ik post.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:21 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk, het enige verschil is alleen dat zij niet weet dat ik dit kan zien.
Oké :?
pi_165440361
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze boeit jou kennelijk nog.
Ja maar ik snap niet waarom, ze werd altijd zo boos, begon mij uiteindelijk ook te negeren maar toch wil ze via een omweg nog zien wat ik uitspook.

Ik verwoord het misschien wat te overdreven.

Iedereen roept hier dat ik er zelf net zo hard mee bezig ben, kunnen we over discussieren maar dat is niet de reden dat ik dit vraag.

En ja zij boeit mij nog, was mijn eerste (echte) relatie, en gelukkig ben ik er al een stuk minder mee bezig dan in het begin. Maar toch blijft dit aan me knagen.
pi_165440602
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:30 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Ja maar ik snap niet waarom, ze werd altijd zo boos, begon mij uiteindelijk ook te negeren maar toch wil ze via een omweg nog zien wat ik uitspook.

Ik verwoord het misschien wat te overdreven.

Iedereen roept hier dat ik er zelf net zo hard mee bezig ben, kunnen we over discussieren maar dat is niet de reden dat ik dit vraag.

En ja zij boeit mij nog, was mijn eerste (echte) relatie, en gelukkig ben ik er al een stuk minder mee bezig dan in het begin. Maar toch blijft dit aan me knagen.
Wat zou een bevredigend antwoord kunnen zijn, dat je het meer los zou kunnen laten denk je?
pi_165440855
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat zou een bevredigend antwoord kunnen zijn, dat je het meer los zou kunnen laten denk je?
Uit zorgelijkheid wellicht, dus dat het om welzijn gaat, maar dat lijkt me sterk met gemiddeld wel 3 keer per dag kijken.

Het is geen jaloezie denk ik, misschien toch iets van niet 100% los kunnen laten, maar dat echt contact dan weer een stap teveel is, en ze dus zo op deze manier toch nog een klein beetje me kan volgen?
pi_165441086
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:44 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Uit zorgelijkheid wellicht, dus dat het om welzijn gaat, maar dat lijkt me sterk met gemiddeld wel 3 keer per dag kijken.

Het is geen jaloezie denk ik, misschien toch iets van niet 100% los kunnen laten, maar dat echt contact dan weer een stap teveel is, en ze dus zo op deze manier toch nog een klein beetje me kan volgen?
Je wil graag bevestiging cq goedkeuring dus. Is dat omdat de relatie niet zo positief geëindigd is en je die graag alsnog van haar wil, is je huidige relatie niet optimaal of mis je zelf in het algemeen dat stukje eigenwaarde ofzo?
pi_165441090
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:21 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Nope, alleen wat ik post. Als er niks is gepost is ze na een paar seconden weer weg en als er een topic o.i.d. is gepost duurt het wel even.. En ja want ik trek het me aan.

[..]

Ik geef je gelijk, het enige verschil is alleen dat zij niet weet dat ik dit kan zien.

Moet ook zeggen dat ik er in het begin veel aandacht aan gaf, dus zelf ook veel kijken. Ik controleer het zelf amper meer maar zij blijft gewoon kijken..

Dus ik ben benieuwd naar de redenen daarvoor.
Hoe kun jij zien in welke topics ze kijkt? :? :? :? Ik denk nog steeds dat je gewoon ziet wat je wil zien..
pi_165441392
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je wil graag bevestiging cq goedkeuring dus. Is dat omdat de relatie niet zo positief geëindigd is en je die graag alsnog van haar wil, is je huidige relatie niet optimaal of mis je zelf in het algemeen dat stukje eigenwaarde ofzo?
Inderdaad ja, als ik haar reden weet zal dat bij mezelf ook voor rust zorgen. Nu kan ik het wel gaan vragen maar dat is een beetje raar vind ik. De relatie is inderdaad niet positief geeindigd, wel periodes waarin we weer contact hadden en het wel oke ging, maar de rode lijn was toch dat we het moesten afkappen, en dat is dan ook gebeurd een paar maanden terug.

Ik ben inmiddels 4 maanden met m'n huidige vriendin, tussen ons loopt het goed. Het is meer dat mijn ex mijn eerste vriendin was en ik nog best wel om haar geef, ookal hebben wij al zolang geen contact meer. Ik zou graag willen weten waarom ze toch nog met mij bezig is maar vind dat raar/eng.
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoe kun jij zien in welke topics ze kijkt? :? :? :? Ik denk nog steeds dat je gewoon ziet wat je wil zien..
Nogmaals dat kan ik niet zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fantastisch2016 op 19-09-2016 23:44:36 ]
pi_165441437
Haahahahaha, willen weten waarom ze bezig is met jou, omdat je dat maar eng en raar vindt.

En ondertussen zit jij in een nieuwe relatie en houd jij nog zowat obsessief bezig met je ex... :').

Gast, serieus.
pi_165441512
Maar uhm. Allemaal leuk en aardig. Maar waarom controleer jij nog steeds of ze je post leest of niet? Waarom zou je je daar druk om maken? Blijkbaar vind je het toch nog wel interessant

mijn ex komt (of kwam) ook op fok. Geen seconde druk om gemaakt of ze mijn post nog leest of niet. Zal ze op het begin vast gedaan hebben. Maar dan stopt vanzelf. En zo niet lekker boeiend :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165441526
Hadden we PUB nog maar.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_165441624
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef Fantastisch2016 het volgende:
Dit topic maak ik omdat ik de acties van mijn ex niet goed snap, ik zal het even uitleggen.

Ik ben 18, mijn ex is 17 en onze relatie van 11 maanden is meer dan anderhalf jaar geleden beeindigd door haar. Het beeindigen van de relatie was vooral toe te wijden aan mij, het zat niet goed en we hadden vaak erge ruzies, beide van ons zijn nooit vreemdgegaan maar ik heb wel dingen gedaan waar ik zelf achteraf niet achterstond, en reageerde veel van mijn eigen problemen op haar af.

Toen het uitging was zij altijd kwaad op mij, elkaar spreken ging lastig en het contact werd steeds minder. Echter was er 1 ding, mijn ex hield (en houd) mij nog in de gaten via een forum.

Ik zit naast FOK! nog op een ander forum al voordat wij een relatie hadden en zij is erachter gekomen dat ik daar post (in de relatie). 1 keer hadden we erge ruzie en keek ze ver in mijn posthistorie om dingen op te zoeken, sindsdien heeft ze een hele lange tijd niet meer gekeken.

Echter toen het uitging, begon ze na 2 maanden weer te kijken. Ze keek meerdere keren per dag, en ik weet dat het om mij ging want als ik een topic had geschreven keek ze langer, ik kon precies zien op welk tijdstip ze keek en hoelang het duurde voordat ze weer wegging, en dit ging altijd in een lijn met mijn topics of posts. Best eng zou je zeggen.

Ze heeft ook meerdere keren toegegeven toen het uit was dat ze daar keek om te zien hoe het met mij ging. Ze wist echter niet dat ik kon zien dat ze per dag wel 5 keer keek soms en dat ze soms maanden achter elkaar zat te kijken, voor haar werk, net als ze opstond, of zelfs rond 03:00 in de nacht.

Ik hield haar in de gaten wanneer ze mij in de gaten hield zegmaar.

Nu is het contact al een halfjaar verbroken, met ruzie wel te zien. Echter zie ik haar nog steeds dagelijks (vaak middernacht) (*na haar werk) kijken naar wat ik gepost heb..

Ik wil nog even wachten haar hiermee te confronteren, maar zou eerder willen speculeren waarom ze dit zou doen. Omdat ze nog om me geeft? Omdat ze mij niet 100% kan loslaten?

Ik zie een relatie met haar niet zitten meer gezien wat er allemaal is gebeurd, en zij is het daar 100% mee eens (ik wilde haar zelfs terug nadat het uitging maar dit wilde zij absoluut niet) Dus eigenlijk vind ik het raar dat ze mij nog zo in de gaten wilt houden.
Ga naar de politie.
pi_165441801
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2016 23:00 schreef zarGon het volgende:
Haahahahaha, willen weten waarom ze bezig is met jou, omdat je dat maar eng en raar vindt.

En ondertussen zit jij in een nieuwe relatie en houd jij nog zowat obsessief bezig met je ex... :').

Gast, serieus.
Nee, ik vind het raar/eng om dat te vragen. En jij noemt het obsessief, ik vind een keer per dag kijken of ze weer heeft gekeken minder obsessief dan 5x per dag lezen wat ik doe of waar ik heen ga/ben. Dit is ook het enige verder, dus zo obsessief is het allemaal niet. Social media ook niet meer.
pi_165441844
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:11 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Nee, ik vind het raar/eng om dat te vragen. En jij noemt het obsessief, ik vind een keer per dag kijken of ze weer heeft gekeken minder obsessief dan 5x per dag lezen wat ik doe of waar ik heen ga/ben. Dit is ook het enige verder, dus zo obsessief is het allemaal niet. Social media ook niet meer.
Hoe zou jij het vinden als je erachter komt dat je huidige vriendin nog dagelijks bezig is met haar ex en zelfs zo ver gaat dat ze het onlinegedrag van haar ex volgt op de voet?
pi_165441883
quote:

[..]

Ik noem het ook obsessief. Hoog uit iets minder obsessief dan je ex. Maar als nog obsessief.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165441920
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:58 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Inderdaad ja, als ik haar reden weet zal dat bij mezelf ook voor rust zorgen.
Waarom denk je dat?

quote:
Nu kan ik het wel gaan vragen maar dat is een beetje raar vind ik. De relatie is inderdaad niet positief geeindigd, wel periodes waarin we weer contact hadden en het wel oke ging, maar de rode lijn was toch dat we het moesten afkappen, en dat is dan ook gebeurd een paar maanden terug.

Ik ben inmiddels 4 maanden met m'n huidige vriendin, tussen ons loopt het goed. Het is meer dat mijn ex mijn eerste vriendin was en ik nog best wel om haar geef, ookal hebben wij al zolang geen contact meer. Ik zou graag willen weten waarom ze toch nog met mij bezig is maar vind dat raar/eng.
Klinkt alsof je een en ander nog niet voldoende verwerkt hebt. En stiekem ook een klein beetje alsof je dat misschien ook eigenlijk niet wil. Je legt de bal neer bij je ex als je haar reden nodig denkt te hebben om zelf rust te kunnen vinden. En wel zo makkelijk om je dan te verschuilen achter het raar vinden om te gaan vragen, terwijl dat je enige manier zou zijn om erachter te komen. Niet zo pro-actief dus, want je gaat een stel onbekenden op the interwebz ook niet geloven natuurlijk en dan kun je lekker hiermee bezig blijven in gedachten. Pas maar op dat je je aandacht wel bij je huidige vriendin houdt en niet de afwezige afstandelijke uit gaat hangen met moody moods die zij maar moet begrijpen enzo.

Maar goed, nog niet genoemd aan motivaties: Misschien kan zij een en ander ook niet zo goed verwerken en blijft zij ook liever in dat inbevredigende gevoel hangen. Misschien speurt zij naar een teken dat je haar niet volledig uit je leven hebt gewist. Dat je eigenlijk niet zonder haar kan, wat ze misschien wel nodig heeft om zichzelf beter te voelen of zelfs omdat zij jou misschien niet een ander gunt. Ook al wil ze helemaal niet met je door. Misschien kan ze door omstandigheden niet eens door en steekt het keihard dat jij dat wel hebt gedaan. Maar ben je echt door? En dan ook al zo snel. Ben je je ex vergeten? Wil je haar ook echt vergeten? Zou je dat überhaupt kunnen?
Behandel je je nieuwe vriendin positiever? Ben je wel echt gek op haar? Meer dan op je ex?

Afijn, uren vermaak gegarandeerd dus en niks rustgevend, maar dat wist je zelf ook wel. Wil jij dezelfde fout maken als je ex, onderneem dan vooral geen actie. Houd de vraag wat jij van jezelf nodig hebt om echt door te kunnen gaan en het antwoord vooral niet bij jezelf en laat dit lekker doorknagen, met mogelijke gevolgen voor je huidige en volgende relatie van dien :N
pi_165441996
quote:

[..]

Typisch, ook hier heb je haar nodig om jezelf beter te praten. Wat zij al dan niet doet, zou los moeten staan van jouw acties. Zowel als motivatie als vergoeilijking zit je hier af te schuiven..
pi_165442457
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Is goedpraten van acties
pi_165442789
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?

[..]

Klinkt alsof je een en ander nog niet voldoende verwerkt hebt. En stiekem ook een klein beetje alsof je dat misschien ook eigenlijk niet wil. Je legt de bal neer bij je ex als je haar reden nodig denkt te hebben om zelf rust te kunnen vinden. En wel zo makkelijk om je dan te verschuilen achter het raar vinden om te gaan vragen, terwijl dat je enige manier zou zijn om erachter te komen. Niet zo pro-actief dus, want je gaat een stel onbekenden op the interwebz ook niet geloven natuurlijk en dan kun je lekker hiermee bezig blijven in gedachten. Pas maar op dat je je aandacht wel bij je huidige vriendin houdt en niet de afwezige afstandelijke uit gaat hangen met moody moods die zij maar moet begrijpen enzo.

Maar goed, nog niet genoemd aan motivaties: Misschien kan zij een en ander ook niet zo goed verwerken en blijft zij ook liever in dat inbevredigende gevoel hangen. Misschien speurt zij naar een teken dat je haar niet volledig uit je leven hebt gewist. Dat je eigenlijk niet zonder haar kan, wat ze misschien wel nodig heeft om zichzelf beter te voelen of zelfs omdat zij jou misschien niet een ander gunt. Ook al wil ze helemaal niet met je door. Misschien kan ze door omstandigheden niet eens door en steekt het keihard dat jij dat wel hebt gedaan. Maar ben je echt door? En dan ook al zo snel. Ben je je ex vergeten? Wil je haar ook echt vergeten? Zou je dat überhaupt kunnen?
Behandel je je nieuwe vriendin positiever? Ben je wel echt gek op haar? Meer dan op je ex?

Afijn, uren vermaak gegarandeerd dus en niks rustgevend, maar dat wist je zelf ook wel. Wil jij dezelfde fout maken als je ex, onderneem dan vooral geen actie. Houd de vraag wat jij van jezelf nodig hebt om echt door te kunnen gaan en het antwoord vooral niet bij jezelf en laat dit lekker doorknagen, met mogelijke gevolgen voor je huidige en volgende relatie van dien :N
Hoe zou ik zoiets aanpakken dan. Out of the blue? Ze weet dat ik er nog voor haar ben, heeft ook uitgesproken dat ze daar blij om is.
pi_165442824
Joh TS je bent zelf net zo erg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165442987
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:46 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Hoe zou ik zoiets aanpakken dan. Out of the blue? Ze weet dat ik er nog voor haar ben, heeft ook uitgesproken dat ze daar blij om is.
Ah, the power is strong in this one hè..

Als je voorbij wil gaan aan het feit dat ze in al haar blijdschap dat je er (nog) voor haar wil zijn, kennelijk geen reden ziet om daar ook daadwerkelijk gebruik van te maken dan zou je haar gewoon eens kunnen vertellen dat je zag dat ze naar je topics keek en je je afvroeg waarom ze dat doet. Ofzo..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 september 2016 @ 08:42:36 #32
163650 Greys
pi_165444786
Ze is gewoon nieuwsgierig. Want vrouw. En laat haar lekker, ze mag en kan daar kennelijk gewoon lezen. Jij hebt een nieuwe vriendin, richt daar gewoon je energie op en haal je schouders op over je ex. Aan jullie leeftijd te zien en het feit dat het anderhalf jaar geleden uitging was je wrs haar eerste echte verkering, ze was piepjong. Ze valt je verder toch niet lastig ofzo.

Edit: ah. Zie nu je laatste post. Waarom ben je er nog voor haar? Je hebt een nieuwe vriendin en jullie hadden altijd ruzie. Volgens mij hou jij je ex meer in de gaten dan zij jou.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165444979
Het klinkt alsof je nog niet over je ex heen bent, alsof het feit dat ze jouw eerste vriendinnetje was, nog een obsessie voor je is. Ben jij niet stiekem nieuwsgierig of, ondanks je nu bent verder gegaan met een nieuwe vriendin, zij zonder problemen door kan? Zoals anderen zeiden, jij bent meer bezig met je ex' mogelijke gedrag dan de focus op je huidige vriendin.

Het feit dat zij zegt dat ze het fijn vindt dat ze nog met alles bij je terecht kan, is voor haar nog een deur die op een kier staat en die ze dan eventueel nog zou kunnen gebruiken, mocht het daadwerkelijk jaloezie van haar kant zijn.
pi_165448268
Laat haar lekker je posts lezen als zij daar happy van wordt, maar ga hier niet doen alsof jij zoveel beter bent. Komt over alsof je nog gevoelens hebt voor haar en alsof je haar maar niet los kan laten. Als je geen gevoelens meer had zou je niet eens meer kijken wie of wat je posts leest (al vind ik dat sowieso al een heel apart verhaal) en je gewoon focussen op je huidige leven, inclusief huidige vriendin. Nu heb ik best met je nieuwe vriendin te doen. Best naar, zo'n tweede keuze zijn.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:36:02 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165448449
Je kunt niet zien dat ze je posts leest, maar wel dat ze ze leest. Hoe :?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165454464
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:36 schreef Samzz het volgende:
TS heeft misschien een plaatje in zijn handtekening die logt welke IP adressen het plaatje downloaded. TS weet ip van ex en zo wanneer ze kijkt.
  dinsdag 20 september 2016 @ 18:23:28 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165455136
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:47 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

[..]

TS heeft misschien een plaatje in zijn handtekening die logt welke IP adressen het plaatje downloaded. TS weet ip van ex en zo wanneer ze kijkt.
Maar hij zegt dus dat ie niet weet dat ze leest, maar hij weet wel dat ze leest :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165455254
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 18:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar hij zegt dus dat ie niet weet dat ze leest, maar hij weet wel dat ze leest :').
Ja dat plaatje is in al zijn berichten hetzelfde. Hij kan dus alleen zien dat ze een pagina bekijkt waar hij iets heeft geplaatst.
En dus niet wat ze nog meer bekijkt.

Maar dat is dus het geval is ie zoiets heeft.

-edit- waarschijnlijk kan ie wel zien welke specifieke pagina's ze heeft bekeken waar hij iets heeft geplaatst als referer aan staat bij zijn ex. Wat de meeste browsers standaard doen.
pi_165455281
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:46 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Weet je huidige vriendin dat ze jouw rebound is?

Misschien meer met haar seksen, dan denk je niet zoveel aan je ex meer.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165457655
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:36 schreef Samzz het volgende:
Dit dus.

Verder snap ik er niks van. Echt TS, ga gewoon je ding doen en let niet op je ex. Als je niet wil dat ze je in de gaten houdt, maak dan een nieuwe account aan en klaar.
  woensdag 21 september 2016 @ 10:53:08 #41
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165467424
Wtf :') na anderhalf jaar nog zo met je ex bezig zijn... TS, kap er gewoon mee joh :') post met een andere naam en geef geen fuck waarom ze je in de gaten houd (hoe weet jij dat btw?)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165468577
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef Fantastisch2016 het volgende:

Ik ben 18, mijn ex is 17 en onze relatie van 11 maanden is meer dan anderhalf jaar geleden beeindigd door haar.
Als een persoon na zulk een lange tijd nog niet gewoon verdergaat met zijn/haar leven, heeft deze persoon gewoon weinig in zijn/haar huidige leven dat hem/haar bezighoud.
Ook lijkt het te wijzen op een verdere ontwikkeling van diens persoonlijkheid die 'stil' lijkt te staan als die persoon nog zo op het verleden gefixeerd blijft

Het kan best zo zijn dat een relatie op zeer jonge leeftijd initieel juist omdat alles voor het eerst gebeurt, heel intensief werkt, maar normaal zul je ook gewoon verdergaan met je leven.

Overigens kan het best normaal zijn om zo nu en dan 'terug' te kijken... Je af te vragen wat een bepaalde ex nu doet, of zelfs wat te dromen over 'wat als...' ;
maar vervolgens gaat het leven gewoon door.

Als je het idee hebt dat die ex nog altijd vastzit in dat verleden is het vooral ook zo dat haar verdere ontwikkeling stil staat en ze niet genoeg nieuwe dingen ervaart of nieuwe wegen inslaat.
Het kan overigens evengoed zijn dat je hoguit meekrijgt als ze incidentieel eventje 'terugkjkt'.

Voor jezelf geld het evengoed ...
KIjk nqaar de toekomst en naar je verdere ontwikkeling, blijf niet stilstaan in wat vroeger was, al kan het altijd interssant zijn je soms af te vragen wat er met een bepaalde ex nu gebeurt is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')