abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165435191
Dit is no_pain_no_gain

Omdat ik in het buitenland ben kan ik het wachtwoord van mijn eigen FOK account niet meer opzoeken via hotmail.

Lang geleden opende ik eens een topic omdat ik me afvroeg of mijn vriendin (toen net samen) van twee walletjes eet. Ze woont in Latijns Amerika en ik ben daar maar de helft van het jaar. Ik vroeg me dat af omdat ik merk dat heel veel kerels bij haar proberen. Ze is aantrekkelijk en Latinos staan bekend als players. Er werd zelfs geplayed op haar facebookprofiel.

Inmiddels ken ik haar beter en vertrouw ik haar voor 100%. Ze is niet geinteresseerd in de doorsnee Latino playboy die zijn vriendin bedriegt. Haar moeder is ook erg religieus en zo´n kerels komen het huis niet in. Ik ben de eerste

Ik ben nu voor de tweede keer op het continent en moet wennen aan de cultuur hier.
Ik weet dat mensen elkaar hier hartelijk begroeten, maar mannelijke vrienden van haar zijn zodanig hartelijk dat ik er achterdochtig van werd. Dat geknuffel en gezoen is hier intenser dan in Nederland.

Toen ik op een avond wat te veel gedronken had, heb ik haar erover aangesproken.
Ze zei dat al haar mannelijke beste vrienden (5) ooit geprobeerd hebben om haar te verleiden, maar dat ze ze alle 5 heeft afgewezen en dat het bij vriendschap blijft.
Mijn voorgevoel over dat intense geknuffel was dus juist.

Toen ik de eerste keer het land moest verlaten (visum vervallen) hebben een paar jaloerse vrouwen beweerd dat onze relatie voorbij was.
Mijn vriendin zei dat er toen onmiddellijk ´vrienden´ geprobeerd hebben om haar te verleiden, maar dat ze er niet op in is gegaan.

Ik vertrouw haar voor 100%, maar ik kan moeilijk wennen aan het idee dat alle kerels waar we mee uitgaan met haar naar bed willen. Deel van de cultuur hier

1 van de 5 kon niet accepteren dat ik met haar samen ben, en heeft definitief de groep verlaten. Met de andere 4 kan ik goed plezier maken, maar ik vertrouw ze niet. Zodra ik het continent verlaat proberen ze met haar.

Hoe zouden jullie hier op reageren?
Ik vertrouw haar, maar die kerels niet. We gaan wekelijks uit, maar ik kan moeilijk echt vrienden worden met kerels die ik niet kan vertrouwen.
pi_165435278
Gewoon niet op reageren, het enige wat van belang is of je haar vertrouwd.

En zeker als dat "normaal" is in die cultuur lijkt het me voor jou handig als je het gewoon accepteert, ermee leert leven en het vooral niet te zwaar opneemt. Dat je van haar trouw verwacht is niets mis mee, dat mag je gewoon verwachten. Maar zolang je haar vertrouwd is er dus niets aan de hand.
Ga gewoon normaal met die kerels om, zorg dat je goed bent voor je vriendin en dat je ze allemaal het nakijken geeft daarmee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165435306
Het is wachten totdat betere schoenen langs komen voor haar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165435446
Een (mooie) vrouw die goede mannelijke vrienden heeft... Een illussie :')
Kssstt niet zo kittig!
  maandag 19 september 2016 @ 20:20:34 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_165435700
Ik denk eerlijk gezegd dat je vriendin dagelijks/wekelijks/maandelijks een hete Giovanni, Juan, en/of Miguel over de vloer krijgt...
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_165435821
Dit topic hebben we toch al eens gehad?
pi_165435965
Hoort nou eenmaal bij een knappe vriend(in) hebben.

Haar vertrouwen en genoeg zelfvertrouwen hebben is de enige optie.
pi_165436015
Dubbel
pi_165436329
Met "ik vertrouw haar, maar die kerels niet" spreek je jezelf tegen, hopelijk besef je dat.
pi_165436371
tl;dr Lieve Fok!, Ik vertrouw haar voor 100%. Maar ik vertrouw haar totaal niet. Hoe hiermee om te gaan? Oké bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 20:41:13 ]
pi_165436418
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:24 schreef Allures het volgende:
Dit topic hebben we toch al eens gehad?
Eerder zag ik van die player achtige berichten op haar facebook profiel verschijnen toen ik in het buitenland was. Kerels die haar OVERAL in taggen, of die van die aanbidder - achtige verklaringen posten en zelfs God erbij betrekken. Telkens zonder reactie. Nu ik hier ben druipen ze af, maar over 2 maanden moet ik weer tijdelijk naar eigen land.

Dit gaat echt over de groep waar we wekelijks mee uitgaan.
Zijn echt leuke kerels, ik heb er een hoop lol mee. Maar in dat opzicht vertrouw ik ze niet.
1 ervan had 2 jaar een relatie, en zoent een week nadat het uit is met een andere vrouw in de groep. Stel je eens voor dat jouw vriendin het uit maakt en dat vervolgens jouw ´vriend´ haar probeert te verleiden. Ik denk dat er in heel Nederland een vechtpartij zou uitbreken.

Ik probeer er mee om te gaan en vroeg aan 1 van die kerels om vandaag overdag samen weg te gaan om een soort vriendschapsband te maken. Hij stemt telkens in als mijn vriendin erbij is (hij is zogenaamd haar beste vriend) maar uiteindelijk blaast hij het steeds af.
Nu 4 keer na elkaar
pi_165436453
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 20:40 schreef Stratotanker het volgende:
tl;dr Lieve Fok!, Ik vertrouw haar voor 100%. Maar ik vertrouw haar totaal niet. Hoe hiermee om te gaan? Oké bedankt.
Haar vrienden vertrouw ik niet.

Ga jij wekelijks bier drinken met mensen die proberen om jouw vriendin te neuken?
Vrienden maken met mensen die hun slag proberen te slaan zodra je het land uit bent?

Al is dat zonder succes, het gaat me om het idee
pi_165436498
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:42 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Haar vrienden vertrouw ik niet.

Ga jij wekelijks bier drinken met mensen die proberen om jouw vriendin te neuken?
Als je haar vertrouwt, vertrouw je ook dat ze op de juiste manier reageert. Ongeacht de situatie. Dan maakt simpelgezegd niet uit wat die vrienden allemaal doen...
pi_165436578
Ze is wel erg naïef als ze echt denkt dat dat met die andere gasten een "vriendschap" is, maar ik denk wel dat je haar echt volledig moet vertrouwen anders gewoon breken met haar.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165436646
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je haar vertrouwt, vertrouw je ook dat ze op de juiste manier reageert. Ongeacht de situatie. Dan maakt simpelgezegd niet uit wat die vrienden allemaal doen...
Er is zo´n songtext van the spice girls

If you wanna be my lover, you gotta go with my friends

Ik zou er graag ook mijn vrienden van willen maken. Het zijn doorgaans allemaal topkerels.
Maar dat ze het bij haar proberen, maakt voor mij dat we nooit echt vrienden kunnen zijn.

Is dat kortzichtig van me?
pi_165436702
En hier kan je verder weinig - niets - aan doen.

Het is aan je vriendin om het gedrag van die gasten wel of niet te accepteren. Als zij het prima vindt, kun je er verder niets aan doen dan haar volledig te vertrouwen. Dat houdt in dat je wéét dat ze zich altijd zal gedragen, en hoef je je geen zorgen te maken.

Maar zo werkt het natuurlijk niet. :P. Weet ze hoe je hierover denkt en dat je het eigenlijk helemaal niet fijn vindt hoe haar omgang met die gasten is?
pi_165436809
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:48 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ik zou er graag ook mijn vrienden van willen maken. Het zijn doorgaans allemaal topkerels.
Maar dat ze het bij haar proberen, maakt voor mij dat we nooit echt vrienden kunnen zijn.

Nee hoor, wat mij betreft niet. Dit is geheel persoonlijk, sommige mannen zullen het prima vinden, anderen niet.

Het ligt er ook aan hoe 'compatibel' en 'eensgezind' je bent. Maar ja, verschilt per relatie, cultuur, normen en waarden, noem het maar op...
pi_165436889
quote:

[..]

:') :') :') :')
pi_165436894
Die kerels worden pas een bedreiging als je vriendin ze een bedreiging maakt.
Zolang zij niet toehapt hoef je je geen zorgen te maken.
Life is a highway...let's ride it!
pi_165436917
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:39 schreef zarGon het volgende:
Met "ik vertrouw haar, maar die kerels niet" spreek je jezelf tegen, hopelijk besef je dat.
mwuah.
pi_165436934
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 20:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

mwuah.
Mwuah?
pi_165437038
quote:

[..]

je snapt in ieder geval de tekst niet
pi_165437088
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:41 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Eerder zag ik van die player achtige berichten op haar facebook profiel verschijnen toen ik in het buitenland was. Kerels die haar OVERAL in taggen, of die van die aanbidder - achtige verklaringen posten en zelfs God erbij betrekken. Telkens zonder reactie. Nu ik hier ben druipen ze af, maar over 2 maanden moet ik weer tijdelijk naar eigen land.

Dit gaat echt over de groep waar we wekelijks mee uitgaan.
Zijn echt leuke kerels, ik heb er een hoop lol mee. Maar in dat opzicht vertrouw ik ze niet.
1 ervan had 2 jaar een relatie, en zoent een week nadat het uit is met een andere vrouw in de groep. Stel je eens voor dat jouw vriendin het uit maakt en dat vervolgens jouw ´vriend´ haar probeert te verleiden. Ik denk dat er in heel Nederland een vechtpartij zou uitbreken.

Ik probeer er mee om te gaan en vroeg aan 1 van die kerels om vandaag overdag samen weg te gaan om een soort vriendschapsband te maken. Hij stemt telkens in als mijn vriendin erbij is (hij is zogenaamd haar beste vriend) maar uiteindelijk blaast hij het steeds af.
Nu 4 keer na elkaar
wat maakt dit uit in relatie tot mijn post :')
Je opent steeds het zelfde topic. Dat gaat tot niks nieuws leiden
  maandag 19 september 2016 @ 21:02:07 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165437118
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:39 schreef zarGon het volgende:
Dit. Tenzij je bang bent dat ze haar iets aandoen of zo, maar dat lijkt me niet. :{

Zolang je vriendin gewoon haar grenzen aangeeft is er toch niets aan de hand? Ook al snap ik dat het voor jou erg ongemakkelijk voelt. Het zal waarschijnlijk ook een cultuurverschil zijn. Misschien hebben ze weinig respect voor je en nemen ze jou niet al te serieus als haar vriend.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_165437133
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mwuah?
Ja, ben het gevoelsmatig niet helemaal met je eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')