Eerder zag ik van die player achtige berichten op haar facebook profiel verschijnen toen ik in het buitenland was. Kerels die haar OVERAL in taggen, of die van die aanbidder - achtige verklaringen posten en zelfs God erbij betrekken. Telkens zonder reactie. Nu ik hier ben druipen ze af, maar over 2 maanden moet ik weer tijdelijk naar eigen land.quote:Op maandag 19 september 2016 20:24 schreef Allures het volgende:
Dit topic hebben we toch al eens gehad?
Haar vrienden vertrouw ik niet.quote:Op maandag 19 september 2016 20:40 schreef Stratotanker het volgende:
tl;dr Lieve Fok!, Ik vertrouw haar voor 100%. Maar ik vertrouw haar totaal niet. Hoe hiermee om te gaan? Oké bedankt.
Als je haar vertrouwt, vertrouw je ook dat ze op de juiste manier reageert. Ongeacht de situatie. Dan maakt simpelgezegd niet uit wat die vrienden allemaal doen...quote:Op maandag 19 september 2016 20:42 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Haar vrienden vertrouw ik niet.
Ga jij wekelijks bier drinken met mensen die proberen om jouw vriendin te neuken?
Er is zo´n songtext van the spice girlsquote:Op maandag 19 september 2016 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je haar vertrouwt, vertrouw je ook dat ze op de juiste manier reageert. Ongeacht de situatie. Dan maakt simpelgezegd niet uit wat die vrienden allemaal doen...
Nee hoor, wat mij betreft niet. Dit is geheel persoonlijk, sommige mannen zullen het prima vinden, anderen niet.quote:Op maandag 19 september 2016 20:48 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Er is zo´n songtext van the spice girls
If you wanna be my lover, you gotta go with my friends
Ik zou er graag ook mijn vrienden van willen maken. Het zijn doorgaans allemaal topkerels.
Maar dat ze het bij haar proberen, maakt voor mij dat we nooit echt vrienden kunnen zijn.
Is dat kortzichtig van me?
quote:Op maandag 19 september 2016 20:48 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
mwuah.quote:Op maandag 19 september 2016 20:39 schreef zarGon het volgende:
Met "ik vertrouw haar, maar die kerels niet" spreek je jezelf tegen, hopelijk besef je dat.
je snapt in ieder geval de tekst nietquote:Op maandag 19 september 2016 20:48 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Ik zou er graag ook mijn vrienden van willen maken. Het zijn doorgaans allemaal topkerels.
Maar dat ze het bij haar proberen, maakt voor mij dat we nooit echt vrienden kunnen zijn.
Is dat kortzichtig van me?
wat maakt dit uit in relatie tot mijn postquote:Op maandag 19 september 2016 20:41 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Eerder zag ik van die player achtige berichten op haar facebook profiel verschijnen toen ik in het buitenland was. Kerels die haar OVERAL in taggen, of die van die aanbidder - achtige verklaringen posten en zelfs God erbij betrekken. Telkens zonder reactie. Nu ik hier ben druipen ze af, maar over 2 maanden moet ik weer tijdelijk naar eigen land.
Dit gaat echt over de groep waar we wekelijks mee uitgaan.
Zijn echt leuke kerels, ik heb er een hoop lol mee. Maar in dat opzicht vertrouw ik ze niet.
1 ervan had 2 jaar een relatie, en zoent een week nadat het uit is met een andere vrouw in de groep. Stel je eens voor dat jouw vriendin het uit maakt en dat vervolgens jouw ´vriend´ haar probeert te verleiden. Ik denk dat er in heel Nederland een vechtpartij zou uitbreken.
Ik probeer er mee om te gaan en vroeg aan 1 van die kerels om vandaag overdag samen weg te gaan om een soort vriendschapsband te maken. Hij stemt telkens in als mijn vriendin erbij is (hij is zogenaamd haar beste vriend) maar uiteindelijk blaast hij het steeds af.
Nu 4 keer na elkaar
Dit. Tenzij je bang bent dat ze haar iets aandoen of zo, maar dat lijkt me niet.quote:Op maandag 19 september 2016 20:39 schreef zarGon het volgende:
Met "ik vertrouw haar, maar die kerels niet" spreek je jezelf tegen, hopelijk besef je dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |