Meteen met scherp schieten.quote:Op maandag 19 september 2016 23:48 schreef Nintex het volgende:
Terrorist dreigt met bom in Utah nu:
[ afbeelding ]
quote:Bail set at $5.2 million for New York-area bombings suspect -
Aan die 10% kleven wel de nodige voorwaarden, het is natuurlijk maar de vraag of hij daar aan voldoet.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan die 10% kleven wel de nodige voorwaarden, het is natuurlijk maar de vraag of hij daar aan voldoet.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:06 schreef Momo... het volgende:
Wat? Het principe borg snap ik sowieso niet, iedereen moet dezelfde straf uitzitten maakt niet uit of hij rijk of arm is.
IS heeft toch nog wat centjes over.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 1/2 ton en hij loopt gewoon de deur uit.
In principe moet hij gewoon 5,2 miljoen dollar aan borg betalen, tenzij hij aan bepaalde financiėle voorwaarden voldoet (of een verzekeringsmaatschappij hem wil helpen bijvoorbeeld), dan is 10% mogelijk voldoende.quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:06 schreef Momo... het volgende:
Wat? Het principe borg snap ik sowieso niet, iedereen moet dezelfde straf uitzitten maakt niet uit of hij rijk of arm is.
Klopt, maar je mag in vrijheid het proces afwachten als je de borgtocht betaalt. Als je dan netjes terugkomt bij het proces krijg je de borg weer terug, als je wegblijft gaat de borg naar de staat. Een manier om mensen niet vast te hoeven houden tot het proces is dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:06 schreef Momo... het volgende:
Duidelijke uitleg, daar hebben we nou wat aan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klopt, maar je mag in vrijheid het proces afwachten als je de borgtocht betaalt. Als je dan netjes terugkomt bij het proces krijg je de borg weer terug, als je wegblijft gaat de borg naar de staat. Een manier om mensen niet vast te hoeven houden tot het proces is dus eigenlijk.
Daar zijn uiteraard wat waarborgen voor. Je moet het hele bedrag betalen, maar vaak zijn er zogenaamde bail bonds van ongeveer 10% (verschilt per staat) die je via een verzekeringsmaatschappij bijvoorbeeld kan laten betalen. Je betaalt dan 10% aan de verzekeringsmaatschappij, die staan garant voor het resterende bedrag en je mag vervolgens in vrijheid je straf afwachten. Als je dan niet komt opdagen krijg je de bounty hunters achter je aan, want op het moment dat je een bail bond neemt krijgt de bondsman bijzonder veel gezag over je. Die mag gewoon je huis binnenkomen zonder huiszoekingsbevel bijvoorbeeld.
Bail bonds komen vrij veel voor (want met een bail bond verschijnen er meer mensen weer voor de rechter dan zonder), maar niet altijd. Als de verdachte bijvoorbeeld eerder niet verschenen is bij een proces na het betalen van borg wordt het altijd een cash-bail, maar ook als er een hoog risico op vluchten is. Dan vereist de rechter vaak dat het hele bedrag direct cash afgetikt wordt voordat je naar buiten mag. Dat combineren ze dan met een heel hoog bedrag zodat het vrijwel onmogelijk is om die borg in een keer af te tikken.
Valt wel mee, hij heeft effectief de aanval van de VS op Assad weten te maskeren en ze hebben het voor elkaar dat Rusland een konvooi van de VS heeft aangevallen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef ShaoliN het volgende:
Dit is wel de faalhaas onder de terroristen of niet?
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef ShaoliN het volgende:
Dit is wel de faalhaas onder de terroristen of niet?
Bestaan er ook gebeurtenissen waar je geen conspiracy in ziet, eigenlijk?quote:
op geopolitieke schaal maar bar weinig helaas maar op lokale schaal gebeuren er wel eerlijke dingen. Vanaf gemeentelijk politiek niveau begint het al deels vuil te worden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bestaan er ook gebeurtenissen waar je geen conspiracy in ziet, eigenlijk?
nee, hoe kleinschaliger hoe minder de belangenquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, alles in je achtertuin wat je zelf kunt zien is waar, maar alles waar je geen zicht op hebt niet?
Dat is de verkeerde reden. Trump is de winnaar, dus betrokkenheid van de democraten lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk dat er wat republikeinen die klappertjes hebben gemaakt. Bom in een vuilnisbak, andere bommen gaan niet af, en enkele mannen in pak (klinkt republikeins, democraten dragen geitenwol) vinden ergens ern tas....quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij heeft effectief de aanval van de VS op Assad weten te maskeren en ze hebben het voor elkaar dat Rusland een konvooi van de VS heeft aangevallen.
Daar staan de pijlen nu op. Geslaagde false flag dus.
Hoe het intern bij de VS ligt weet ik niet, heb me daar niet op gefocussed. Wel weet ik dat het "voorval" dat de VS bommen gooide op Assad hierdoor volledig werd overschaduwd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde reden. Trump is de winnaar, dus betrokkenheid van de democraten lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk dat er wat republikeinen die klappertjes hebben gemaakt. Bom in een vuilnisbak, andere bommen gaan niet af, en enkele mannen in pak (klinkt republikeins, democraten dragen geitenwol) vinden ergens ern tas....
Het past in het straatje van Trump.
Trump is bovendien op 14-6 jarig, de aanslag was op 18-9. Wat krijg je als je 1 plus 4 plus 6 doet? Elf. Wat krijg je als je 18 vermindert met 9? Negen. Negen-elf. 9/11.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde reden. Trump is de winnaar, dus betrokkenheid van de democraten lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk dat er wat republikeinen die klappertjes hebben gemaakt. Bom in een vuilnisbak, andere bommen gaan niet af, en enkele mannen in pak (klinkt republikeins, democraten dragen geitenwol) vinden ergens ern tas....
Het past in het straatje van Trump.
ja en die onzin doe ik dus niet aan meequote:Op dinsdag 20 september 2016 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Trump is bovendien op 14-6 jarig, de aanslag was op 18-9. Wat krijg je als je 1 plus 4 plus 6 doet? Elf. Wat krijg je als je 18 vermindert met 9? Negen. Negen-elf. 9/11.
Ik wil hiermee niets zeggen, maar erg toevallig is het wel.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |